تکنولوژی

عرضه گوشی G2 در آمریکا و آلمان

 

ال جی الکترونیکس گوشی هوشمند  G2 را در دو بازار اصلی خود، ایالات متحده و آلمان از ماه سپتامبر عرضه خواهد کرد.

دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «بازخورد مثبت بازار بعد از عرضه در کره به ما ثابت کرد که ابتکار مشتری‌محور در ال‌جی G2 در مشتری بازتاب داشته است. ال‌جی G2 به عنوان یک گوشی جهانی برای مشتریان جهانی ساخته شده است؛ فراتر از گسترۀ هر گوشی هوشمندی که ما تاکنون معرفی کرده‌ایم. من به مشتریان اطمینان می‌دهم که تفاوت را خواهند دید.»

 امکانات سخت‌افزاری مشخص در ال‌جی G2، که بر پایۀ تحقیقات عمیق از سبک زندگی و رفتار مشتریان  ایجاد شده است، شامل کلید پشت بسیار کاربردی و پیشرفته‌، نمایشگر ۵٫۲ اینچ Full HD IPS با قاب کم و باتری بادوام ۳۰۰۰ میلی‌آمپر است. ال‌جی G2 اولین گوشی هوشمندی است که با پردازندۀ برتر کوالکوم Snapdragon™ ۸۰۰ در سراسر جهان عرضه می‌شود.

ال‌جی G2 به دوربین ۱۳ مگاپیکسل با فناوری تثبیت نوری تصویر (OIS) مجهز است و می‌تواند در حال حرکت یا در نور کم تصاویر واضحی ثبت کند. با توانایی ضبط ویدئوهای ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه از گوشی‌های هوشمند دیگر برتر است. علاوه بر این، ال‌جی G2 پخش صدای ۲۴ بیت/۱۹۲ کیلوهرتز های-فای دارد و کیفیت صدایی شبیه استودیو بازتولید می‌کند؛ خیلی بهتر از کیفیت صدای سی‌دی.

ال‌جی G2 با امکانات سخت‌افزاری قدرتمندی پشتیبانی می‌شود و با چند قابلیت تجربۀ کاربری متمایز عرضه می‌شود که کاربردی‌ترین ارزش را دارند. این امکانات عبارت‌اند از:

قابلیت Answer Me: بعد از کم کردن صدای زنگ و بلند کردن تلفن به سمت گوش، تماس به طور اتوماتیک پاسخ داده می‌شود.

قابلیت Plug & Pop: وقتی هدفون یا کابل یو‌اس‌بی به گوشی متصل شد گزینه‌ها یا امکانات مرتبط را توصیه می‌کند.

قابلیت QuickRemote: به ال‌جی G2 امکان می‌دهد تا از راه دور تمام دستگاه‌های IR مانند تلویزیون، سینمای خانگی، تهویۀ مطبوع، استریو و غیره را کنترل کند و از کنترل‌های مرسوم یاد بگیرد و بتواند چندین دستگاه را با آرایش و کلیدهای منعطف کنترل کند.

قابلیت Guest Mode: هنگام دسترسی دیگران به گوشی از طریق الگوی قفل دوم و نمایش برنامه‌های از پیش انتخاب‌شده، حریم شخصی کاربران حفظ می‌شود.

ال‌جی G2 در سالن ۱۱٫۲ در IFA 2013 از ۶ سپتامبر در برلین آلمان به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا