اینترنت

۶ مزیتی که یک مرکز داده‌ی حرفه‌ای برای میزبانی سرورهای شما ایجاد می‌کند

شرکت‌ها، سازمان‌ها، کسب‌وکارها و فروشگاه‌های اینترنتی و به طور کلی تمام مراکزی که خدمات خود را آنلاین به مشتریان ارایه می‌کنند، نیازمند محلی برای نگه‌داری و محافظت از سرورها هستند. هیچ چیز برای یک کسب‌وکار آنلاین، مهم‌تر و حیاتی‌تر از اطلاعات موجود بر روی سرورها و حفظ امنیت و سلامت آن‌ها نیست. افزون بر این، دسترسی ۲۴ ساعته و  بدون قطعی اینترنت یکی دیگر از دغدغه‌های این سازمان‌هاست که کسب‌وکارها را به فکر استفاده از بهترین و کارآمدترین خدمات مرکز داده می‌کند. اما یک مرکز داده استاندارد و حرفه‌ای چه ویژگی‌ها دارد؟

  • مجهز به روزآمدترین تجهیزات نگه‌داری و میزبانی سرور

فضای مناسب برای میزبانی سرور باید مجهز به ابزارهایی همچون رک‌های اختصاصی، سیستم برق‌رسانی و تهویه، پهنای باند و تجهیزاتی برای تامین امنیت و پشتیبانی سرور باشد. تردیدی نیست که تجهیزات تخصصی در یک مرکز داده تخصصی، به دلیل سرمایه‌گذاری‌های اختصاصی بر ایمنی و استاندارد، بسیار روزآمد، استاندارد و با صرف تخصص، دانش و دقت انتخاب می‌شوند.

  • تامین پهنای باند اینترنت مورد نیاز سرورها

یکی از ویژگی‌های دیتاسنتر حرفه‌ای، تامین پهنای باند، بدون محدودیت برای سرورهای مشتریان است. مراکز داده استاندارد به خطوط پرسرعت پهنای باند دسترسی مستقیم دارند و قادرند، در تمام ساعات شبانه‌روز، پهنای باند مورد نیاز سرورها را تامین و در زمان‌هایی که وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی با مراجعات بیشتری مواجه می‌شود، پایداری و دسترس‌پذیری خدمات را با اطمینان بیشتری تضمین کنند.

  • نظارت و پشتیبانی ۲۴ ساعته از سرورها

هر مرکز داده حرفه‌ای و استاندارد، سرمایه‌گذاری‌های زیادی روی نیروهای متخصص و باتجربه می‌کند تا بتواند در تمام ساعت‌های هفته و سال و بدون لحظه‌ای وقفه مسئولیت نظارت و تامین امنیت سرورها را بر عهده گیرد. این نیروها وظیفه دارند سرورهای موجود در مرکز داده‌ها را در مقابل خطر خروج، قطع تهویه، مشکل فنی یا امنیتی محافظت کنند. بی‌شک تشکیل تیم‌های متخصص و حرفه‌ای برای نگه‌داری از سرورها خارج از فضای مرکز داده، هزینه‌های مالی و خطرات امنیتی بسیار زیادی را متوجه سازمان‌ها و کسب‌وکار خواهد کرد.

  • تضمین برقراری خدمات

یک مرکز داده استاندارد، با راهکارهایی مطمئن و مبتنی بر تخصص، برقراری خدمات شما را در مدت زمان میزبانی تضمین می‌کند و اگر از عهده چنین تضمینی برنیاید، براساس قرارداد خسارت وارد شده را برای شما جبران خواهد کرد.

  • امنیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سرورها

با توجه به اهمیت بالای پیکربندی‌های امنیتی برای تشخیص و جلوگیری از حملات احتمالی، یک مرکز داده استاندارد همواره با سیستم‌های به روز و نظارت دایمی، تلاش می‌کند این حملات را شناسایی و امنیت سرورهای موجود در مرکز را تضمین کند. راهکارهای مقابله با حملات DDoS (DDoS Protection) از جمله این خدمات‌اند که همواره مورد بررسی قرار می‌گیرند.

  • دست‌رسی آسان و از راه دور به سرورها

به دلیل نظارت و پشتیبانی همیشگی نیروهای متخصص، دیگر نیازی به حضور فیزیکی کارشناسان سازمان شما در محل استقرار سرورها نیست. شما به سادگی از راه دور به مراکز داده دسترسی خواهید داشت و می‌توانید مدیریت سرورهای‌تان را بر عهده بگیرید.

بالاترین میزان امنیت، جامع‌ترین خدمات پشتیبانی و مدیریت هزینه با خدمات میزبانی سرور شاتل

خدمات میزبانی سرور (Co-Location) شاتل، فضایی استاندارد و ایمن برای نگه‌داری سرورها را در محیط یک Data Center حرفه‌ای و تخصصی با بالاترین سطح SLA، برای شرکت‌ها، سازمان‌ها، فروشگاه‌های آنلاین، وب‌سایت‌ها و نهادهای متقاضی فراهم می‌کند.

به این معنا که سازمان‌ها با قرار دادن سخت‌افزارهای خود در فضای میزبانی سرور شاتل، خدمات اختصاصی با بالاترین میزان امنیت و پشتیبانی دریافت می‌کنند. ضمن آن‌که به دلیل نظارت مداوم و پشتیبانی ۲۴ ساعته تیم متخصص شرکت شاتل، نیرو و هزینه لازم برای نگهداری این سرورها برای شرکت مالک تجهیزات، بسیار کاهش می‌یابد.

دانش و تجربه چندین ساله شاتل در ارایه خدمات مرکز داده‌ها، خدمات این شرکت را به یکی از قابل اعتمادترین راهکارهای موجود در کشور تبدیل کرده است. چابکی، پایداری و قابلیت ارتقا بی‌درنگ از جمله دستاوردهای شما در استفاده از خدمات میزبانی سرور شاتل خواهد بود.

نحوه دریافت خدمات میزبانی سرور شاتل

برای مشاوره یا درخواست برگزاری جلسه می‌توانید با شماره ۹۱۰۰۰۹۹۹ تماس حاصل یا به وب‌سایت شاتل به نشانی www.shatel.ir مراجعه فرمایید. افزون بر این می‌توانید درخواست کتبی خود را از طریق نشانی b2b@shatel.ir برای بخش خدمات سازمانی شاتل ارسال کنید  تا کارشناسان این شرکت در کوتاه‌ترین زمان، با شما ارتباط برقرار کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا