تکنولوژی

هشدار غيررسمى نسبت به يک حمله اينترنتى در روز يکشنبه

بخش خبر ITiran – مقامات دولتى آمريکا و متخصصان امنيت تکنولوژى روز چهارشنبه به طور غير رسمى هشدار دادند که >گروهى از هکرها قصد دارند روز يکشنبه با حمله به هزاران وب سايت در ترافيک اينترنتى اختلال ايجاد کنند.
به گزارش خبرگزارى AP دپارتمان امنيتى homeland روز چهارشنبه اعلام کرد که از نقشه تعدادى از هکرها براى اين حمله آگاه شده است اما گمان نمى رود در اين مورد هشداريه رسمى ادر گردد.
به گفته ديويد ورى سخنگوى homeland هکرها هرازچندگاهى از اين گونه تهديدها را انجام مى دهند اما نمى توان فهميد که چه موقع درجه تهديد آنها زياد و کى کم است.
در همين حال مقامات شرکت سيمانتک معتقدند که اگر حمله اى رخ دهد کاربران اينترنت خانگى معمولا در معرض تاثير مستقيم آن قرار نمى گيرند.
پيتر آلور از مرکز سيستم هاى امنيتى اينترنت نيز مى گويد: ما تاکيد مى کنيم که همه مديران سايت هاى اينترنتى بايد از غيرقابل نفوذ بودن سايت هايشان مطمئن باشند.
مقامات شرکت سيمانتک اما معتقدند على رغم نظارت و مراقبتى که بر وقايع امنيتى روى وب دارند چيز مشکوکى را مشاهده نرده اند.
اما از طرف ديگريک دفتر امنيت مجازى در نيويورک هشدار داده است که شرکت هاى آى اس پى و ديگر سازمان هاى مرتبط هدف اصلى هکرهايى هستند که در يک رقابت بايد در طى شش ساعت بيش از شش هزار سايت اينترنتى را از کار بياندازند و فرد برنده 500 مگابايت فضاى رايگان به عنوان جايزه دريافت خواهد کرد. مقامات نيويورک به کمپانى ها توصيه کرده اند که ضمن رعايت مسايل ايمنى نرم افزارهاى کم اهميتى که احتياج چندانى به آن ها نيست را از روى سرور خود بردارند.
با توجه به اعلام يک سايت اينترنتى سازمان دهنده هکرها www.defacers-challenge.com براى اين حمله و اختصاص جايزه 500 مگابايتى براى هکرهايى که بتوانند در اين روز به کامپيوترها نفوذ کنند مقامات امنيتى معتقدند که اين براى کسانى که قادر به نفوذ آنچنانى باشند جايزه چندانى محسوب نمى شود چرا که آنها خود قادرند همپاى چنين جوايزى را از طرق خاص به راحتى به دست آورند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تکنیک های سریع و آسان درباره اخبار سئو
    آموزش خلاصه و مفید عنوان نویسی جذاب
    ایده ها و راهکارهای کلیدی برای نحوه نوشتن مقاله تجاری (با مثال های کاربردی)

    تکنیک ها و ترفندهای نوین برای نحوه عملکرد گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا