تکنولوژی

انتشار يازدهمين شمارة مجلة طيف

بخش خبر آى تى ايران – شماره يازدهم نشريه‌ى علمى – خبرى دانشكدة مهندسى برق دانشگاه صنعتى امير كبير (طيف) ويژة بهار 1383 منتشر شد.
“مهدى روحانى‌نژاد” سردبير اين مجله در سرمقالة اين شماره با اشاره به مباحث مطرح شده در همايش “تلفن همراه، چالش‌ها و چشم‌اندازها” به چالش‌هاى پيش روى صنعت به طور كلى و صنعت مخابرات به طور اخص پرداخته و با توجه به تجربة دهه‌هاى مختلف در انقلاب اسلامى به اهميت تدوين استراتژى مشخص براى صنعت مخابرات، توسط يك كميتة فرابخش، با حضور همة دست‌اندركاران، اعم از وزارت ICT، وزارت صنايع، سازمان مديريت و برنامه ريزى، وزارت علوم، صدا و سيما و ساير نهادهاى زير نظر رياست جمهورى تاكيد كرده است.
در اين شماره‌ى نشريه‌ى طيف مطالبى با عنوان آشنايى با شبكه‌هاى نسل‌جديد، مزيت‌هاى تكنولوژى DSL ، آنتن‌هاى هوشمند در شبكه‌هاى مدرن بى‌سيم، گذشته دوباره باز مى‌گردد، خصوصى سازى در مخابرات و اخبار داخلى و خارجى در حوزه‌ى ICT چاپ شده است.
اين نشريه توسط گروه علمى – خبرى طيف در دانشگاه صنعتى اميركبير، به صورت داخلى به چاپ مى‌رسد و در حوزه‌ى ICT به ارائة مطالب تخصصى مى‌پردازد. نشرية طيف، در گسترة دانشگاه‌هاى سراسر كشور و شركت‌ها و سازمانهاى حوزه‌ى ICT توزيع مى‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا