هوش مصنوعی

راه اندازی فروشگاه GPT Store توسط اوپن ای‌آی

با این سرویس می‌توانید چت بات اختصاصی خود را بسازید و به اشتراک بگذارید.

شرکت اوپن ای‌آی فروشگاهی مجازی راه اندازی کرده به نام GPT Store که کاربران می‌توانند از طریق آن، نسخه اختصاصی خود از چت بات محبوب جی‌بی‌تی را ساخته و برای فروش عرضه کنند.   همچنین برنامه پرمیوم جدیدی معرفی شده به نام ChatGPT Team که هزینه اشتراک آن در ماه از ۲۵ دلار تا ۳۰ دلار است. در این برنامه پرمیوم، شدت حفاظت از داده‌های کاربران ارتقا یافته و همچنین کاربر می‌تواند ارتباط پیشرفته‌تر و گسترده‌تری با چت‌بات برقرار کند.

فروشگاه GPT Store

در فروشگاه GPT Store از یک مدل تجاری استفاده شده که مشابه اپ استور اپل است. اوپن ای‌آی در این پلتفرم از کاربرانی که مدل‌های جی‌بی‌تی اختصاصی خود را ساخته و برای فروش عرضه می‌کنند، حق اشتراک دریافت می‌کند که کانالی جدید برای درآمدزایی این شرکت محسوب می‌شود.

در این پلتفرم هر کاربری بدون نیاز به داشتن تجربه در برنامه نویسی می‌تواند جی‌پی‌تی‌های اختصاصی خود را ساخته و به اشتراک بگذارد. البته لازم است که کاربران این پلت فرم، با نام اصلی خود یک پروفایل ایجاد کرده و یا اینکه لینک یک وبسایت معتبر را ارئه دهند. اوپن ای‌آی برنامه دارد تا در طی سه ماه اول امسال، بر اساس میزان فعالیت و کیفیت جی‌پی‌تی‌های ساخته شده توسط کاربران این پلتفرم، برنامه‌های تشویقی درآمدزایی به آنها ارائه دهد. جزئیات این برنامه با نزدیک شدن به تاریخ عرضه این پلتفرم اعلام خواهد شد.

ChatGPT Team

شرکت اوپن ای‌آی همچنین، سرویس ChatGPT Team را به عنون یک فضای امن و مشارکتی برای تیم‌های کاری معرفی کرده که برای استفاده کارآمد از چت جی‌بی‌تی در یک محیط حرفه‌ای طراحی شده است.

کاربران از طریق سرویس ChatGPT Team به نسخه GBT-4 و پنجره متنی بیش از ۳۲ هزار توکن (Tokens) دسترسی دارند و می‌توانند سوالات و درخواست‌های طولانی‌تری مطرح کنند. شرکت اوپن‌ای آی تضمین کرده که از داده‌ها یا مکالمات کاربران با این چت بات، در آموزش مدل‌های خود استفاده نخواهد کرد. کاربران پلتفرم‌های ChatGPT Plus و  ChatGPT Enterprise می‌توانند با پرداخت ۳۰ دلار در ماه (یا ۲۵ دلار در ماه برای سرویس اشتراک سالیانه) به سرویس ChatGPT Team دسترسی پیدا کنند.

منبع: engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا