تکنولوژی

نخستين پايگاه اطلاع‌رسانى بانك و بيمه اغاز به کار کرد

بخش خبر آی تی ایران – براى نخستين بار در كشور پايگاه اطلاع‌رسانى بانك و بيمه با عنوان خبر گزارى بينا آغاز به كار كرد.

مدير پايگاه اطلاع‌رسانى بانك و بيمه (بينا) ضمن بيان مطلب فوق گفت: خدمات بانك و بيمه بيشترين حجم فعاليت را در عرصه اقتصادى دارد و قابل دسترسى‌ترين خدمات است.

مهدى عليا افزود: با توجه به حجم عظيم فعاليت و خدمات در شبكه بانكى و بيمه‌اى خلاء يك پايگاه اطلاع‌رسانى تخصصى براى انتشار اخبار و اطلاعات بانك و بيمه به چشم مى‌خورد.

وى ادامه داد: در حال حاضر در كشور بخش‌هاى مختلف اقتصادى هر يك پايگاههاى اطلاع‌رسانى خاص خود را دارند بطوريكه خبرگزاريهاى تخصصى در بخش‌هاى بورس، تجارت، گردشگرى، صنعت و خودرو، محيط زيست و انرژى روزانه به اطلاع‌رسانى مى‌پردازند.

به گفته وى هرچند نسبت به اطلاع‌رسانى تخصصى و حرفه‌اى دنيا عقب مانده هستيم اما تاسيس و راه‌اندازى خبرگزاريهاى تخصصى در ساليان اخير، اميدهاى بسيارى در عرصه اطلاع‌رسانى تخصصى ايجاد كرده است.

وى اظهار داشت: در كشورهاى پيشرفته دنيا، خبرگزاريهاى تخصصى وظيفه اطلاع‌رسانى و فرهنگ‌سازى در حوزه‌هى مرتبط به خود را بر عهده دارند. وى با اشاره به اهداف تاسيس پايگاه اطلاع‌رسانى بانك و بيمه تصريح كرد: پرداخت تخصصى به اخبار و اطلاعات در حوزه بانك و بيمه، اطلاع‌رسانى حرفه‌اى و فرهنگ‌سازى و آموزشى از مهمترين اهداف تاسيس اين پايگاه اطلاع‌رسانى به شمار مى‌رود.

مدير پايگاه اطلاع‌رسانى بانك و بيمه (بينا) گفت: علاوه بر پوشش اخبار و اطلاعات بصورت روزانه و لحظه‌اى onlie، آموزش بانك‌پذيرى و بيمه‌پذيرى در سرلوحه برنامه‌هاى اين پايگاه اطلاع‌رسانى قرار دارد. پايگاه اطلاع‌رسانى بانك وبيمه (بينا) به نشانى www.bina.ir روزانه به انتشار اخبار گزارش‌ها و مقالات در حوزه بانك و بيمه و بطور كلى بازار پولى و مالى مى‌پردازد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا