ایران

پلتفرم VOD «پلی» آغاز به کار کرد

نخستین پلت فرم چندرسانه‌ای بازی(گيم) فيلم و سريال، آموزش، ورزش و سرگرمی با عنوان «Play» فعالیت رسمی خودش را آغاز می کند.

پلت فرم “پلی Play” با قابلیت پخش مستقیم و غیر مستقیم رقابت‌های ورزشی در رشته های مختلف و ورزش بانوان، تولید و پخش فیلم هاى سینمایی و سریال های ایرانی و خارجی با نگاه ويژه به حوزه بانوان، آلبوم های موسیقی داخلى و خارجى، فعاليت جدى در حوزه توليد و پخش آثار فاخر آموزشى، فرهنگى و هنرى و ایجاد بستر قانونی استفاده از بازی ها و سرگرمی های داخلی و خارجی از طریق شرکت های معتبر بین المللی فعالیت خودش را به صورت رسمی آغاز می کند.

‏VOD پلی که با توجه به تنوع گسترده کاربردی در حوزه بازی و سرگرمی پلت فرم مورد استفاده اقشار و گروه های سنی مختلف به شمار می رود همچنین بدون پرداخت حق عضویت در اختیار کاربران قرار گرفته و از این نظر رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است.

رونمایی از نخستین تولیدات اختصاصی «پلی Play» در حوزه ساخت سریال با حضور چهره های شاخص و برخی از هنرمندان مطرح در دستور کار قرار گرفته و انتظار می رود اولین سریال ویژه این پلتفرم توجه علاقمندان به تماشای سریال های ایرانی را به خود جلب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا