ارز دیجیتال

مزیت رقابتی شبکه وینک چیست؟

در این مقاله قصد داریم به صنعت گیمینگ در بستر بلاکچین بپردازیم که در این سال‌ها ارزهای زیادی به همین منظور رونمایی شده‌‌است که ارز وینک از بهترین‌ها بوده‌است. این پروژه در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد و به‌عنوان یک پلتفرم غیرمتمرکز بازی‌های بلاکچینی، به‌سرعت پیشرفت کرده و توجه‌ها را به خود جلب کرده‌است. ناگفته نماند که این ارز یک اوراکل غیرمتمرکز بوده و ارتباط‌دهندهٔ قراردادهای هوشمند درزمینهٔ بازی است و با توجه به این‌که وینک یک ارز بومی به‌شمار می‌رود، دارای کاربردهای مختلفی بوده که در ادامهٔ مقاله قصد داریم در این خصوص صحبت کنیم.

بررسی ارز وینک

این ارز به دو شکل در بازار عرضه شده‌است که در قالب توکن TRC20 و BEP2 بوده و تماماً از حمایت صرافی بایینس برخوردار است. ارز wink به دلیل کاربردهای جذابی که دارد، در میان کاربران محبوب بوده و مزیت‌های خاصی را نیز در اختیارشان قرار داده‌است. به‌طورکلی عرضهٔ این ارز معادل 999 میلیارد واحد به جهت عرضه در بازار لحاظ شده‌است که از طریق عرضهٔ اولیه، بازارهای ثانویه، ایردراپ‌ها و… انجام شده‌است.

ناگفته نماند که ارز وینک در سال ۲۰۱۹ و به شکل غیرمتمرکز فعالیت رسمی‌اش را شروع کرده که از همان ابتدا فراتر از آنچه که تصور می‌شد پیشرفت کرده‌است. درواقع ایدهٔ کنار هم قرار دادن بازی‌ها و بلاکچین که توسعه‌دهندگان این ارز در نظر گرفته‌اند، به‌خوبی توانست در پیش‌برد اهداف‌شان مؤثر باشد. همچنین گفتنی است که در ابتدا تیم تخصصی wink شامل ۳ نفر بوده است که در حال حاضر ۱۳ نیروی تخصصی از فناوری بلاکچین، فعالان صنعت بازی، متخصصان اپلیکیشن‌ها و افراد مؤثر در حوزهٔ بازاریابی مدیریت این پروژه را در دست دارند. از اهداف کلی ارز وینک نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رونمایی از قراردادهای هوشمند و توسعهٔ آن‌ها؛
  • ایجاد توکن‌های اوراق بهادار؛
  • ایجاد سامانهٔ پرداخت ارز دیجیتال؛
  • تولید انواع بازی در بلاکچین.

بررسی ویژگی‌های ارز wink

پرواضح است که قبل از خرید وینک، باید به بررسی ویژگی‌های این پروژه اقدام کرد تا درنهایت بتوان تصمیم بهتری گرفت. همان‌طور که عنوان کردیم، این ارز بر بستر ترون راه‌اندازی شده‌است و این استاندارد را دارد که مهم‌ترین نتیجه‌ای که از این رویداد می‌توان گرفت پیوند عمیق این ارز با این شبکه است. همچنین wink به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا با به‌کارگیری زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف، نسبت به سفارشی‌سازی اوراکل‌ها اقدام شود.

در کنار این موارد، ارائه داده‌های قیمت در پلتفرم دیفای از دیگر ویژگی‌های این ارز به‌شمار می‌رود. درواقع می‌توان گفت برای معاملهٔ ارز یا دریافت وثیقه، این بستر به کاربران کمک خواهد کرد که اعتمادسازی بهتری شکل بگیرد که در حال حاضر این دغدغه تا حد زیادی برطرف شده‌است.

ضمن این‌که توسعه‌دهندگان این پروژه با استفاده از اوراکل‌های مختلف، قراردادهای هوشمند دنیای واقعی را در مدت زمان مناسبی که به بهبود اکوسیستم ترون منجر می‌شود، قابل طرح دانسته و با هدف در نظر گرفتن تراکنش‌های جدید و البته ارزان، پیش‌برد اهداف در این زمینه را پیگیری می‌کنند.

بررسی ویژگی‌های ارز wink
بررسی ویژگی‌های ارز wink

مزیت‌های رقابتی شبکهٔ وینک

شبکه wink دارای مزیت‌های جذابی نسبت به سایر شبکه‌های هم‌رده است. برای مثال، این ارز توانایی عرضهٔ توکن‌های اوراق بهادار را دارد. ضمن این‌که قابلیت برقراری مکالمات در انواع بازی‌های بلاکچین نیز از دیگر اهداف و البته مزیت‌های این ارز است. همچنین پرواضح است که این بستر بلاکچینی به‌خوبی می‌تواند رویدادهای زنده را مدیریت کرده و درنهایت به اجرا برساند.

در کنار مورد عنوان‌شده، با توجه به این‌که این شبکه هستهٔ مرکزی سیستم است، لذا افراد در برنامه‌های غیرمتمرکز که به این پلتفرم متصل هستند، پاداش‌هایی در نظر گرفته می‌شود که این اقدام در برای تشویق افراد به نگه‌داری و مدیریت بهتر ارز وینک است. از طرفی اگر کاربران توکن‌های بیشتری داشته باشند، طبیعتاً جایزه‌های ارزشمندتری را دریافت می‌کنند. گفتنی است که جوایز ارسالی به کاربران نیز ارز ترون است. حال اجازه دهید به دیگر مزایای رقابتی این ارز نسبت به دیگر ارزهای شبکه بلاکچین اشاره کنیم:

  • مدیریت آسان پروژه‌ها در قالب قرارداد هوشمند؛
  • بررسی و مدیریت دارایی‌ها بدون واسطه؛
  • تولید و اجرای بازی با به‌کارگیری ارزهای دیجیتال در پلتفرم؛
  • امکان استفاده از فرصت‌های تجاری انحصاری؛
  • در نظر گرفتن جوایز برای کاربران (برای افرادی که بازی بیشتر انجام داده‌اند)؛
  • کاهش هزینه‌های معاملات (برای افرادی که ارز wink دارند).

بررسی قیمت وینک در آینده

پرواضح است که اگر قرار به رشد یک ارز دیجیتال در آینده باشد، باید برنامه‌ها و پروژه‌های ارز مدنظر بررسی شوند. در این خصوص، ارز wink با توجه به این‌که ارتباط تنگاتنگی با شبکهٔ ترون دارد، می‌توان گفت که اگر به‌طور کامل به‌وسیلهٔ توسعه‌دهندگان پشتیبانی شده و همهٔ اهداف در زمان‌های اعلام‌شده فتح شود، می‌توان ادعا کرد که رشدهای خیره‌کننده‌ای در انتظار این ارز خواهد بود. همچنین برای رشد یک ارز، حجم معاملات و تعداد کاربران فعال در بخش خریدوفروش وینک نیز تأثیرگذار است.

از طرفی کیف‌پول‌های این ارز نیز که یک مزیت نسبت به دیگر شبکه‌هاست، باید به‌طور کامل بررسی شده و بهترین نوع این بسترها استفاده شود. در حال حاضر کیف‌پول‌های متامسک، اتمیک والت، بایننس‌چین والت و بعضی از کیف‌پول‌های سخت‌افزاری مانند لجر، پشتیان‌کنندهٔ وینک هستند که کاربران در صورت نیاز می‌توانند از هرکدام بهره‌مند شوند. ضمناً بازی‌های مختلفی که در بستر شبکهٔ wink طراحی و تولید شده‌است، شامل موارد بازی حلقه و دوئل، تاس و ماه هستند که براساس شانس و حدس تدارک دیده شده‌اند.

بررسی قیمت وینک در آینده
بررسی قیمت وینک در آینده

جمع‌بندی

ارز وینک با توجه به مزیت‌ها و ویژگی‌هایی که دارد، در حال حاضر از بهترین ارزهای دیجیتال است که توجهات را به خود جلب کرده‌است و از آنجایی که یک ارز آینده‌دار است، می‌توان روی خرید آن تمرکز داشت. یادآور می‌شویم که این ارز بر بستر بلاکچین و در حوزهٔ بازی فعالیت دارد که بدون شک آینده از آن این نوع ارزها خواهد بود.

گفتنی است کاربرانی که این ارز را دارا هستند، می‌توانند بر روی پروژه‌های wink متمرکز باشند و در عین حال از رشد قیمتی وینک سود ببرند. حال برای این‌که بتوانید به اطلاعات کامل‌تری در خصوص این ارز دست یابید، توصیه می‌کنیم به سایت والکس مراجعه کنید. با بررسی قیمت ارز وینک از این صرافی، می‌توانید درباره مسیر تغییرات آن و تصمیم برای خرید ارز وینک تصمیم‌گیری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا