موبایل

۹ اکسسوری ضروری گوشی موبایل برای دانش آموزان

دنیای بچه‌ها، پر از زیبایی و شگفتی است و تکنولوژی‌هایی که هر روز بیشتر از همیشه، جای خودشان را در زندگی ما باز می‌کنند، به زندگی آنها هم نه تنها سرک کشیده‌اند، بلکه نقش مهمی در ارتباط بچه‌ها با همدیگر و تجربه و ماجراجویی‌شان در این زندگی دارند. اگر بخواهیم این مقدمه فیلسوف گونه را کوتاه کنیم، باید به موضوع این نوشته اشاره کنیم که بی‌ربط به آنچه تاکنون گفته‌ایم، نیست؛ تلفن‌های هوشمند نقش مهمی در درس و مدرسه کودکان و نوجوانان دارند و از همین‌رو تهیه تلفن‌ها و تبلت‌های هوشمند و حتی اکسسوری‌های مورد نیاز، مواردی هستند که باید به خوبی به آنها دقت کنیم. پس ما در این نوشته سعی کرده‌ایم روی این موضوعات تمرکز کنیم. با ما همراه باشید.

خرید لوازم جانبی مورد نیاز دانش‌آموزان

خرید لوازم جانبی مورد نیاز دانش‌آموزان
معرفی چند اکسسوری ضروری موبایل برای دانش اموزان

انواع لوازم جانبی گوشی وجود دارد که برای آموزش بهتر دانش‌آموزان مورد نیاز است و البته تعدادی از آنها را می‌توانید برای سرگرمی و هیجان انتخاب کنید. بسته به نوع تلفن هوشمندی که دارید، قیمت لوازم جانبی موبایل و انواع آنها متفاوت است و امکان خرید آنها به صورت حضوری و یا اینترنتی وجود دارد. برخی از آنها خاص دختران و بعضی دیگر جنبه عمومی دارند، اما در لیست اصلی این لوازم می‌توان به هندزفری، هدفون، صفحه محافظ، دسته گیم، لنز دوربین و سه پایه دوربین اشاره کرد. البته لیست لوازم جانبی گوشی، در دنیایی که تکنولوژی حکمفرمایی می‌کند، بسیار بیشتر از این موارد است.

۱. هندزفری یا هدفون، از ضروری‌ترین اکسسوری‌ها

اگرچه به هنگام خرید گوشی موبایل، بسیاری از برندها و مدل‌های تلفن‌های هوشمند به هندرفری مجهز هستند، اما استثناهایی هم وجود دارد و در کنار آن، ممکن است دانش‌آموز شما بخواهد از یک ایرپاد بدون سیم و بلوتوث‌دار استفاده کند. این نوع از هندزفری‌ها کمک می‌کنند نیاز به گرفتن گوشی در دست نباشد. روشی که تا حد زیادی هم احتمال سرقت شدن آن را می‌گیرد. البته شما می‌توانید انواع دیگری از هندزفری‌ها را هم تهیه کنید که در عین آنکه بلوتوث‌دار هستند، امکان قرارگیری در ناحیه پشت گردن هم دارند و به شکل ایرپاد نیستند. اما همه این مدل‌ها، نیاز به شارژ شدن دارند و باید پیش از اتمام شارژ، دوباره آنها را باسیم شارژ احیا کنید.

هدفون یا هندزفری، لوازم جانبی مورد نیاز دانش آموز
هدفون یا هندزفری، لوازم جانبی مورد نیاز دانش آموز

گوشی مناسب هم تهیه کنید

اگر دوست دارید بهترین لوازم جانبی گوشی را برای فرزند خود تهیه کنید، حتما حواستان هم هست که با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، تلفن هوشمند مناسبی را تهیه کنید که بتواند نیازهای فرزند شما را پاسخگو باشد؛ یعنی برای ارتباط آنلاین، سرعت پردازنده مناسبی داشته باشد، صفحه نمایش با اندازه مناسب داشته باشد تا چشم‌ها کمتر اذیت شوند، به اینترنت ۴G یا ۵G متصل باشد. البته اینترنت نسل ۵، هنوز در ایران راه‌اندازی نشده است و در نهایت امکان ثبت تصاویر با کیفیت مناسب وجود را داشته و قدرت نگهداری شارژ آن بالا باشد.

همه این مشخصات را می‌توانید در گوشی گلکسی a۷۱ پیدا کنید. این گزینه پیشنهادی ما به شماست، البته اگر می‌خواهید با بودجه متوسطی، خرید کنید. در نقد و بررسی گوشی a71 موارد مثبت بسیار زیادی ثبت شده است، البته نباید از آن، انتظار گوشی‌های پرچم‌دار را داشته باشید، اما همه مواردی که در انتخاب یک گوشی مناسب اشاره کردیم، در Samsung a۷۱ می‌گنجد.

۲. صفحه محافظ هم تهیه کنید

یکی از اولین اکسسوری‌هایی که باید بعد از خرید گوشی موبایل داشته باشید، تهیه کاور و صفحه محافظ نمایش است. انواع مختلف صفحه‌های محافظ برای اسکرین موبایل وجود دارد و می‌توانید مدل‌های نانو آن را انتخاب کنید و یا مدل‌هایی که در عین حال، امنیت شما را هم حفظ می‌کند.

کاورهای گوشی را نیز می‌توانید در مدل‌ها و انواع متفاوتی و بسته به سلیقه فرزند خود انتخاب کنید. اما به یاد داشته باشید که مدلی را تهیه کنید از مقاومت خوبی برخوردار باشد و با ضرباتی که ممکن است روی گوشی ایجاد شود، از آن محافظت کند.

۳. از لنز دوربین تا سه پایه عکاسی

اگر دانش‌آموز شما به عکاسی علاقمند است و یا دوست دارید او را با این هنر آشنا کنید، می‌توانید لنزهای جداگانه‌ای را که متناسب با نوع گوشی اوست تهیه کنید تا قدرت بزرگنمایی و وضوح تصاویر عکاسی شده، بهتر شود. همچنین انتخاب سه‌پایه عکاسی، می‌تواند نگهدارنده خوبی برای عکاسی باشد. همچنین رینگ لایت یکی دیگر از مواردی است که برای نورپردازی مناسب به آن نیاز خواهد شد، به ویژه اگر دانش‌آموز شما قصد تهیه ویدئو داشته باشد. معمولا این روزها، به دلیل حضور گسترده اینترنت، بسیاری از دانش‌آموزان، شروع به ساخت کانال‌های یوتیوب و آپارات می‌کنند و در آنجا هنرها و دغدغه‌های خود را بیان می‌کنند و اولین نیاز آنها بعد از اینترنت، این گوشی‌ها و لوازم جانبی آنها خواهد بود.

۴. دسته بازی برای هیجان و سرگرمی

اگرچه در حال حاضر گوشی‌هایی ویژه گیم طراحی و ساخته می‌شوند، اما تهیه دسته گیم، یکی از هیجان‌انگیزترین لوازمی است که می‌توانید برای دانش‌آموز خود تهیه کنید. این دسته‌های بازی، قابلیت‌های متقاوتی دارند و می‌توانند صفر تا ۱۰۰ نیاز شما به کیبورد صفحه نمایش گوشی را تامین کنند.

۵. قلم هوشمند

وجود قلم‌های هوشمند برای تایپ کردن، نشانه‌گذاری کتاب‌ها و جزوه‌ها و حتی طراحی و نقاشی عالی است. البته معمولا می‌توان این قلم‌ها را برای تبلت‌ها تهیه کرد. یکی دیگر از مزایای این قلم‌ها، تمیز نگاه داشتن صفحه نمایش است.

۶. استند یا نگهدارنده گوشی موبایل

یکی از اکسسوری‌های ضروری موبایل، تهیه استندها و یا نگهدارنده‌هایی است که می‌تواند به دانش‌آموز در حین تماشای ویدئوهای آموزشی کمک کند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست موبایل را در دست بگیرد. همچنین این استندها برای تبلت‌ها نیز قابل استفاده هستند.

۷. پاوربانک

پاور بانک نیز یکی از اکسسوری‌های ضروری است که برای شارژ کردن موبایل ضروری است، به ویژه زمانی که دسترسی به برق شهری وجود نداشته باشد. پاوربانک‌ها در ظرفیت‌های مختلفی وجود دارند و شما می‌توانید بسته به بودجه خود، مدل مورد نظر را انتخاب کنید.

۸ و ۹. سایر اکسسوری‌ها

فلش مموری و ساعت‌های هوشمند از دیگر اکسسوری‌ها و لوازم جانبی است که در کنار موبایل‌ها قابل استفاده هستند و توانایی‌های بیشتری به دانش‌آموزان می‌دهند. البته برای اینکه بتوانید از این دو اکسسوری بهتر استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم فلش مموری‌هایی را تهیه کنید پورت‌های دوگانه دارند، یعنی یکی از پورت‌هایشان، به طور حتم بدون نیاز به OTG، به موبایل متصل می‌شود.

همچنین ساعت‌های هوشمند را می‌توانید بسته به برند گوشی انتخاب کنید. اگر گوشی آیفون دارید، اپل واچ‌ها عالی هستند و یا اگر گوشی هواوی دارید، آنربندها می‌توانند مناسب باشند. همچنین ساعت‌های هوشمند برند شیائومی، طرفداران زیادی دارند.

 

نوشته های مشابه

‫199 دیدگاه ها

  1. 33개 언어와 다양한 화폐를 통해 세계 시장에 제공되는 프라그마틱 플레이의 250개 이상의 게임으로 구성된 슬롯 포트폴리오를 즐겨보세요.
    프라그마틱플레이

    프라그마틱 슬롯에 대한 정보가 정말 유용했어요! 더불어, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 새로운 내용을 찾아보세요. 함께 지식을 나누면 좋겠어요!

    https://huahaiju.com/link/
    https://www.12315hd.cn/
    https://www.12315ic.cn/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا