گوگلموبایل

با گوشی پیکسل 7a گوگل آشنا شوید

مراسم توسعه‌دهندگان امسال گوگل با رونمایی از چند محصول جدید همراه بود که یکی از آنها، پیکسل ۷a نام دارد.  

گوشی جدیدی که قرار است با قیمت ۴۹۹ دلار یعنی حدود ۵۰ دلار گران‌‎تر از پیکسل ۶a روانه بازار شود. در ساخت قسمت پشتی این گوشی از یک طراحی نواری متالیک استفاده شده که دوربین دستگاه در آن جای گرفته و از این جنبه، به دیگر مدل‌های پیکسل ۷ نزدیک شده است.

افزون بر این، مهندسان گوگل در این گوشی از یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی جدید استفاده کرده‌اند که در مقایسه با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بکاررفته در پیکسل ۶a، یک به‌روزرسانی قابل توجه محسوب می‌شود.  

همچنین در کنار این دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای نیز جای گرفته است. به گفته گوگل، دوربین اصلی این گوشی از قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری بهره می‌برد و قابلیت‌هایی چون نایت سایت، فوتو انبلر  و لانگ اکسپوژر نیز از طریق نرم‌افزار ارائه می‌شود.  

ابعاد نمایشگر پیکسل ۷a برابر با ۶.۱ اینچ عنوان شده که در مقایسه با نمایشگر ۶.۷ اینچی پیکسل ۷ پرو، کوچک‌تر است. با این حال، از این لحاظ با آیفون ۱۴ برابری می‌کند.  

همچنین این نمایشگر از نرخ رفرش ۹۰ هرتزی و قابلیت روشنایی آداپتیو نیز بهره می‌برد. چیپست تنسور جی۲ (Tensor G۲) نیز بار پردازشی دستگاه را به دوش می‌کشد که از توان قابل توجهی برخوردار است.  

به گفته گوگل، پیکسل ۷a به دلیل برخورداری از نمایشگر گوگلا گلس کورنینگ، آلومینیوم مقاوم و استاندارد IP67 (ضدآب و گردوخاک)، بادوام‌ترین عضو خانواده گوشی‌های سری A محسوب می‌شود.

مهندسان گوگل این گوشی را به رم 8  و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی مجهز کرده‌اند و یک باتری ۳۴۸۵ میلی‌آمپری نیز انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن دستگاه را تامین می‌کند.

به گفته گوگل، این باتری از فناوری شارژ وایرلس ۷.۵ واتی و شارژ سریع ۱۸ واتی بهره می‌برد.

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

  1. Ищете надежного подрядчика для устройства стяжки пола в Москве? Обращайтесь к нам на сайт styazhka-pola24.ru! Мы предлагаем услуги по залитию стяжки пола любой сложности и площади, а также гарантируем быстрое и качественное выполнение работ.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا