تکنولوژی

جست و جوگر جديد مايکروسافت در روز نخست خراب شد

آى تى ايران – مايکروسافت اعلام کرد که ست و جوگر جديد اين شرکت که روز 5 شنبه نخستين مرحله آزمايشى خود را پشت سر گذاشت در همين روز چندين باردچاروقفه شد.

برخى کاربران اين جست و جوگر که در رقابت با گوگل توسط مايکروسافت عرضه شده در روز نخست با پيغام ” به طور موقت از کار افتاده است ” روبه رو شدند.

يک مقام شرکت مايکروسافت با تاييد اين خبر گفت: جست و جوگر جديد ما در مرحله آزمايشى قرار دارد و در زمان محدودى برخى کاربران نتوانستند از آن استفاده کنند که اين مشکل هم اکنون برطرف شده است.

وى افزود: ما انتظار داشتيم که از نسخه بتا اين جست وجوگر مشکلاتى بيرون بزند و ما نيز در اين دوره تست ميخواهيم بازخورد آنرا از کاربران داشته باشيم.

مايکروسافت براى ارايه اين جست وجوگر حدود 18 ماه است که تلاش مى کند تا بتواند در مقابل رقيب اصلى اين شرکت يعنى گوگل در بازار جست و جوگرها سهم قابل توجهى کسب کند.

مايکروسافت چهارشنبه گذشته گفت که اين جست و جوگر جديد بيش از 5 ميليارد صفحه اينترنتى را در ديتابيس خود ذخيره کرده است شرکت گوگل نيز در همين روز اعلام کرد که ميزان صفحات ذخيره شده در ديتابيس خود را به ميزان دو برابر افزايش داده و آن را به 8 ميلياردصفحه رسانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا