شبکه‌های اجتماعی

درخواست توییتر از برخی کارکنان اخراجی برای بازگشت به محل کار

تنها چند روز پس از خانه‌تکانی بزرگ در توییتر و کاهش تعداد نیروها به نصف، این شرکت از برخی کارمندان خود خواست تا به محل کار بازگردند.  

بلومبرگ با انتشار گزارشی به نقل از دو منبع آگاه در توییتر، اعلام کرد که تیم مدیریت توییتر به این نتیجه رسیده که برخی از افرادی که از آنها خواسته شده به محل کار برگردند، به طور تصادفی و ناخواسته اخراج شده‌‍اند و برخی نیز بدون آنکه تجربه و مهارت آنها برای کمک به ایجاد قابلیت‌های جدید مد نظر ایلان ماسک بررسی شود، از کار بیکار شدند.  

توییتر هنوز هیچ واکنشی را در قبال این گزارش نشان نداده است؛ با این حال، وب‌سایت «پلتفورمر» با انتشار پست‌هایی در کانال خود در شبکه اجتماعی Slack مدعی شد که توییتر به دنبال جذب نیروهای جدید به عنوان توسعه‌دهنده اندروید و آی او اس است.  

این تصمیم توییتر برای بازگرداندن تعدادی از کارکنان خود در حالی انجام شد که این شرکت چند روز قبل، اخراج حدود ۳۸۰۰ نیروی خود را کلید زد. اقدامی‌که تیم‌های مختلف در این شرکت را تحت تاثیر قرار داد که از جمله آنها می‌توان به تیم‌های توسعه قابلیت‌ها و دسترسی‌های جدید اشاره کرد.  

از تغییرات جدیدی که با تملک توییتر توسط ایلان ماسک به این شبکه اجتماعی اضافه شده می‌توان به اضافه شدن نسخه جدیدی از توییتر Blue اشاره کرد که بر اساس آن، کاربر با پرداخت ماهانه ۸ دلار، می‌تواند تیک آبی را دریافت کند.  

اما یک روز پس از اعلام این خبر، توییتر عنون کرد که عرضه این قابلیت را تا پس از برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای در آمریکا به تعوبق خواهد انداخت. همچنین ایلان ماسک اخیرا با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد که هرگونه جعل هویت در این پلتفرم توسط توییتر بررسی می‌شود و بدون هشدار قبلی، اکانت به طور دائم تعلیق خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا