تکنولوژی

قابلیت پین کردن پیغام های مهم واتساپ اضافه شد

آی تی ایران – واتساپ یک پلتفرم پیغام‌رسان کاربردی است که طی چند سال گذشته محبوبیت آن افزایش چشمگیری داشته و یک ابزار مفید برای ارتباط در دنیای مجازی محسوب می‌شود. با گذشت زمان، قابلیت‌های مختلفی به تدریج به این برنامه اضافه شده و به تازگی شرکت سازنده این برنامه اعلام کرده که قابلیت جدیدی قرار است معرفی شود. در این قابلیت جدید، کاربر قادر خواهند بود که یک پیغام مهم را در بالای صفحه اصلی واتساپ خود پین کنند.

صرفه جویی زمان با قابلیت پین کردن پیغام های مهم

در واقع این قابلیت می‌بایست مدت‌ها پیش به واتساپ اضافه می‌شد اما بنا به دلایلی، حالا شاهد معرفی آن هستیم و خبر خوب این است که این قابلیت قرار است در دسترس همه کاربران قرار گیرد.

این قابلیت برای تمام کاربران واتسپ در هر پلتفرمی عرضه شده اما مدت زمانی طول می‌کشد که همه بتوانند از آن استفاده کنند. بعد از عرضه به روز رسانی بعدی، کاربران واتساپ قادر خواهند بود یک پیغام را به مدت 30 روز بالای صفحه اصلی برنامه پین کنند.

این قابلیت مفید به کاربران کمک می‌کند تا پیغام های مهم خود را گم نکنند که همین باعث می شود زمان، بیهوده تلف نشود. مشابه این قابلیت در پلتفرم‌های دیگر نیز وجود دارد و کلا کاربران آن را بسیار مفید و کاربردی می‌دانند.

برای دسترسی به این قابلیت حتما باید برنامه واتسپ خود را به روز رسانی کنید.

منبع: wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا