ایران

آشنایی با قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان

در این محتوا به آشنایی با قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان و کاربرد‌ها و شرایط بهره مندی از شرایط آن خواهیم پرداخت.

معرفی اپراتور آرین تل

یکی از رسانه‌هایی که امروزه از آن به عنوان بستری برای اطلاع رسانی استفاده می‌شود، سامانه‌های ارسال پیام کوتاه است. این سامانه‌ها امروزه در بسیاری از کسب و کار‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شما به عنوان یک کاربر، در طول شبانه روز، از نرم افزار‌ها و برنامه‌های گوناگونی که در تلفن همراه خود دارید، استفاده می‌کنید.

سامانه‌های ارسال پیامک تبلیغاتی و اعلان‌های آن‌ها را بررسی می‌کنید. از آخرین پیام‌هایی که به شما داده شده است، مطلع می‌شوید. این گونه می‌توانید اقدام مربوطه را متناسب با محتوای پیام‌ها انجام دهید.

در این محتوا با خدمات اپراتور آرین تل و نیز قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان آشنا خواهید شد.

ارسال پیام کوتاه یکی از موثر‌ترین راهکار‌های بازاریابی و تبلیغات است.

در این میان، ارسال پیامک تبلیغاتی نیز از سوی کسب و کار‌های گوناگون صورت می‌گیرد. با استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی، شما می‌توانید مسیر زندگی خود را تغییر دهید. به عنوان مثال، شرکت در یک دوره ی آموزشی در ارتباط با موضوعی بسیار مهم و آینده ساز برای شما از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود.

شما پیام را بررسی می‌کنید و وارد پایگاه اینترنتی کسب و کار مورد نظر می‌شوید. از طریق پایگاه اینترنتی معرفی شده در پیام کوتاه ارسال شده، می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد دوره به دست آورید.

پس از بررسی اطلاعات بیشتر، راه‌های ارتباطی و ثبت نام را پیگیری خواهید کرد تا به صورت قطعی در دوره ی مورد نظر شرکت کنید.

همان طور که ملاحظه کردید، اتفاق‌های بزرگ می‌تواند از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی ساده رخ دهد. این رخداد‌ها می‌تواند در زندگی شما تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

بسیاری از افراد گفته‌اند که به صورت اتفاقی و البته در زمان مناسب از ارسال پیامک تبلیغاتی بهره مند شده اند. این پیام‌ها رونق خاصی به زندگی بسیاری از افراد بخشیده است.

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان ها، از سامانه‌های ارسال پیام کوتاه (SMS Panels) به منظور اطلاع رسانی خدمات و دوره‌های خود استفاده می‌کنند. این اپراتور‌ها را می‌توان MVNO (اپراتور‌های مجازی شبکه سیار) نیز نامید. شما هم می‌توانید با ثبت نام در یکی از این سامانه ها، از خدمات و مزایای متعدد آن‌ها بهره مند شوید و به کسب و کار خود بهبود ببخشید.

برای ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی می‌بایست از محتوای مناسب استفاده کنید

یکی از سامانه‌های ارسال پیام کوتاه در کشور ما، سامانه ی پیام کوتاه ملی ایران نام دارد. این سامانه توسط اپراتور آرین تل اداره می‌شود. شما با استفاده از این سامانه ی جامع اطلاع رسانی، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کسب و کار خود را به راحتی به میلیون‌ها نفر معرفی کنید.

معرفی فعالیت‌های شما به کسب و کار‌های گوناگون با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی بر مبنای قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان به سادگی انجام می‌شود.

قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان این موضوع را در نظر گرفته و آن را تسهیل نموده است. شما می‌توانید در کنار راهکار‌های متعددی که برای بازاریابی و توسعه ی بازار کسب و کار تان می‌شناسید، از این راهکار نیز استفاده کنید.

از قابلیت‌های گوناگون سامانه پیام کوتاه ملی ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فعال سازی خط خدماتی در ۲۴ ساعت

شما کاربران گرامی می‌توانید با ارائه ی مدارک شناسایی از پیش تعیین شده، شماره تماس‌های همراه و ثابت و نیز نشانی دقیق، ثبت نام خود را تکمیل کنید. این مراحل به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

پس از ثبت نام و تشکیل حساب کاربری، نام کاربری و رمز عبور را از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد و به راحتی وارد سامانه خواهید شد.

ضمانت بازگشت

یکی از اقدامات ضروری فروشندگان به منظور کسب رضایت کامل مشتریان و کاربران که در قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان نیز آمده است، بازگرداندن وجه پرداختی است. این کار در صورت عدم رضایت مشتریان و کاربران از خدمات ارائه شده صورت می‌گیرد.

در ارتباط با بازگرداندن وجه ارسال پیامک تبلیغاتی، هر یک از مجموعه‌هایی که خدماتی را به دیگر افراد ارائه می‌دهند، مواردی را به عنوان تعهد‌های خود در قبال کاربران در نظر می‌گیرند.

یکی از تعهد‌های سامانه پیام کوتاه ملی ایران که در قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان نیز رعایت شده است، ارائه ی تعرفه‌های کاربری به مشتریان مطابق با مطالب درج شده در سایت‌ها می‌باشد.

دیگر تعهد سامانه پیام کوتاه ملی ایران، توسعه دادن امکانات سامانه‌های ارسال پیام کوتاه است تا کاربران از خدمات نوین بهره مند شوند. این تنها تعداد اندکی از تعهداتی است که عرضه کننده سامانه ارسال پیام کوتاه می‌بایست در قبال مشتریان ارائه دهد.

بهتر است پیش از اقدام به تهیه ی اشتراک ارسال پیامک تبلیغاتی، از چنین تعهداتی آگاه شوید. البته بهتر است بدانید که کاربران نیز در قبال مجموعه‌هایی که کالا یا خدماتی را عرضه می‌کنند، تعهداتی دارند.

یکی از تعهدات کاربران این است که اطلاعات غلط را به مجموعه‌های توسعه کسب و کار ارائه ندهند.

ارائه مشخصات دقیق به منظور پیشبرد کار از سوی کاربران الزامی است.

اگر به هر دلیلی کاربران با مشکلات فنی مواجه شوند، بهتر است پس از اطلاع رسانی مشکل مورد نظر، شکیبایی پیشه کنند تا ایراد مورد نظر رفع گردد.

پشتیبانی

پشتیبانی ۲۴ ساعته از خدماتی که برای کاربران ارائه می‌شود، در تمامی سامانه‌های ارسال پیام کوتاه وجود دارد. این موضوع یکی از مواردی است که در بخش مورد نظر در قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان درج شده است. پس از فروش پنل به مشتریان، تمامی سامانه‌های مبتنی بر وب یا نرم افزار‌ها باید مورد پشتیبانی قرار بگیرند.

البته بهتر است پیش از خرید پنل پیام کوتاه، این موضوع را مورد پیگیری قرار دهید. چرا که برخی از مجموعه‌هایی که پنل‌های ارسال پیام کوتاه را به مشتریان عرضه می‌کنند، خدمات پشتیبانی را به کاربران و مشتریان خود ارائه نمی‌کنند.

کاربران در صورتی که از پشتیبانی بهره مند نشوند، به طور کامل از مجموعه ی مورد نخواهند شد.

سامانه پیام کوتاه ملی ایران بر اساس قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان این امکان را برای شما فراهم می‌کند و شما به عنوان کاربر این مجموعه به صورت شبانه روزی از پشتیبانی بهره مند خواهید شد.

ارسال پیامک می تواند کسب و کار شما را به راحتی توسعه دهد
ارسال پیامک می تواند کسب و کار شما را به راحتی توسعه دهد

سامانه پیام کوتاه ملی ایران بر اساس قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان به دو روش تلفنی و برخط از کاربران و مشتریان خود پشتیبانی به عمل می‌آورد.

در نظر داشته باشید که کارکنان این مجموعه به صورت حضوری در دو نوبت کاری در مجموعه مشغول انجام فعالیت هستند.

شما کاربران گرامی می‌توانید با استفاده از ارسال ایمیل، ارسال پیام در فضای مجازی و دیگر راهکار‌ها با واحد پشتیبانی سامانه پیام کوتاه ملی ایران ارتباط برقرار کنید.

ارائه ی گزارش‌های دقیق

با استفاده از سامانه پیام کوتاه ملی ایران می‌توان از گزارش‌های مالی و عملکرد‌های پیشین به صورت دقیق مطلع شد.

یکی از قابلیت‌های اصلی هر یک از سامانه پیام کوتاه ملی ایران که در مفاد قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان نیز آمده است، استفاده از گزارش ارسال پیامک است. هر کسی که از این سامانه در کسب و کار خود استفاده می‌کند، انتظار دارد تا از وضعیت پیام‌های کوتاهی که ارسال کرده است، به طور شفاف و دقیق اطلاع پیدا کند.

در این سامانه، ارسال پیام‌های کوتاه به آپدیت‌ترین شماره‌ها صورت خواهد گرفت. آپدیت شماره‌ها بر اساس دستورالعمل‌های کاری به طور منظم انجام خواهد شد.

در هر شغلی از ارائه ی گزارش کار به منظور اطلاع از نحوه ی انجام کار بهره گرفته می‌شود. ارسال پیام‌های کوتاه نیز مانند تمامی امور دیگر می‌تواند از این قابلیت مهم و موثر برخوردار باشد. چنین قابلیتی بی‌تردید به امور مربوط به کسب و کار‌ها نظم بیشتری خواهد بخشید و صاحبان و مدیران کسب و کار را به خدمات خود نزدیک‌تر خواهد کرد.

گزارش ارسال‌های مربوط به پیام کوتاه شامل چنین مواردی است:

در صف ارسال پیامک تبلیغاتی

این وضعیت بیانگر این است که پیام کوتاه مورد نظر از نظر ارسال در قدم اول است و منتظر است تا کارور آن را تایید کند.

ارسال پیام کوتاه به کارور

این وضعیت بیانگر این است که پیام کوتاه به کارور ارسال شده است. به عبارت دیگر، این وضعیت می‌گوید که پیام ارسال شده توسط مخابرات دریافت شده است و آماده است تا در مرحله ی بعدی به تلفن همراه ارسال شود.

بهتر است از متن‌های گوناگونی به منظور ارسال پیام کوتاه استفاده کنید

دریافت شده توسط دستگاه

این وضعیت بیانگر این است که پیام کوتاهی که توسط فرستنده ارسال شده بود، اکنون به شماره همراه ارسال شده است. گیرنده‌ها در این وضعیت می‌توانند از طریق تلفن همراه خود، پیام ارسال شده را بررسی کنند.

عدم دریافت شدن پیام کوتاه توسط دستگاه

این وضعیت بیانگر این است که پیام کوتاه ارسال شده به دستگاه برخوردار از شماره همراه مربوطه تا تغییر وضعیت دستگاه یا خط همراه نخواهد رسید. چنین وضعیتی در زمان‌هایی که شماره‌های همراه خاموش باشند، یا به مدت قابل توجهی در دسترس نباشند، رخ خواهد داد.

قرار گرفتن شماره در لیست سیاه

این وضعیت بیانگر این است که تعدادی از کاربران، قابلیت دریافت پیام‌های کوتاه تبلیغاتی را مسدود کرده اند.

بانک جامع شماره‌ها برای ارسال پیامک تبلیغاتی

یکی از شیوه‌های ارائه ی بانک اطلاعاتی، استفاده از بانک جامع اطلاعات مدیران کسب و کار‌ها است.

گاهی ارسال یک پیام کوتاه می‌تواند دریچه ی بزرگی را در زندگی به روی شما باز کند

اطلاعات مدیران کسب و کار‌ها بر اساس قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان، در کنار شماره همراه آن‌ها در این بانک اطلاعاتی قرار می‌گیرد. هر کسب و کار به منظور ارسال پیام‌های کوتاه از این بانک‌های اطلاعاتی استفاده می‌کند.

این نیز یکی از دیگر قابلیت‌هایی است که سامانه ارسال پیام کوتاه ملی ایران گنجانده شده است. این شماره‌های همراه به صورت طبقه بندی شده به کاربران ارائه می‌شود. در این راستا می‌توانید اقدام به خرید بسته ی بانک اطلاعاتی شماره همراه مدیران کسب و کار کنید.

شما می‌توانید با استفاده از بسته ی بانک اطلاعاتی، به راحتی و بدون واسطه از خدمات مورد نظر بهره مند شوید. در این صورت رونق تازه‌ای به فعالیت خود خواهید بخشید.

پس از خرید این بانک اطلاعاتی برای ارسال پیامک تبلیغاتی، شما می‌توانید به مدیران کسب و کار پیام‌های کوتاه تبلیغاتی که متن آن‌ها را از پیش آماده کرده اید، ارسال کنید.

در صورتی که از آنلاین شاپ استفاده می‌کنید، می‌توانید بخش اینترنتی کسب و کار خود را نیز با ارسال لینک‌هایی از سایت فروشگاهی خود توسعه دهید.

شماره‌های تماس با استفاده از روش‌های گوناگونی در سامانه ارسال پیام کوتاه بانک ملی ایران طبقه بندی می‌شود. برخی از رایج‌ترین و شناخته شده‌ترین مبنا‌های طبقه بندی شماره همراه مدیران کسب و کار به صورت زیر است:

  • بر اساس کد پستی و منطقه بندی شهرداری
  • بر اساس صنف و رسته ی شغلی
  • بر اساس اپراتور (این که شماره همراه متعلق به اپراتور همراه اول یا ایرانسل باشد)
  • بر اساس استان
  • بر اساس شهر
  • بر اساس سن
  • بر اساس محله
  • بر اساس جنسیت
  • بر اساس پیش شماره

در نظر داشته باشید تمامی طبقه بندی‌های ذکر شده به صورت هم زمان رخ می‌دهد.

ارسال پیامک تبلیغاتی در سامانه پیام کوتاه ملی ایران با کمترین تعرفه صورت می‌گیرد. تعرفه هر پیامک ۳۰ تومان می‌باشد.

بهتر است از سامانه های ارسال پیام کوتاه به صورت برنامه ریزی شده استفاده کنید
بهتر است از سامانه های ارسال پیام کوتاه به صورت برنامه ریزی شده استفاده کنید

معرفی قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان

قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان به منظور ارائه ی خدمات به شما کاربران گرامی تنظیم شده است. جناب آقای رشید نجاری مدیر عامل هلدینگ ایرانیان با همکاری با اپراتور آرین تل در نظر دارند تا خدمات متنوعی را به شما مشتریان عرضه کنند.

ما در نظر داریم با عرضه ی خدمات متنوع و نیز به عمل آوردن پشتیبانی کامل از شما کاربران گرامی و بر مبنای قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان، بهترین شرایط ممکن را برای کسب و کار شما فراهم آوریم.

شما می‌توانید در کنار روش‌های دیگر توسعه ی کسب و کار، از خدمات سامانه پیام کوتاه ملی ایران نیز بهره مند شوید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا