تکنولوژی

تلویزیونهای 10 اینچی قابل حمل سامسونگ

آی تی ایران – سامسونگ اقدام به معرفی بزرگترین تلویزیون قابل حمل با بهره گیری از تكنولوژی DMB نموده است .

این تلویزیون دارای صفحه نمایش 10 اینچی است و با عرضه این لویزیون به نظر می رسد وارد عصری شده ایم كه هر كس برای خود تلویزیون شخصی داشته باشد.

سامسونگ برای اولین بار در سپتامبر 2004 تلویزیونهای قابل حمل DMB خود را ارائه نمود و پس از آن در جولای 2005 اولین تلویزیونهای 6 اینچی را به بازار عرضه كرد.

تلویزیونهای قابل حمل قادرند كه صدا و تصاویری با كیفیت بالا عرضه نمایند . صفحات نمایش 10 اینچی بكاررفته در این تلویزیونها از نسبت كنتراست16:9 برخوردارند كه نسبتی مطلوب برای دستگاههای پخش كننده دیجیتالی بشمار می رود . تلویزیون 10 اینچی سامسونگ قابلیت اتصال به HDD را داراست و قادر به پخش فایلهای مولتی مدیا ، MP3 و نمایش عكس می باشن.

سنگ هیونگ شین ، معاون ارشد سامسونگ در بخش محصولات تصویری می گوید: ما در تلاش هستیم كه كاربران بتوانند برنامه های تلویزیون را بصورت شخصی و یا حتی در حین حركت تماشا نمایند . سامسونگ معتقد است كه این محصولات حركتی بزرگ در عرصه صنایع الكترونیكی بشمار می رود.

سامسونگ درصدد ارتقای این تلویزیونها به عنوان ابزاری چندكاره می باشد و با ورود این وسیله ، سامسونگ اولین شركت عرضه كننده این محصول به بازار محسوب می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا