گوگل

گوگل طراحی پیکسل ۸ را قبل از رویداد اپل رونمایی کرد

در حالی که این روزها، علاقه‌مندان به فناوری در انتظار مراسم رونمایی از سری آیفون ۱۵ اپل هستند، شرکت گوگل ساعاتی پیش از طراحی جدیدترین پرچمدار خود به نام پیکسل ۸ پرده برداشت.

این شرکت به تازگی تصاویری از گوشی‌های جدید پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو را در قالب ویدیویی در یوتیوب منتشر و رسما اعلام کرد علاقه‌مندان می‌توانند از روز چهارم اکتبر یعنی همزمان با رونمایی از این دو گوشی، نسبت به ثبت سفارش آن اقدام کنند.  

با این حال در این ویدیوی ۲۴ ثانیه‌ای صرفا تصاویری از طراحی کلی و نمای این دو گوشی فاش شده و خبری از مشخصات فنی و قابلیت‌های این دو محصول که قرار است جایگزین مدل‌های پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو در بازار شوند، نیست.  

گوگل همچنین صفحه‌ای را در گوگل استور راه‌اندازی کرده که در آن پیکسل ۸، پیکسل ۸ پرو و پیکسل واچ ۲ برای فروش فهرست شده است. انتشار تدریجی اطلاعات این دو گوشی از ماه‌های گذشته آغاز شده و جدیدترین مورد آن نیز این ویدیو بوده است.  

گوگل چند روز پیش نیز پستی را منتشر کرد که در آن، یک شبیه‌ساز ۳۶۰ درجه برای نمایش مدل پیکسل ۸ پرو ارائه شده است. کاربر با این شبیه‌ساز متوجه خواهد شد که بخش‌های مختلف گوشی اعم از سنسورها و پورت‌ها در کجا واقع شده‌اند و از زوایای مختلف این گوشی را مشاهده کنند.  

طبق گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، این گوشی به سنسور دما و درگاه سیمکارت فیزیکی مجهز خواهد بود و در سه رنگ مشکی، آبی و شنی به دست مشتریان خواهد رسید.  

از دیگر مشخصات شایع شده برای این گوشی می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با قابلیت جذب نور تا ۵۰ درصد بیشتر) و دوربین ۶۴ مگاپسکلی اولتراواید و همچنین باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع ۲۷ واتی اشاره کرد.

همانطور که اشاره شد مراسم رونمایی از این دو گوشی روز ۴ اکتبر در شهر نیویورک برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا