گوناگون

خرید از کدام مراکز خرید مشهد بهتر است؟

مشهد از شهرهای پرگردشگر ایران است که مسافران بسیاری از داخل و خارج از کشور به آن سفر می‌کنند. بعد از زیارت حرم امام رضا (ع) نوبت به دیدن سایر جاذبه‌های مشهد می‌رسد. بازدید از اماکن تاریخی، مراکز تفریحی و طبیعت تماشایی مشهد برای گذراندن یک تعطیلات لذت بخش کفایت می‌کند؛ اما بسیاری از افراد دوست دارند بخشی از سفر خود را به خرید کردن بگذرانند. مشهد گزینه‌های بسیاری از مراکز خرید و بازار برای خرید سوغات و دیگر اقلام مورد نیاز گردشگران دارد. در ادامه این مطلب، با مراکز خرید مشهد آشنا خواهید شد.

مراکز خرید لوکس مشهد

دیدن مراکز خرید لوکس حتی اگر به قصد خرید کردن نباشد، برای بسیاری از افراد جذاب است.  در ادامه به معرفی چند مورد از مراکز خرید لوکس مشهد می‌پردازیم.

مرکز خرید آرمیتاژ

لوکس‌ترین مرکز خرید مشهد، آرمیتاژ نام دار که یک مرکز خرید ۳۴ طبقه و بلندترین برج مشهد محسوب می‌شود.  از طبقه منفی یک تا چهار آرمیتاژ تجاری است.  مرکز خرید آرمیتاژ مشهد، نبش هفت تیر ۸ یا همان خیابان گلشن قرار دارد.

مرکز خرید ویلاژ توریست

این مرکز خرید، در چهار کیلومتری جاده مشهد به سمت طرقبه و در بلوار امام رضا ۸ قرار دارد.  معماری زیبا و آب نمای موزیکال این مجموعه از جاذبه‌های آن محسوب می‌شود.

مرکز خرید آلتون

برج آلتون، یکی دیگر از مراکز خرید مشهد است که برای خرید کیف و کفش می‌توانید به آن مراجعه کنید.  به علاوه، یکی از شعب رستوران پسران کریم در این مجموعه قرار دارد.  این مرکز خرید، در خیابان دانشگاه، بین دانشگاه ۲۲ و ۲۳ قرار دارد.

مرکز خرید کیان سنتر

مراکز خرید کیان سنتر ۱ و ۲ جزو مراکز خرید لوکس مشهد هستند و در تقاطع خیابان فرامرز عباسی قرار دارند.  برای خرید جواهرات، عطر، پوشاک و همچنین سوغات مشهد می‌توانید به این مراکز تجاری سر بزنید.

مرکز خرید اکسین

این مرکز خرید ۱۰ طبقه، در شهرک غرب مشهد یا همان محله قاسم آباد قرار دارد.  انواع برندها، فروشگاه جواهرات، فست فود، کافی شاپ و یک فودکورت و هایپر مارکت در این مرکز خرید قرار دارند.

مراکز خرید محبوب مشهد

بعشی مراکز خرید در مشهد هستند که شاید جدید یا زیاد لوکس نباشند اما همچنان محبوب هستند و افراد برای خرید به آنها سر می‌زنند.

مرکز خرید الماس شرق

این مرکز خرید که در انتهای بلوار خیام شمالی قرار دارد، از محبوب‌ترین مراکز خرید مشهد است.  مجتمع تجاری الماس داری بیش از هزار و ۲۰۰ واحد تجاری است.

مرکز خرید وصال

در مجاورت مرکز خرید الماس شرق، پاساژ وصال قرار دارد.  این مرکز تجاری دارای ۴۰۰ واحد تجاری در شش طبقه است.  در این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه، پارک علمی پروفسور بازیما، شهر بازی، پارک علمی، هایپر مارکت و گیم نت نیز وجود دارد.

مرکز خرید پروما

دلیل محبوبیت پروما این است که هرآنچه لازم دارید را می‌توانید در آن پیدا کنید.  علاوه بر واحدهای تجاری که پوشاک و سوغات ارائه می‌دهند، یک هایپرمارکت بزرگ در طبقه همکف این پاساژ وجود دارد.  مرکز خرید پروما، در ضلع شرقی میدان جانباز قرار دارد.

مرکز خرید زیست خاور

یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید مشهد، مرکز خرید زیست خاور است.  این پاساژ چهار طبقه با ۷۰۰ واحد تجاری به مشتریان خدمت رسانی می‌کند.  مجتمع زیست خاور، در ضلع جنوب غربی میدان شریعتی یا همان تقی آباد قرار دارد.

مرکز خرید خورشید

در بلوار احمد آباد مشهد، یک مرکز خرید محبوب به نام خورشید قرار دارد که از معروفترین مراکز خرید مشهد است.  در این مرکز خرید می‌توانید انواع پوشاک، جواهرات و کیف و کفش را تهیه کنید.

مرکز خرید کاسپین مد

یکی از مراکز خرید مشهد که علاوه بر محبوب بودن جزو مراکز لوکس نیز محسوب می‌شود، مرکز خرید کاسپین مد واقع در بلوار سجاد است.  هر طبقه از این مرکز خرید به یک دسته از کالا اختصاص دارد.

مراکز خرید ارزان مشهد

برای خرید سوغات مشهد، بهتر است به دل بازارهای قدیمی بزنید.  در ادامه بازارهایی را به شما معرفی می‌کنیم که خرید کردن در آنها ارزان تمام می‌شود.

بازار امین

یکی از مراکز خرید ارزان مشهد، بازار امین نام دارد که برای خرید در آن باید به خیابان شهید نواب صفوی بروید.  این مرکز خرید سه طبقه با پارکینگ، پذیرای مراجعه کنندگان در این شهر است.

بازار مولوی

بازار مولوی که در بلوار مصلی واقع شده است، بیشتر مغازه‌های عمده فروشی آرایشی و لوازم تحریر دارد.  در بازار مولوی، می‌توانید از پارکینگ روباز این مجموعه نیز استفاده کنید.

بازار جنت

این بازار، در خیابان چمران، نرسیده به سعدی، در خیابان جنت واقع شده است.  برای خرید از بازار جنت باید در طول یک پیاده رو قدم بزنید.

بازار هفده شهریور

یکی دیگر از مراکز خرید ارزان مشهد، در خیابان ۱۷ شهریور واقع شده است.  این بازار نه تنها بین مشهدی‌ها که برای مسافران هم بازار محبوبی به شمار می‌رود.

بازار بزرگ بین المللی سپاد

این بازار، در انتهای بلوار خیام شمالی قرار دارد و اجناسی مرغوب و مقرون به صرفه را ارائه می‌دهد.  پیشنهاد می‌کنیم در سفر به مشهد سری به این بازار هم بزنید.

مراکز خرید نزدیک حرم

اگر هتلی در نزدیکی حرم رزرو کرده‌اید تا هر رزو به زیارت بروید و فرصت گشت و گذار در شهر را ندارید، می‌توانید برای خرید کردن به مراکز خریدی که در چند قدمی حرم رضوی قرار دارند مراجعه کنید.

مرکز خرید آسمان

این مرکز خرید دارای بیش از ۷۰۰ واحد تجاری است و چندین طبقه پارکینگ دارد.  در این مرکز خرید می‌توانید کیف، کفش، زیورآلات و ساعت بخرید.

بازار رضا

یکی از معروف‌ترین بازارهای مشهد در نزدیکی حرم، بازار رضا است.  تماشای بنای این بازار در کنار خرید کردن از مغازه‌های سنتی آن خالی از لطف نیست.  اگر به خرید سوغاتی در مشهد فکر می‌کنید، بازار رضا بهترین گزینه است.

علاوه بر این مراکز خرید شرق زیست، آرمان، بازار مرکزی و بازار غدیر نیز جزو مراکز خرید نزدیک حرم هستند.

رزرو بلیط هواپیما تهران مشهد در فلای تودی

مسیر تهران مشهد یکی از پرترددترین مسیرها و پرفروش‌ترین بلیط‌ها برای خرید بلیط داخلی است.  برای خرید بلیط هواپیما مشهد فقط باید وارد وب سایت فلای تودی شوید.  سپس نوع بلیط، مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پروازی و تعداد مسافران را مشخص کرده و در آخر، روی گزینه جستجوی پرواز کلیک کنید.  در کمتر از چند ثانیه، نتایج جستجوی بلیط تهران به مشهد برای شما از ارزانترین نمایش داده می‌شود.  در فلای تودی علاوه بر بلیط، می‌توانید رزرو هتل مشهد را زا میان انواع هتل، هتل آپارتمان و… انجام دهید.

بنابراین فرصت را از دست ندهید و برای رزرو هتل و بلیط هواپیما مشهد با ارزان‌ترین قیمت به سایت فلای تودی مراجعه کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا