خودرو الکتریکی

مشخصات سه خودروی الکتریکی جدید BMW اعلام شد

شرکت BMW ساعاتی پیش اطلاعاتی را از سه خودروی جدید الکتریکی خود که قرار است در سال جاری میلادی عرضه شوند، منتشر کرد.

این سه خودرو شامل مدل‌های i4 xDrive که نسخه تمام چرخ متحرک i4 است، نسخه تک موتوره i7 eDrive50 و همچنین مدل هیبریدی 750e XDrive می‌شود که طی چند ماه آینده آماده ورود به بازار خواهند بود.

این شرکت همچنین از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی‌ارتقایافته‌ای نیز پرده برداشت که قرار است در برخی مدل‌های این شرکت استفاده شود. و اما در خصوص مشخصات این سه خودروی الکتریکی جدید باید گفت که i24 xDrive از توان 396 اسب بخار بهره می‌برد و به موتو دوگانه مجهز شده است.

قدرت پیمایش این خودرو برابر با 307 مایل (494 کیلومتر) عنوان شده و تایرهای استاندارد 18 اینچی نیز در زیر خودرو جای گرفته‌اند. البته امکان انتخاب تایر 19 اینچی نیز برای خریداران فراهم شده است.

به گفته BMW، این خودروی الکتریکی می‌تواند صفر تا صد خود را تنها در 4.9 ثانیه طی کند. قیمت پایه i24 xDrive برابر با 61 هزار و 600 دلار تعیین شده است.

مدل دوم یعنی i7 eDrive50 به یک موتور GEN5 با توان 449 اسب بخار مجهز شده و بنابر اعلام این خودروساز، جزییات مربوط به عملکرد و قدرت پیمایش آن در فصل پاییز منتشر خواهد شد.

و بالاخره مدل 750e xDrive که در شمار محصولات هیبریدی جای می‌گیرد، علاوه بر مجهز بودن به یک موتور احتراق داخلی شش سیلندر 308 اسب بخاری، از یک موتور الکتریکی 194 اسب بخاری نیز بهره می‌برد.

قیمت این خودروی الکتریکی از 107 هزار دلار آغاز می‌شود و قرار است به مانند دو مدل دیگر، در فصل پاییز پیش رو، روانه خیابان‌ها شود.

شرکت BMW همچنین سیستم اطلاعاتی-سرگرمی‌برخی محصولات خود را به‌روز کرده به طوری که طبق گفته این شرکت، هوم اسکرین 8.5 اینچی این سیستم به شکلی تغییر کرده تا کاربر بتواند راحت‌تر با نمایشگر منحنی شرکت کار کند.

نوشته های مشابه

‫17 دیدگاه ها

  1. Хотите получить идеально ровный пол без лишних затрат? Обратитесь к профессионалам на сайте styazhka-pola24.ru! Мы предоставляем услуги по стяжке пола м2 по доступной стоимости, а также устройству стяжки пола под ключ в Москве и области.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا