تکنولوژی

سبك ترین تلویزیون LCD 82 اینچی

آی تی ایران – سامسونگ الكترونیك در نمایشگاه GITEX 2006 دبی اقدام به معرفی تلویزیون LCD 82 اینچی با LED Backlight نمود كه درنوع خود بزرگترین تلویزیون ارائه شده در بازار می باشد .

در این مدل با بزرگتر شدن زاویه دید و كم شدن قطر دستگاه و استفاده كم برق ، تصاویر با كیفیت بالاتری نمایش داده می شوند. تلویزیون LCD 82 اینچی سامسونگ با LED Backlight دامنه رنگ را تا 33٪ بزرگتر نموده و با استفاده از تكنولوژی کنتراست دینامیک، كنتراست تصاویر نمایشی را به نسبت 10000:1 رسانده است. بعلاوه این تلویزیون كه نسل جدید LCD TV بشمار می آید بواسطه عدم استفاده از عنصر جیوه با محیط زیست سازگار است.

با افزایش زاویه دید كاربر امكان تماشای تصاویری واضح از تمامی زوایا را خواهد داشت. قطر كم دستگاه و مصرف كم برق به جهت سیستم LED Backlight از دیگر مزایای این محصول بشمار می رود. همچنین سیستم مدارایجاد شده در LCD جدید سامسونگ باعث عدم نیاز به نصب فن ه منجربه ورود گرد و غبار به درون دستگاه و ایجاد سروصدا می شود ، می گردد.

سانگ هونگ شین رئیس بخش محصولات تصویری سامسونگ معتقد است كه رتبه اول سامسونگ در بازار صفحات LCD به این شركت كمك نموده است كه بزرگترین سایز صفحات را عرضه نماید و همواره به ارتقای سطح زندگی بیندیشد. وی گفت: تكنولوژی پیشرفته LCD بكار رفته همراه با LED Backlight باعث افزایش زاویه دید و كیفیت تولید رنگ شده است و این در حالی است كه ضخامت دستگاه و مصرف برق بصورت چشمگیری كاهش یافته است. نوآوری های سامسونگ باعث تقویت و استحكام موقعیت این شركت در بازارهای جهانی خواهد شد.

تلویزیونهای LCD 82 اینچی سامسونگ با یستم LED Backlight از تكنولوژی full HD و تراشه DNIe بهره می برد كه كیفیت تصاویر را افزایش می دهد . همچنین زمان پاسخگویی در این مدل به ms8 رسیده است . كیفیت صدای دستگاه به جهت استفاده از تكنولوژی و سیستم های پیشرفته SRS TruSurround XT ،Dolby Digital و 6.1 كانال بسیار عالی است. استفاده از HDMI كیفیت تصاویر و صدا را نیز بسیار بالا برده است.

در حال حاضر سایز 70 اینچی این تلویزیون كه در سه ماهه دوم 2006 معرفی شده بود ، در بازار موجود است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا