تکنولوژی

تولید گلکسی S8 به نسخه اج محدود می‌شود؟

مسئولان سامسونگ در حال بررسی گزینه محدود کردن تولید گوشی‌های جدید سری گلکسی به تولیداتی منحصرا با صفحه‌نمایش خمیده هستند.

به گزارش وب‌سایت AndroidHeadlines، شرکت سامسونگ که پیش از این و با عرضه پرچمداران خود در قالب دو نسخه مجزای مجهز به صفحه‌نمایش ساده و صفحه‌نمایش خمیده به بررسی بازخورد کاربران پرداخته، حالا قصد دارد سیاست جدیدی را در عرضه پرچمداران جدید از سری گلکسی اس در دستورکار قراردهد. 

 Dong-jin Koh مسئول بخش گوشی‌های هوشمند سامسونگ عنوان کرده این شرکت درنظر دارد تا صفحه‌نمایش خمیده را به هویت و نماد اصلی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس تبدیل کند.

 اگرچه این گفته Koh به تنهایی نمی‌تواند مهر تاییدی برای حذف گزینه تولید گوشی‌های مجهز به صفحه‌نمایش تخت از سری گلکسی اس باشد اما شرکت‌های تامین‌کننده صفحه‌نمایش خمیده، پیش از این نشان داده‌اند که توانایی برآورده کردن کامل نیازهای سامسونگ را دارند. تحلیلگران معتقدند پیاده‌سازی چنین سیاستی تا حد زیادی به میزان فروش گلکسی نوت 7 هم بستگی خواهد داشت اما پیشی گرفتن آمار فروش گلکسی اس 7 اج از نسخه معمولی آن می‌تواند سامسونگ را به اجرایی کردن این راهکار ترغیب کند. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا