گوناگون

صفر تا صد در مورد انواع دزدگیر

امروزه یکی از نیازهای اصلی هر فردی در جامعه، تامین امنیت است. منزل مسکونی هر فرد به عنوان محل زندگی، محلی امن برای نگهداری وسایل و لوازم گرانبها و ارزشمند هر فردی در دنیاستY از این رو حفاظت کردن از آن یکی از اولویت‌های اساسی هر مالک ساختمانی بوده و باید توجه ویژه‌ای به امنیت منزل داشت. سایر مکانهای تجاری و اداری نیز از این قضیه مستثنی نبوده و حتما می‌بایست که برای تامین امنیت آنان برنامه ویژه‌ای را پیاده سازی کرد. بدون شک هنگامی که نام سرقت از منزل مطرح می‌گردد، توجه افراد معطوف به دزدگیر منزل می‌شود. دزدگیر اماکن وسیله ایست که با بهره گیری از آن ریسک به سرقت رفتن وسایل و لوازم گرانبهای شما به شدت کاهش یافته و به صفر می‌رسد. در صورتی که تا کنون با انواع دستگاه دزدگیر اماکن آشنا نشده اید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله به تفضیل به معرفی انواع دستگاه دزدگیر اماکن، ویژگی هرکدام، قیمت آنان و بهترین شیوه خرید انواع دزدگیر اماکن می‌پردازیم.

دزدگیر اماکن چیست؟

دزدگیر منزل یا دزدگیر اماکن به وسیله‌ای گفته می‌شود که به صورت یک سیستم مجتمع بوده و در مکانی امن دور از دسترس افراد نصب و راه اندازی می‌شود؛ وظیفه اصلی این دستگاه آنست که در هنگام ورود غیر مجاز به محل تعریف شده، مالک ساختمان، حراست و پلیس و سایر افراد ذی ربط را مطلع نموده و همچنین از سرقت جلوگیری کند. امروزه انواع و اقسامی از دستگاه دزدگیر اماکن در بازار وجود دارند که هر کدام با توجه به نیاز افراد قابلیت‌های متنوعی را در اختیار آنان قرار می‌دهند. از جمله ویژگی‌های جذاب یک دستگاه دزدگیر اماکن اینست که بلافاصله بعد از دریافت هشدار ورود به منزل، بوسیله ماژولی به نام تلفن کننده و از طریق خط ثابت و یا سیم کارت، اقدام به اطلاع رسانی به لیست معتمدین و پلیس کند. یک دزدگیر اماکن استاندارد ویژگی‌های زیادی دارد که در ادامه هم به معرفی مکانیزم عملکرد دستگاه و هم به معرفی ویژگی‌های برتر یک دزدگیر خانه با کیفیت می‌پردازیم.

مکانیزم عملکرد دزدگیر اماکن

یک دزدگیر اماکن از چند بخش مجزا تشکیل شده است که هر بخش یا ماژول وظیفه خاصی را برعهده داشته و نقص در کارکرد هر ماژول باعث می‌شود که کل سیستم از کار بیافتد.

ماژول دستگاه دزدگیر مرکزی

اولین بخش تشکیل‌دهنده یک سیستم ضدسرقت باکیفیت منزل، دستگاه مرکزی دزدگیر اماکن است. این دستگاه همانند مغز سیستم بوده و وظیفه کنترل و صدور دستورات را برعهده دارد. در واقع بدون این دستگاه، هیچ آژیری به صدا در نخواهد آمد؛ کلیه اطلاعات دریافتی از انواع سنسورها به این دستگاه فرستاده شده، در آنجا پردازش شده و دستور مقتضی به صورت بدون دخالت انسانی صادر می‌شود.

انواع سنسورها

سنسورها همانند چشم در سیستم عمل کرده و وظیفه پایش و رصد محیط بر عهده آنان است. به وسیله انواع سنسور، امکان تشخیص ورود غیر مجاز به مجموعه فراهم می‌شود. سنسورها انواعی دارند که تفاوت آنها با یکدیگر صرفا در مکانیزم کشف بوده اما به صورت کلی یک کار واحد که رصد محیط است را انجام می‌دهند. برای نمونه برخی از انواع سنسور بر اساس نور مادون قرمز امکان تشخیص حضور فرد یا هر شی غیر مجازی در محیط را فراهم می‌کنند و برخی دیگر از انواع حسگر با مکانیزم ارتعاشی کار می‌کنند و انواع اقسامی از سنسورهای دزدگیر اماکن در سایت آراز امنیت وجود دارند که فراخور نیازتان می‌توانید آن‌ها را بررسی و خریداری کنید.

ماژول‌های جانبی

بخش سوم ماژول‌های یک سیستم دزدگیر اماکن را ماژول‌های جانبی تشکیل می‌دهند. به عنوان مثال استفاده از ماژول تلفن‌کننده به شما این امکان را می‌دهد که از طریق تماس تلفنی و یا پیامک، از وقوع سرقت و ورود غیر مجاز مطلع شوید و یا ماژول باتری بک آپ به شما این امکان را می‌دهد که در زمانی که برق شهری قطع می‌شود، برق دستگاه دزدگیر مرکزی را تامین نمایید تا سیستم از کار نیوفتد و در مدار باقی بماند. ماژول آژیر به شما این امکان را می‌دهد که در زمان ورود غیر مجاز، صدای آژیر را در محیط پخش کنید. ماژول‌های متنوع و جذابی در سایت آراز امنیت وجود دارند که فراخور نیاز می‌توانید از آنها استفاده کنید.

قیمت دزدگیر اماکن

قیمت دستگاه دزدگیر اماکن با توجه به متغیرهای زیادی تعین می‌شود. در صورتی که یک پک دزدگیر منزل، از تمامی ویژگی‌ها استفاده کند، قیمت بالاتری به نسبت سایر دستگاه‌های معمولی دارد. مهمترین عامل تعیین قیمت انواع دزدگیر اماکن بدون شک، ویژگی‌های یک دستگاه است؛ به عنوان مثال برخی از دستگاه‌های دزدگیر اماکن تنها امکان مدیریت چند سنسور یا چشمی را دارند؛ اما برخی از انواع گرانقیمت‌تر دستگاه دزدگیر اماکن امکان مدیریت بالغ بر صد نوع سنسور مختلف را داشته و این موضوع یکی از دلایلی است که شاهد تنوع قیمتی در انواع دستگاه دزدگیر هستیم. برای اطلاع از قیمت دزدگیر اماکن با کیفیت و به روز دنیا می‌توانید به سایت آراز امنیت مراجعه کنید.

آراز امنیت به عنوان برترین فروشنده انواع دزدگیر اماکن و سیستم‌های حفاظتی و نظارتی در فضای آنلاین، این نوع محصولات را به همراه تمام ماژول‌های جانبی و مکمل با قیمت کاملا رقابتی و مقرون به صرفه به بازار عرضه کرده است. در صورتی که کنجکاو هستید که از قیمت روز انواع دستگاه دزدگیر منزل مطلع شوید، روی لینکی که در چند خط بالاتر قرار گرفته است کلیک کنید. در صورتی هم که نیاز به دریافت مشاوره رایگان در این باره دارید می‌توانید با شماره تلفن پشتیبانی آراز امنیت به شماره ۰۹۱۲۰۱۵۵۶۳۳ تماس حاصل فرمایید. کارشناسان خبره آراز امنیت در خدمت شما هستند تا به سوالات شما در مورد دزدگیر اماکن به صورت مشاوره رایگان پاسخ دهند.

خرید دزدگیر اماکن
خرید دزدگیر اماکن

خرید دزدگیر اماکن

تا اینجا در مورد ماهیت و همچنین قیمت انواع دزدگیر اماکن با شما سخن گفتیم. در ادامه نیز قصد داریم که بهترین روش خرید دزدگیر اماکن را به شما معرفی کنیم. دزدگیرهای اماکن با توجه به تنوع بالایی که دارند، ممکن است باعث شوند که خریدار دچار شک و تردید در رابطه با خرید آنها شود. در صورتی که قصد خرید دزدگیر اماکن با کیفت و ارزان قیمت را دارید، بدون شک آراز امنیت بهترین گزینه ممکن برای شما به شمار می‌رود. آراز امنیت دارای نماد اعتماد الکترونیکی  و همچنین کد ساماندهی از مراجع ذی صلاح بوده و کاملا به صورت قانونی و مجوزدار در حال فعالیت در این حوزه بوده و شما با خیال راحت می‌توانید اقدام به خرید انواع دزدگیر اماکن و تجهیزات مرتبط با آن از طریق سایت آراز امنیت کنید.

فرایند ارسال مرسوله در آراز امنیت در کمتر از یک روز کاری صورت می‌گیرد و در صورتی هم که در کلان شهر تهران زندگی می‌کنید، امکان خرید حضوری دزدگیر اماکن در تهران برای شما فراهم است. تنها کافیست که به آدرس آراز امنیت مندرج در بخش پابرگ سایت در روزهای شنبه تا چهارشنبه مراجعه فرمایید. در صورتی هم که امکان حضور فیزیکی در شرکت آراز امنیت را ندارید، می‌توانید که سفارش خود را ثبت نموده و به شیوه ارسال توسط پیک موتوری، درب منزل مرسوله خود را تحویل بگیرید.

انواع دستگاه دزدگیر اماکن با کیفیت و پرفروش در بازار

همانطور که بالاتر گفتیم، برندهای مختلفی در زمینه فروش انواع دستگاه دزدگیر اماکن در بازار فعالیت می‌کنند که در آراز امنیت می‌توانید اقدام به خرید دزدگیر اماکن کلاسیک، دزدگیر اماکن سایلکس، دزدگیر اماکن سینوال و… کنید. برندهای نام برده شده در بالا جزو برترین برندهای موجود در بازار داخلی و حتی جهانی بوده و از کیفیت بالایی برخوردارند. تمامی دستگاه‌های موجود در آراز امنیت نیز به صورت گارانتی‌دار به فروش می‌رسند. در صورتی که قصد ورود به سایت آراز امنیت را دارید، کافیست که آدرس arazamniyat. ir را در مرورگر خود تایپ کرده و از سایت «آراز امنیت» دیدن فرمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا