تجارت

با نبض نت کسب و کار خود را بروز کنید

این روزها یکی از مواردی که بسیار مورد توجه می‌باشد طراحی سایت است. بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ در حال کسب درآمد از طریق وب سایت می‌باشند. چند فروشگاه را می‌شناسید که بدون استفاده از وب سایت در حال کسب درآمد می‌باشد؟ رقبای صنف خود را بررسی کنید. بسیاری از افرادی که در مدت کوتاهی به کسب درآمد بالایی دست پیدا کرده‌اند از طراحی سایت استفاده کرده اند. این روزها کسب و کارهای سنتی دیگر رونق نداشته و بسیاری از فروش‌ها از طریق اینترنت پیگیری می‌شود. شاید برای شما هم سوال باشد که در میان انبوه سایت‌های مختلف که در تمامی صنف‌ها در حال فعالیت می‌باشند چگونه می‌توان به کسب درآمد دست یافت؟ در این مقاله می‌خواهیم در مورد طراحی سایت، تاثیر طراحی سایت بر کسب و کار، سئو سایت و روش‌های افزایش فروش به بحث و بررسی بپردازیم.

در صورتی که اطلاعاتی در مورد طراحی سایت و سئو ندارید اما می‌خواهید اقدام به طراحی سایت برای کسب و کار خود کنید لازم است که در ابتدا در این زمینه مشورت‌های لازم را داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۱۸۱۵۱ تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان مجموعه نبض نت بهره مند شوید.

چرا سایت داشته باشم؟

شاید برای اینکه وب سایت داشته باشید هنوز شک دارید. اما به طور خلاصه می‌توان گفت طراحی سایت از نان شب هم واجب‌تر است. در این بخش می‌خواهیم دلایلی را برای شما بیان کنیم که نشان می‌دهد مسیر اصلی پیشرفت شما در کسب و کار داشتن وب سایت می‌باشد. کسی را می‌شناسید که از اینترنت اطلاعاتی نداشته باشید و یا اینکه به اینترنت دسترسی نداشته باشد؟ جهان به سمت تکنولوژی و پیشرفت در حال حرکت است و این روزها حتی افراد سن بالا نیز اطلاعاتی از اینترنت دارند. دست کم همه می‌دانند که می‌توان مایحتاج مورد نظر خود را در اینترنت جستجو کرد و در صورت نیاز آن را سفارش داد و درب منزل دریافت کرد. حتی سالمندانی که از اینترنت اطلاعاتی ندارند نیز نام شرکت‌های بزرگ اینترنتی مانند دیجی کالا و یا ترب را شنیده‌اند و می‌دانند که در کار فروش کالا به صورت اینترنتی می‌باشند.

حال که بخش عظیمی از مخاطبین شما به سمت اینترنت کشیده شده‌اند شما چرا با اقلیت بمانید؟ افراد حداقل روزانه ۴ ساعت از زمان خود را با اینترنت می‌گذرانند. بهتر است شما نیز سهمی در این پیشرفت جهانی داشته باشید. فرض کنیم که به طراحی سایت قانع نشده‌اید و می‌خواهید از روش‌های دیگری مانند تبلیغات برای فروش بیشتر استفاده کنید. یکی از راه‌های تبلیغات استفاده از تراکت‌ها می‌باشد. چند نفر تراکت‌های شما را مشاهده می‌کنند و یا حتی آن را می‌خوانند؟ تعداد تراکت‌هایی که می‌توانید پخش کنید چند عدد است؟ این درحالی است که مشتریان شما محدود به منطقه‌ای است که شما دارای فروشگاه می‌باشد.

طراحی سایت در مورد یک منطقه خاص و یا یک بازه زمانی خاص صحبت نمی‌کند. وب سایت شما را به جهانیان نشان می‌دهد. با وب سایت می‌توانید مشتریانی از تمامی شهرهای کشور خود داشته باشید. تمامی محصولات شما در معرض دید مشتریان در تمامی ساعات شبانه روز قرار می‌گیرد. این بار برای فروش لازم نیست حتما مغازه خود را باز کنید. حتی در روزهای تعطیل و تمامی ساعات شبانه روز نیز می‌توانید فروش داشته باشید.

برخی با تصور اینکه هزینه‌ها را کمتر کنند می‌خواهند از تبلیغات اینترنتی استفاده کنند. یعنی دیگر وب سایت‌ها فروشگاه مورد نظر را تبلیغ کنند. تبلیغات برای تمامی افراد به نمایش گذاشته می‌شود. اگر کسی نیاز به محصولات شما داشت چگونه می‌تواند آن را خرید کند؟ بدون داشتن وب سایت نمی‌توانید پذیرای مشتریان دیگر شهرها باشید. حال بخشی دیگر را در نظر بگیرید. شما در طول روز چند ساعت می‌توانید در فروشگاه باشید و به فروش محصول بپردازید؟ در روز چند مشتری به فروشگاه مراجعه می‌کنند؟ اوج حضور مشتری عموما در ساعات خاصی است و در صورتی که فروشگاه باز نباشد بخشی از مشتری را از دست خواهید داد. با طراحی سایت بدون محدودیت و در تمامی ساعات شبانه روز می‌توانید پذیرای مشتری باشید. تمامی محصولات شما در هزاران نفر نمایش داده می‌شود و به راحتی می‌توانند با چند کلیک ساده محصول شما را خریداری کنند.

علاوه بر مواردی که بیان شد، در صورتی که به تازگی می‌خواهید کسب و کاری را راه اندازی کنید. اگر به فکر فروشگاه سنتی هستید نیاز به سرمایه عظیمی دارید چرا که اجاره و یا خرید فروشگاه هزینه زیادی را می‌طلبد و چندین ماه می‌بایست بدون سود سر کنید. اما برای داشتن یک وب سایت فروشگاهی نیاز به سرمایه زیادی ندارد و حتی اگر به شکست بخورید (که احتمال کمی دارد) باز هم سرمایه زیادی را از دست نداده اید.

بازاریابی برای شغل یکی از سخت‌ترین و پر استرس‌ترین بخش‌ها محسوب می‌شود چرا که هزینه زیادی را در کوتاه مدت باید بپردازید و در مورد نتیجه آن نیز اطلاعی ندارید. اما طراحی سایت یک کار کم هزینه و بی‌درسر محسوب می‌شود. اینبار با هزینه کمتری برای سئو و به صورت مستمر مطمئن خواهید بود که نتیجه ی کار را می‌بینید. خواهید دید که مزیت طراحی سایت برای وب سایت‌ها در بازاریابی آنلاین بسیار پررنگ‌تر از بقیه موارد خواهد بود و تمامی مزایای افزایش درآمد را پوشش می‌دهد.

چگونه بروز شویم؟

تا به اینجا حتما در مورد طراحی سایت قانع شده‌اید و می‌دانید که یکی از ملزومات افزایش درآمد و پیشرفت در کسب و کار استفاده از طراحی سایت فروشگاهی می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت و سئو می‌توانید به وب سایت www. nabznet. com مراجعه کنید و نمونه کارهای موفق مجموعه نبض نت را مشاهده کنید. شما می‌توانید طراحی مورد نظر خود را برای وب سایتتان روی کاغذ رسم کنید و از طراح مجموعه نبض نت بخواهید که آن را بر روی سایت پیاده سازی کند. همچنین برای ایجاد امکانات جدید در سایت نیز می‌توانید با طراحان مجموعه نبض نت مشورت کنید.

در صورتی که نمی‌خواهید هزینه زیادی را صرف کنید و تنها یک وب سایت ساده برای شما کافی است پیشنهاد می‌کنیم از طراحی سایت اقتصادی استفاده کنید و طراحی سایت را به شرکت طراحی سایت نبض نت بسپارید. وب سایت‌های اقتصادی مطابق با سلیقه طراح ایجاد می‌شود و نمی‌توان در حین طراحی امکانات جدید و یا خاصی به آن اضافه کرد. اما برای شروع کار یک گزینه بسیار مناسب می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت، دریافت هزینه طراحی سایت، نحوه سئو سایت و رسیدن به نتایج برتر، کسب اطلاعات پیکج‌های مختلف برای طراحی سایت می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۱۸۱۵۱ تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان مجموعه نبض نت بهره مند شوید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا