ایراناینترنت

نماینده مجلس: در حوزه اینترنت گرفتار حجم‌فروشی هستیم

لطف‌اله سیاهکلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم تحقق هرچه سریع‌تر شبکه ملی اطلاعات گفت: مطالبه جوانان امروز دسترسی به اینترنت پرسرعت است و شبکه ملی اطلاعات باعث خواهد شد که در حوزه اینترنت از حجم‌فروشی به سمت سرعت‌فروشی حرکت کنیم.

لطف الله سیاهکلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اهداف توسعه شبکه ملی اطلاعات اظهار کرد: هر کشوری متناسب با فرهنگ و نیازمندی های بومی خود تلاش می کند که پاسخ نیازهای مردم را در داخل کشور بدهد. این اصل در تمام دنیا از جمله اروپا و آمریکا نیز صدق می کند. شبکه ملی اطلاعات نیز یک گام در راستای پاسخ به نیاز داخلی مردم از درون خود کشور است. نکته حائز اهمیت در تحقق شبکه ملی اطلاعات سرعت اینترنت است.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس در ادامه اظهار کرد: با تحقق شبکه ملی اطلاعات سرعت اینترنت افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد. متاسفانه امروز در حوزه اینترنت گرفتار حجم فروشی هستیم در حالی که ما باید آرام آرام از حجم فروشی اینترنت به سرعت فروشی اینترنت حرکت کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جوان امروز دوست دارد با سرعت در فضای مجازی کار کند. اگر ما در داخل کشور زیر ساخت لازم اینترنت را ایجاد نکرده و بخواهیم همه اینترنت را از خارج بخریم همچنان با افت سرعت مواجه خواهیم بود. هرچقدر ما زیرساخت های داخلی اینترنت را توسعه بدهیم، سطح دسترسی و سرعت دسترسی مردم افزایش پیدا خواهد کرد که مطالبه امروز جامعه و جوانان است.

سیاهکلی تاکید کرد: با توجه به پیگیری هایی که مجلس از وزارت ارتباطات داشته است، شخص وزیر مدعی شده اند که شبکه ملی اطلاعات ۵۹ درصد پیشرفت داشته است. هنوز کارهای زیادی در این حوزه باقی مانده است و باید گام های جدی تری برای تحقق شبکه ملی اطلاعات برداشته شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. 정품 비아그라,비아그라구매,비아그라구입,처방전없이 초간편주문.합리적인가격.비아그라 퀵배송,비아그라온라인약국,시알리스.각종 발기부전치료제 판매 전문 온라인스토어 13년동안 단 1건도 가품판매에 관한 스캔들이 없는 믿을수 있는 스토어 입니다.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا