هوش مصنوعی

امکان تولید روزانه دو تصویر توسط DALL-E 3 برای کاربران رایگان چت جی‌پی‌تی

شرکت OpenAI اعلام کرده که کاربران نسخه رایگان ChatGPT می‌توانند روزانه حداکثر دو تصویر با مدل DALL-E 3 ایجاد کنند. هنگامی که شرکت در سپتامبر مدل DALL-E 3 را معرفی کرد، دسترسی به این سرویس فقط برای کاربرانی که اشتراک ChatGPT Plus داشتند، ارائه می‌شد.

یکی از قابلیت‌های جدید و مهم مدل DALL-E 3 این است که ChatGPT می‌تواند به کاربران کمک کند تا یک توضیح یا پرسشی (prompt) مناسب، برای خلق یک تصویر مطرح کنند، که این امر فرآیند ایجاد تصاویر را ساده‌تر می‌کند. به عنوان مثال:آدیتیا رامش، محقق ارشد و سرپرست تیمDALL-E، از ChatGPT خواست تا به او کمک کند تا یک لوگو برای رستوران رامن در کوهستان‌ها طراحی کند ، در ادامه چت جی‌پی‌تی یک توضیح طولانی‌تر به پرامپ رامش اضافه کرد و DALL-E چهار گزینه مختلف را پیشنهاد کرد.

OpenAI اعلام کرده که قابلیت ایجاد تصاویر با مدل DALL-E 3 ، به تدریج عرضه خواهد شد، اما این احتمال وجود دارد که برخی کاربران همین حالا به آن دسترسی داشته باشند.

این روزها اخبار OpenAI بسیار پر سر و صدا بوده است. این شرکت گزارش ارزیابی ایمنی مدل GPT-4o خود را منتشر کرده، یک عضو جدید به هیئت مدیره خود اضافه کرده، و مدیرعامل آن، سم آلتمن، نامه‌ای از دموکرات‌های کنگره دریافت کرده که خواستار توضیحاتی درباره سوابق ایمنی OpenAI شده‌اند.

منبع:theverge

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا