تکنولوژی

ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ‌ می‌شود

ساعت هوشمندی که باگرمای بدن شارژ می‌شود یکی از داغ‌ترین پروژه‌های این هفته در سایت‌های چون Kickstarter و Indiegogo بوده است. سایت‌هایی که پروژه‌هادر آن به شیوه سرمایه گذاری جمعی عرضه می‌شوند.

آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از شارژ کردن دستگاه‌های الکتریکی به ستوه آمده‌اید؟ به خصوص وقتی با آن وسیله زیاد سر و کار دارید؟ ساعت هوشمند  MATRIX PowerWatch  به درد شما می‌خورد. 

این ساعت هوشمند عملا به وسیله خود ” شما” شارژ می‌شود. تنها کاری که باید بکنید این است آن را به دست کنید. این وسیله با کمک فناوری حرارتی الکتریک، انرژی خود را حرارت بدن شما می‌گیرد که قاعدتا هرگز تمام نمی‌شود. زمانی که ساعت را از دست خود باز کنید، دستگاه بعد از ارسال اطلاعات به روی برنامه رسمی خود، به حالت خواب می‌رود. 

ممکن است برای خیلی از کاربران این تکنولوژی چندان کاربردی به نظر نیاید اما از آنجاکه بدن شما کالری‌های سوزانده شده را به حرارت تبدیل می‌کند که دقیقا همان چیزی است که MATRIX PowerWatch با آن شارژ می‌شود، به همین دلیل  این ساعت آمار کالری مصرف شده بدن شما را بسیار دقیق‌تر اعلام می‌کند .

به دلیل اینکه این دستگاه هرگز نیازی به شارژ شدن ندارد، هیچ پورت و خروجی نیز به روی آن مشاهده نمی‌شود و عملا دستگاه کاملا بسته است  و این به این معنیست که حتی می‌توانید آن را با خود به عمق 50 متری زیر آب ببرید.

البته این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که این ساعت هوشمند نمی‌تواند درجایگاه مقایسه با ساعت هوشمند پیشرفته اندرویدی قرار بگیرد  ولی برای افرادی که می‌خواهند برای اولین بار تجربه ساعت هوشمند را داشته باشند، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این ساعت تعداد قدم‌های شما هنگام پیاده روی ثبت کرده و همچنین میزان کالری سوزانده شده را نشان می‌دهد و عملا در رده دستگاه‌های ردیاب ورزشی قرار می‌گیرد.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا