گوناگون

با معتبر‌ترین سایت‌های ایرانی فروش گیفت کارت آشنا شویم

چکیده: اگر به دنبال خرید درون برنامه‌ای هستید، برای خرید گیفت کارت اپل یا گیفت کارت آیتونز یا گیفت کارت گوگل پلی و سایر گیفت کارت‌ها، بایستی به معتبرترین سایت‌های  ایرانی فروش گیفت کارت مراجعه کرد

اگر به دنبال خرید درون برنامه‌ای هستید، برای خرید گیفت کارت اپل یا گیفت کارت آیتونز یا گیفت کارت گوگل پلی و سایر گیفت کارت‌ها، بایستی به معتبرترین سایت‌های  ایرانی فروش گیفت کارت مراجعه کرد تا از گیفت کارت‌های هک شده و تقلبی در امان باشیم. در این گفتار، با معتبر‌ترین سایت‌های ایرانی فروش گیفت کارت آشنا می‌شویم. این لینک را در مرورگر خود بوک مارک کرده تا در زمان خرید گیفت کارت، به معتبر‌ترین سایت‌های ایرانی فروش این محصول دسترسی داشته باشید.

سایت گیفت استاپ

از معتبر‌ترین سایت‌های ایرانی فروش گیفت کارت، سایت گیفت استاپ است که خرید سریع و آسان با همراه امنیت بالا را برای طرفداران خرید بازی‌های موبایلی و کنسولی و شارژ اکانت در سایت‌های  معروف جهانی، به ارمغان می‌آورد.

انواع مختلف گیفت کارت با بهترین قیمت که قابلیت استفاده در پلتفرم‌های گوناگون را دارد، از خرید آنلاین تا اکانت پرمیوم، در  گیفت استاپ در دسترس شما  است. همه گیفت کارت‌هایی که توسط گیفت استاپ عرضه می‌شود، دارای اصالت بوده و تاریخ انقضا و کد معتبر است.

در زمان خرید گیفت کارت پلی استیشن یا هر گیفت کارت دیگر با تخفیف ویژه در گیفت استاپ به این موضوع توجه کنید که با آی پی هر کشوری که وارد شوید و اکانت داشته باشید باید با ارز همان کشور نیز خرید خود را انجام دهید. برای مثال، اگر از آی پی آمریکا استفاده می‌کنید باید هزینه را با دلار بپردازید.

داشتن گارانتی معتبر از دیگر مزایای خرید از گیفت استاپ است. به www. giftstop. org مراجعه کنید.

 سایت ایرانی کارت

سایت ایرانی کارت نیز از دیگر سایت‌های معتبر فروش گیفت کارت در ایران است. اگر در جست‌وجوی خرید بهترین قیمت برای خرید گیفت کارت پلی استیشن هستید، سایت http://iranicard.com/را در نظر داشته باشید. هم‌چنین به منظور خرید گیفت کارت اپل با آموزش استفاده، ایرانی کارت یک مرجع معتبر و مطمئن خواهد بود.

ایرانیکارت، صدها هزار کاربر فعال داشته و پیشگام در نقد کردن درآمد ارزی و پرداخت‌های ارزی کاربران ایرانی است. در یک دهه اخیر، ایرانی کارت توانسته علاوه بر پرداخت ارزی در سایت‌های خارجی و کمک به کریپتو کارها در خرید ارز دیجیتال، طیف متنوعی از بهترین گیفت کارت‌ها با تخفیف ویژه و گارانتی معتبر را ارائه کند.

در ایرانی کارت می‌توانید آموزش استفاده از هر گیفت کارت مورد نظر را نیز دریافت کرده و با خیال آسوده، از گیفت کارت خریداری شده استفاده کنید.

سایت گیفت کارت آی آر

علاوه بر ۲ موردی که در بالا معرفی کردیم، سایت گیفت کارت آی آر نیز از جمله قدیمی‌ترین سایت‌های ایرانی فروش گیفت کارت است. تنوع بالا محصولات و مشاوره آنلاین و گارانتی خرید، از جمله مزایای www. giftcard. ir در فروش  محصولات به کاربران ایرانی به شمار می‌رود.

سایت گیفت کارت استور

گیفت کارت استور هم از فروشندگان خوش‌نام گیفت کارت به کاربران ایرانی در سال‌های اخیر بوده است. پشتیبانی بیست و چهار ساعته و آموزش نصب و استفاده از گیفت کارت‌های معتبر و دارای تاریخ انقضا، از جمله ویژگی‌های www.giftcardstore. ir/ به  شمار می‌رود.

موبوگیفت

برای خرید طیف گسترده‌ای از گیفت کارت‌ها مثل گیفت کارت اپل، گیفت کارت استیم و… با قیمت‌های تخفیف دار، سایت موبو گیفت را هم در نظر داشته باشید. بیش از هفت سال سابقه فعالیت داشته و نماد اعتماد الکترونیکی هم از وزارت صمت دارد. پشتیبانی شبانه روزی و ارائه محصولات با گارانتی و پرداخت آنلاین از جمله مزایای خرید گیفت کارت‌های معروف و محبوب کاربران ایرانی از www. mobogift. com است.

گیفت کارت با ریکاردو

نخستین مجموعه‌ای که مجوز رسمی از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای دریافت کرد، سایت ریکاردو بود. این سایت از بهترین و معتبرترین سایت‌های خرید گیفت کارت در ایران بوده و سرویس‌های  خدمات بین المللی نیز ارائه می‌کند.

سایت گیفت کارت ۹۸

سایت گیفت کارت ۹۸ در فروش گیفت کارت اپل و فروش گیفت کارت PS4 و PS5 و ایکس باکس، محبوبیت خوبی بین عاشقان بازی‌های کنسول و موبایلی دارد. از مراکز معتبر و معروف فروش گیفت کارت در ایران بوده و برای اطلاع از خدمات و محصولاتش به سایت www. goftcard98. com  مراجعه کنید.

سایت گیفت رو

از دیگر مجموعه‌های معتبر و مطرح فروش گیفت کارت در ایران، سایت گیفت رو است. تحویل آنی و ارزان‌ترین قیمت فروش گیفت کارت‌های محبوب کاربران ایرانی، از جمله مزایای خرید از سایت گیفت رو است. کلکسیونی از گیفت کارت‌های قابل فروش سایت را در نشانی www. goftro. ir مشاهده کنید.

سایت بای کارت

به منظور خرید گیفت کارت ارزان، سایت بای کارت را هم در نظر بگیرید. ارسال کارت به صورت آنی به همراه پشتیبانی ۲۴ ساعته و آموزش استفاده از جمله مزایای خرید از سایت www. buycards. ir است. این سایت نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت دارد. این سایت متعلق به گروه بای کارت با بیش از ۱۰ سال سابقه موفق در عرصه پرداخت‌های ارزی و مجازی است.

این سایت گیفت کارت پلی استیشن ریجن یک با تخفیف‌های ویژه نیز ارائه کرده است.

جمع بندی

اگر قصد خرید گیفت کارت دارید، سعی کنید از مراکز معتبر که پشتیبانی ۲۴ ساعته و گارانتی مطمئن داشته و دارای گواهی نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صمت هستند مثل گیفت استاپ، خرید کنید. در زمان خرید گیفت کارت حتما به تاریخ انقضا و اصالت محصول دقت کنید تا محصول هک شده و تقلبی به شما فروخته نشود.

 

 

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا