هوش مصنوعی

اپلیکیشن ChatGPT برای کاربران آیفون عرضه شد

شرکت OpenAI به تازگی اپلیکیشن رایگان ChatGPT را برای کاربران پلتفرم آی او اس عرضه کرد.

این اولین نسخه اپلیکیشن رسمی‌ابزار هوش مصنوعی ChatGPT محسوب می‌شود که به جمع چندین مورد از اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی موجود در اپ استور و دیگر فروشگاه‌های اپلیکیشن اضافه شده است.

در حال حاضر، این برنامه برای کاربران آمریکایی قابل دانلود است اما به گفته OpenAI، به زودی و طی هفته‌های پیش رو، در دسترس کاربران سایر کشورها نیز قرار خواهد گرفت.

در خصوص طراحی و قابلیت‌های این اپلیکیشن باید گفت که بسیار شبیه به وب‌سایت ChatGPT طراحی شده و با استفاده از قابلیت تشخیص گفتار Whisper شرکت OpenAI، ورودی صوتی را پشتیبانی می‌کند.

همچنین امکان جابجایی میان مدل‌های زبانی استاندارد و GPT-4 برای مشترکان سرویس ChatGPT Plus فراهم شده است. از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به مشاهده و یکسان‌سازی تاریخچه مکالمات (در صورت لاگین شدن از سیستم دسکتاپ با یک اکانت)، خروجی گرفتن اطلاعات، حذف و یا تغییر نام مکالمات اشاره کرد.

با این حال، فعلا افزونه‌هایی همچون دسترسی وب به صورت لایو که اخیرا توسط این شرکت راه‌اندازی شده، به این اپلیکیشن اضافه نشده است.

شرکت OpoenAI همچنین به کاربران اندرویدی نیز این قول را داد که به زودی نسخه اندروید ChatGPT نیز آماده عرضه و استفاده این کاربران خواهد شد. در بیانیه این شرکت آمده؛ شما نفر بعدی هستید!

ناگفته نماند که نسخه آی او اس این اپلیکیشن برای گوشی‌های آیفون طراحی شده و کاربران آیپد یا باید از وب‌سایت ChatGPT استفاده کنند و یا نسخه آی او اس را به ابعاد آیفون، روی دستگاهشان اجرا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا