تکنولوژی

ارائه نسل سوم موبایل از سوی همراه اول

 

مدیرعامل همراه اول گفت: از ابتدای سال برای توسعه و ظرفیت سازی در همراه اول اقدامات خوبی انجام شد و در صورت اخذ مجوز فرکانس در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سرویس‌ نسل‌ سوم را برای ارائه به مشترکین همراه اول آماده خواهیم کرد.

وحید صدوقی در نشستی با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت مشترکین و شبکه همراه اول اظهار داشت: هم اکنون همراه اول 60 میلیون و 460 سیم‌کارت ثبت شده دارد. 1169 شهر (تمام شهرهای کشور)، بیش از 45 هزار روستا و حدود 70 هزار کیلومتر از جاده‌های کشور تحت پوشش شبکه همراه اول قرار دارد.

مدیرعامل همراه اول با اشاره به تغییر نرخ تعرفه سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول در هفته گذشته افزود: با این تغییر و یکسان شدن نرخ تعرفه، هر گونه تماس با سیم‌کارت دائمی 599 ریال است و امیدواریم نرخ تعرفه سیم‌کارت‌های اعتباری نیز بزودی فلت (Flat) و یکسان شود.

وی اظهار امیدواری کرد که تغییر و تحولات آینده در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منجر به سرویس‌دهی بهتر به مردم شود.

صدوقی افزود: اولین خواسته ما از وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات برداشتن انحصار عرضه نسل‌های بالاتر تلفن همراه است. در دوره گذشته هر چه سعی کردیم نتوانستیم این انحصار را برداریم.

مدیرعامل همراه اول گفت: در نسل سوم تلفن همراه از کشورهای جهان 11 سال و از کشورهای منطقه 7 و نیم سال عقب هستیم.

صدوقی ادامه داد: از ابتدای سال برای توسعه و ظرفیت سازی در همراه اول اقدامات خوبی انجام شده و در صورت اخذ مجوز فرکانس، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، خدمات نسل‌ سوم را برای ارائه به مشترکین همراه اول آماده خواهیم کرد.

منبع : فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا