گوناگون

آموزش زبان انگلیسی ۰ تا ۱۰۰ – رزرو آنلاین کلاس زبان انگلیسی

آیا می‌خواهید به صورت خیلی ساده و آسان به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید؟ در این صورت به احتمال زیاد سوالاتی راجب یادگیری زبان انگلیسی به ذهنتان خطور خواهد کرد که شاید ندانید پاسخ سوالات خود را از کجا پیدا کنید. در این مواقع اصلا نگران نباشید چراکه در ادامه قرار است به همه سوالات شما پاسخ داده شده و به ارائه توضیحاتی در رابطه با یادگیری و آموزش زبان انگلیسی پرداخته شود. پیش از شروع بهتر است درنظر داشته‌باشید که یادگیری زبان انگلیسی به‌صورت اصولی و صحیح، نیازمند به شرکت در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی به‌صورت آنلاین یا تهیه فایل‌های آموزشی آفلاین خواهد بود. چراکه بدون استفاده از این دو مورد، یادگیری و آموزش شما اصولی نخواهد بود و در نهایت اشتباهات و اشکالاتی برایتان رخ خواهد داد. در ادامه درباره چگونگی اموزش سریع زبان انگلیسی توضیحاتی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که می‌تواند شما را در راستای یادگیری زبان انگلیسی یا سایر زبان‌ها راهنمایی کند. هم‌چنین در آخر، سایت و مجموعه‌ای معتبر برای رزرو کلاس آنلاین اموزش زبان معرفی خواهد شد. پس توصیه می‌شود تا پایان این محتوا با ما همراه شوید.

روش‌های آسان برای حفظ لغات زبان انگلیسی

حفظ لغات زبان انگلیسی از مهم‌ترین موارد در راستای آموزش زبان انگلیسی به شمار می‌رود. از این‌رو در این بخش به مواردی پرداخته شده‌است که می‌تواند به یادگیری لغات زبان انگلیسی کمک کند.

زمان گذاشتن برای مرور لغات

هر کلمه‌ای را که در کلاس یا کتاب یاد گرفتید، باید شب همان روز لغات فرا گرفته شده را برای دومین بار مرور کنید. سپس می‌توانید لغات را پس از گذشت ۵ روز مرور کرده و با این روش یادگیری لغات انگلیسی را سرعت ببخشید. اگر برخی از لغات را فراموش کرده‌اید، می‌توانید بعد از ۱۵ تا ۲۰ روز دوباره آن لغات را مرور کنید. این روش می‌تواند کمک زیادی برای حفظ لغات زبان انگلیسی کند. لازم به ذکر است که حفظ لغات زبان انگلیسی کار بسیار دشواری نیست و با رعایت برخی از روش‌ها می‌توانید به‌راحتی لغات انگلیسی را به‌خاطر بسپارید.

از کلمات یادگرفته شده لیست تهیه کنید

مثلا اگر هنگام مکالمه با افراد زبان انگلیسی یا تماشای فیلم و سریال زبان انگلیسی معنی لغت جدیدی را یادگرفتید، حتما آن‌ها را در کاغذ و یا گوشی موبایل خود یادداشت کنید. حتی اگر از جاهای دیگری مانند کتاب یا فیلم آموزشی معنی لغاتی جدید را یادگرفتید، سعی کنید همه آن‌ها را یادداشت کرده و مرور کنید. چراکه این روش در یادگیری لغات زبان انگلیسی به شما زبان‌آموزان کمک خواهد کرد.

به یادآوردن و تکرار لغات انگلیسی جدید

اگر لغات زبان انگلیسی که قبلا یادداشت کرده‌بودید در هنگام یادگیری لغات جدید زبان انگلیسی از یاد برود، حتما سعی کنید آن لغاتی که از یاد برده‌اید را در لیست جدید یادداشت کنید. لغات یادداشت‌شده باید تمرین و تکرار شوند. مثلا می‌توانید درباره یک موضوعی که می‌توانید از آن لغت استفاده کنید، با خودتان صحبت کنید. بهتر است بدانید که با مکالمه به زبان انگلیسی با خود و دوستانتان، لغات را بهتر و آسان‌تر یاد خواهید گرفت.

استفاده از اپلیکیشن و بازی‌های زبان انگلیسی

این روزها، بسیاری از مردم مشغول به انجام بازی‌های زبان انگلیسی یا اپلیکیشن‌های زبان انگلیسی هستند. این امر دلیل خوبی برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی به شمار خواهد رفت. چراکه با مکالماتی که در بازی صورت می‌گیرد، می‌توانید زبان انگلیسی را بهتر درک کرده و سرعت یادگیری زبان انگلیسی را افزایش دهید. به‌عبارت ساده‌تر در حال حاضر، جوانان و کودکان مشغول بازی‌های زبان انگلیسی هستند که باید تمرکزشان را روی بازی بگذارند تا شکست نخورند. همین امر باعث افزایش تمرکز آن‌ها روی دیالوگ‌های بازی خواهد شد که نتیجه آن آموزش بهتر و یادگیری زبان انگلیسی خواهد بود. در این مقاله و سایر مقالات این وب‌سایت به معرفی چند بازی برای موبایل برای افزایش میزان یادگیری زبان انگلیسی پرداخته می‌شود که می‌تواند در کنار استفاده از پکیج‌های آموزشی و شرکت در کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی، به یادگیری شما کمک کند.

  • Classic Words Solo
  • Word Up Vocabulary

این بازی‌ها بیشتر روی تمرکز شما کار کرده و زمینه‌ای برای کلمات فراهم می‌کنند. مثلا اگر لغت دشواری از مکالمه یک کاراکتر یاد بگیرید، متوجه خواهید شد که یادگیری آن لغت با بازی بسیار راحت‌تر است.

هیچوقت کلمات را به تنهایی یاداوری نکنید

همیشه لغات جدیدی که یاد می‌گیرید را در قالب جملات و کلمات به‌خاطر بسپارید. تحقیقات علمی ثابت کرده‌است که یادآوری کلمات به کمک جملات و مکالمات بسیار ساده‌تر است. به‌عبارت دیگر، کلمات سنگینی وجود دارند که یادگیری آن‌ها سخت‌تر است و شما می‌توانید با استفاده از این تکنیک، آن لغات را به‌خاطر بسپارید. به طور مثال اگر کلمه‌ای مانند large را یادگرفتید حتما گروهی از کلمات مترادف آن را نیز بنویسید مانند big و huge که به معنای بزرگ هستند یا حتما جمله‌ای برای آن کلمه بنویسید مانند That rock is big، در این مثال می‌توانید کلمات دیگر را به‌جای big قرار دهید.

کتاب‌های مخصوص برای یادگیری لغات زبان انگلیسی را مطالعه کنید

مطالعه کتاب‌های اموزش لغات زبان انگلیسی، کمک بسیار زیادی برای یادگیری لغات زبان انگلیسی به زبان‌آموزان خواهد کرد. می‌توانید با مرور لغات در سطح متوسط، کمی از زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

با دوستان خود تمرین کنید

شما می‌توانید با تعدادی از دوستان خود به‌صورت زبان انگلیسی درباره یک داستان مکالمه کنید و آن را ادامه دهید. مثلا شروع کنید درباره یک داستان حرف بزنید. برای مثال حین انجام یک کاری درمورد آن به زبان انگلیسی مکالمه کنید. این کار در کنار شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاین به شما کمک خواهد کرد تا بهتر به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید.

از تصاویر رنگی استفاده کنید

حافظه تصویری انسان ۱۰ برابر قوی‌تر از حافظه غیرتصویری است. به‌طورمثال اگر کسی را سال‌ها پیش ملاقات کنید و بعد از سالها او را دوباره ببینید، حتما قیافه او برایتان آشنا خواهد بود، ولی اسم او را به یاد نخواهید داشت. لغات هم به همین شکل هستند. شما می‌توانید برای لغات در ذهن خود تصویری بسازید یا در ساده‌ترین حالت می‌توانید از ماژیک هایلایت روی لغات دشوار استفاده کنید که ۴۰ درصد یادگیری شما را بهتر می‌کند.

چگونه می‌توانیم سریعتر زبان انگلیسی را یادبگیریم؟

اگر می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان در سریع‌ترین زمان به‌طورکامل زبان انگلیسی را در کنار شرکت در دوره‌های آنلاین، کلاس‌های حضوری و فایل‌های آموزشی یاد گرفت، پیشنهاد می‌شود به مطالب این بخش از محتوا توجه کنید.

برای خود یک هدف دقیق تعیین کنید

در این تکنیک باید یادگیری زبان انگلیسی را برای خود به عنوان یک هدف تعریف کرده و حتما باید برای رسیدن به هدف، شور و اشتیاق کافی را داشته‌باشید. در این روش دلیلی برای یادگیری زبان انگلیسی داشته‌باشید. دلیل بزرگی مثلا پیداکردن یک کار خیلی خوب و پولدار شدن برای رفتن به سفرهای خارجی می‌تواند دلیلی شوق‌انگیز به شمار رود. حتما دلیل خود را روی یک کاغذ یادداشت کرده و در دید خود قرار دهید.

خواندن و گوش دادن به فایل آموزش زبان انگلیسی

تنها مکالمه و صحبت‌کردن برای یادگیری کامل کافی نیست و باید حتما به readingها و listeningها توجه کنید. برای این کار به اندازه کافی بخوانید و گوش دهید. هم‌چنین می‌توانید رمان‌های زبان انگلیسی ساده بخوانید تا در اموزش زبان انگلیسی به شما کمک کنند یا به داستان‌هایی که به صورت فایل صوتی هستند، گوش کنید تا بهتر زبان انگلیسی را درک کنید.

حداقل روزانه باید چند ساعت تمرین کنید

شما برای این‌که کامل به زبان انگلیسی در زمان کم مسلط شوید، نیاز است که روزانه چند ساعت تمرین کنید و رفته رفته تعداد ساعت‌ها را زیاد کنید. برای هر بخش یک ساعت بگذارید. یک ساعت برای مکالمه و یک ساعت لیسنینگ و یک ساعت ریدینگ و یک ساعت لغات و یک ساعت برای باقی تمرین‌هایی که خواهید داشت. اگر همین گونه ادامه دهید و بیشتر روی گوش‌دادن و مکالمه تمرکز کنید، می‌توانید در زمان کمی به زبان انگلیسی تسلط کامل پیدا کنید.

گوش دادن به موسیقی‌های مخصوص و بازی‌ها

همان‌طور که می‌دانید بعضی از موسیقی‌ها بسیار آرام‌بخش هستند و به شما کمک می‌کنند تا با آرامش کار خود را انجام دهید. مخصوصا موسیقی‌های انگلیسی زبان که به شما در یادگیری نیز کمک می‌کنند. ازاین‌رو می‌توانید حتی هنگام تمرین زبان انگلیسی، با صدای بسیار کم به آن‌ها گوش کنید. هم‌چنین بازی‌هایی که موسیقی و دیالوگ دارند، می‌توانند برای یادگیری زبان انگلیسی برایتان مفید واقع شوند.

زمان‌بندی برای مطالعه

بعد از یادگیری می‌توانید فردای همان روز دوباره مطلبی که تازه یادگرفتید را مرور کنید و بعد از یک هفته هم دوباره آن را مرور کنید. پس از گذشت۲۰ روز نیز مجددا به مرور آن بپردازید.

خلاصه‌نویسی متن‌ها و مرور آن‌ها

یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری سریع، خلاصه‌نویسی است. اگر یک متن ۴ سطری می‌خوانید، آن را برای خود به تعداد ۲ سطر به‌صورت خلاصه یادداشت کرده و سپس آن را دوباره مطالعه و مرور کنید.

به یاد آوردن و عادت‌دادن گوش و ذهن به زبان انگلیسی

همیشه درحال مرور زبان انگلیسی باشید و همیشه به فایل‌های صوتی و داستان‌ها گوش کنید تا گوشتان به زبان انگلیسی عادت کند. با خواندن و مطالعه کردن متن‌ها می‌توانید ذهنتان را آماده کرده و برای همیشه مطالب را به ذهن بسپارید.

تمرین با صدای بلند

هنگام مطالعه و مرور مطالب، آن‌ها را با صدای بلند مرور کنید. اگر روزنامه یا کتابی مطالعه می‌کنید که معنی و طرز صحیح خواندن کلمات را نمی‌دانید هم‌چنان به مطالعه با صدای بلند ادامه دهید. بعد از انجام این کار به طور مستدام، شما متوجه خواهید شد که به زبان انگلیسی مسلط شده‌اید.

صحبت کردن با دوستان و با خود

هنگام انجام بازی‌ها و کارهای خانه با خود یا دوست خود به زبان انگلیسی صحبت کنید و کارهایی که می‌خواهید انجام دهید را با زبان انگلیسی برای خود یا دوستانتان توضیح دهید.

گوش‌کردن به اخبار شبکه‌های دیگر

گوش‌دادن به اخبار نیز به یادگیری زبان انگلیسی کمک می‌کند. با این روش می‌توانید طرز صحبت‌کردن با طرف مقابل را به زبان انگلیسی کاملا درک کنید.

کارهای خود را با زبان انگلیسی انجام دهید

هروقت می‌خواهید کاری را انجام دهید، قبل از شروع حتما برای خودتان با زبان انگلیسی یادآوری کنید که قصد انجام چه‌کاری را دارید برای مثال اگر فردا قصد رفتن به کلاسی را دارید، جمله زیر را برای خود بیان کنید.

I will go to class tomorrow که اگر هرروز با همین روند پیش بروید، به سرعت به زبان انگلیسی مسلط خواهید شد.

یادگیری زبان انگلیسی
یادگیری زبان انگلیسی

برای یادگیری زبان انگلیسی به‌صورت کلاس آنلاین به کجا باید مراجعه کنیم؟

بهتر است بدانید که یادگیری زبان انگلیسی با اموزش زبان انگلیسی به‌صورت کلاس آنلاین بسیار راحت‌تر است. ازاین‌رو می‌توانید با یک کلاس اموزش زبان انگلیسی کلی از مطالب را یاد بگیرید. ولی باید کجا مراجعه کنیم که هم با کیفیت باشد و هم معتبر؟ جواب این سوال کاملا معلوم است. باید به همیارزبان مراجعه کنید و پاسخ تمام سوالات خود را در راستای آموزش زبان انگلیسی در سایت زیر پیدا کنید.

http://hamyarzaban.com

همیارزبان کلاس‌های اموزش زبان انگلیسی را برای همه سنین برگزار می‌کند و قیمت‌های مختلفی برای هر کلاس تعیین شده‌است. در این مجموعه استادهای دلسوز همیشه در کنارتان خواهند بود تا در مسیر یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک کنند. فقط کافی است هزینه کلاس و میزان تسلط به زبان انگلیسی را تعیین کنید و باقی کارها را به همیارزبان بسپارید. هم‌چنین فایل‌های کمک آموزشی بسیاری هم وجود دارند که می‌توانید با تهیه آن‌ها با کمک همیارزبان به زبان انگلیسی مسلط شوید. این مجموعه در آموزش زبان‌های دیگر نیز فعالیت می‌کند که می‌توانید برای یادگیری آنها، به همیارزبان مراجعه کرده و در کلاس آموزش زبان مدنظر خود ثبت‌نام کنید.

یادگیری زبان انگلیسی به‌صورت کلاس آنلاین
یادگیری زبان انگلیسی به‌صورت کلاس آنلاین

کلام آخر

در این محتوا به‌صورت کامل درباره روش‌های یادگیری سریع زبان و چگونگی یادگیری زبان انگلیسی توضیحاتی در اختیارتان قرار داده‌شد. ازاین‌رو اگر در صدد آموزش زبان انگلیسی و یادگیری آن هستید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت همیارزبان، اقدامات لازم را در راستای رزرو آنلاین کلاس زبان انگلیسی انجام دهید. این مجموعه می‌تواند با به‌کارگیری جدیدترین متدهای آموزشی زبان انگلیسی دوره آموزش و یادگیری زبان را برای شما کوتاه‌تر کنند. چراکه شما با همراهی استادان مجموعه همیارزبان در سریع‌تر زمان ممکن به یادگیری زبان انگلیسی خواهید رسید. درصورت بروز هرگونه سوال یا ابهامی در جهت رزرو آنلاین کلاس زبان، کارشناسان این مجموعه می‌توانند شما را راهنمایی کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا