تکنولوژی

این‌کاره‌ها این‌کاره نیستن!

 

 

ما همه یک استعداد نهفته داریم … و سری G ال جی اینو میدونه!

این همه آنچیزی که ال جی در کمپین جدید خودش در سراسر تهران و ایران تبلیغ کرده است. این‌کاره‌ها حاضرید؟! اما هدف این تبلیغ جز استفاده از یک کلمه ” فرهنگ شفاهی و کوچه بازاری“ چیست؟

ال جی تلاش می‌کند بگوید همه این‌کاره هستند. از مادری که به بچه خودش عشق می‌ورزد تا راننده تاکسی که کوچه پس‌کوچه‌ها را میان‌بر می‌زند. به گفته ال جی همین ترفند‌های ریز و کوچک همه رو به این‌کاره تبدیل کرد‌ه‌! حالا این کجاش استعداد نهفته! است و چه ارتباط معنایی با گوشی جدید یعنی سری G ال جی داره نمیدانیم.

ال جی می‌گه ما گوشی‌های سری G رو طراحی کردیم تا به همه این امکانو بده تا اینکاره باشن! مشخص هست که رابطه‌ای بین اینکاره بودن ( که یک مفهوم گنگ و بسیط هست که از خانم خانه دار تا راننده تاکسی رو در برمی‌گیره ) و کمک کردن گوشی ال جی به اینکاره بودن روی موضوع این تبلیغ نمی‌نشیند.

کسانی که این کمپین تبلیغاتی را طراحی کرده‌اند تلاش کرده‌اند یک موضوع عمومی رو به یک محصول دیجیتالی پیوند بزنند که ارتباط مستقیمی با هم ندارند و این پیوند را مثلا به هر محصول دیگری هم می‌توان نسبت داد.

حالا ال جی یک مسابقه برای اینکاره‌ها راه انداخته تا هر کس داستانش را بنویسد و با فرستادن آن شانس‌اش را برای دریافت جایزه امتحان کند. به نوعی یعنی هر کس بگوید چه کاره است و باز به نوعی یعنی ال جی می‌خواهد یک جایزه عمومی را با قرعه کشی به همه بدهد.

شما که اینکاره‌اید و ازتون پنهان نیست که گوشی G Pro ال جی واقعا یک غول درست و حسابی هست که می‌شد فیچرهای کمپین را روی جزییات و کارآیی آن متمرکز کرد نه روی پیوندهای مبهم با زندگی همه مردم و آن هم با استفاده از ادبیات کوچه و بازاری که با شخصیت خود این گوشی هم همخوان نیست. 

بخوانید : عرضه رسمی LG Optimus G Pro 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا