گوناگون

هتل‌های منطقه کادیکوی استانبول

استانبول با تاریخ غنی و زیبایی‌های منحصر به فردش هر ساله پذیرای مسافران زیادی است. این شهر هتل‌های متعددی دارد اما در این مقاله قصد داریم به بررسی هتل‌های منطقه کادیکوی که از قدیمی‌ترین محله‌های شهر استانبول است بپردازیم.

اگر بخواهیم از محله کادیکوی بگوییم باید به این اشاره کنیم که این محله مملو از مراکز خرید مدرن و قدیمی است. با پیشرفت این محله در سال‌های اخیر، هر روزه مراکز خرید جدید و لوکسی هم به آن اضافه شده تا در زمره مناطق مناسب برای خرید قرار گیرد. همچنین هتل‌های متعددی هم با امکانات و شرایط مختلف در آن قرار دارد. به طور کلی می‌توان گفت که کادیکوی یک محله مناسب برای توریست‌های علاقه‌مند به خرید است و البته امکانات خوبی هم دارد.

البته این محله مکان‌های تاریخی و دیدنی زیادی از جمله مقبره‌های یادبود جنگ کریمه و دهکده حسلدون را هم در خود جای داده است. همین موضوع سبب شده که کادیکوی علاوه بر خرید، محله مناسبی برای دیدن مکان‌های تاریخی باشد.

در خصوص هتل‌های کادیکوی باید گفت که تنوع هتل، هاستل و مهمان‌پذیر در این محله بسیار زیاد بوده و رنج قیمتی آن نیز گسترده است. از هاستل‌های قدیمی با اتاق‌های چندین نفره تا هتل‌های پنج ستاره لوکس، همه و همه در این محله وجود دارند. بنابراین با حداقل بودجه هم می‌توان در آن اقامت داشت. در ادامه تعدادی از این هتل‌ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

اقامت در استانبول

علی بابا خرید بلیط تهران استانبول را بسیار آسان نموده است. شما می‌توانید با چند کلیک ساده بلیط خود را خریداری نموده و یا از قیمت تور ترکیه استانبول هوایی با خبر شوید. علی‌بابا تمام خدمات گردشگری را با بهترین قیمت و کیفیت به شما ارائه می‌کند.

بدین منظور تنها کافی است که پیش از سفر خود سری به سایت علی بابا بزنید تا با یک بررسی کوتاه و ساده بتوانید از بهترین خدمات برخوردار شوید. در حقیقت دیگر نیازی به نگرانی برای گران خریدن خدمات وجود ندارد و با یک نگاه ساده به سایت ما می‌توانید خدمات منطقی با نیاز و بودجه خود را خریداری نمایید.

هتل دابل‌تری مدا استانبول

هتل مدا یک هتل پنج ستاره بسیار خوب در منطقه کادیکوی استانبول است. امکانات این هتل شامل اتاق کنفرانس، مرکز تجاری، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، سولاریوم، باشگاه ورزشی، اتاق ماساژ، رستوران و کافه است. اتاق‌های هتل مدا دارای تلوزیون، حمام، مینی‌بار، تخت‌های راحت و میز مطالعه است.

کیفیت خدمات در این هتل در سطح بالایی قرار دارد. همچنین صبحانه ارائه شده در این هتل تنوع بالایی داشته و نظافت اتاق‌ها به صورت منظم انجام می‌شود. قیمت هر شب اقامت در هتل مدا برای یک اتاق دو تخته از ۶۷۲ لیر شروع می‌شود که با امکانات این هتل معقول به نظر می‌رسد.

هتل بای اوتل

این هتل نیز پنج ستاره بوده و تمام امکانات شامل استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، رستوران و کافه را در خود گنجانده است. هتل بای اوتل تا مراکز خرید معروف استانبول همچون آکاسیا و عمار فاصله کمی دارد.

کیفیت خدمات در این هتل در سطح مناسبی قرار داشته و برخورد پرسنل کاملا قابل قبول است. نظافت به صورت مرتب انجام شده و قسمت‌های عمومی آن نیز بسیار تمیز و پاکیزه است. قیمت اتاق‌های دو تخته در این هتل از ۸۰۰ لیر به ازای هر یک شب شروع می‌شود. بنابراین می‌توان آن را یک هتل گران قیمت دانست که البته برای یک هتل پنج ستاره دور از ذهن نیست.

هتل بای اوتل
هتل بای اوتل

هتل دیلا

هتل دیلای چهار ستاره تا اسکله کادیکوی تنها ۳۵۰ متری فاصله دارد. اتاق‌های هتل دیلا امکانات مناسبی شامل تخت راحت، حمام، تلویزیون و امکانات کامل بهداشتی دارد.

همچنین این هتل با فرودگاه جدید استانبول فاصله‌ای در حدود ۶۳ کیلومتر دارد. هزینه اقامت در اتاق ۲ تخته هتل دیلا کادیکوی از ۵۳۲لیر آغاز می‌شود. این هتل امکانات مناسبی داشته و در رستوران آن می‌توان غذاهای خوشمزه‌ای یافت. خدمات این هتل در سطح کیفی مناسبی قرار داشته و رضایت مسافران را جلب خواهد نمود.

هتل هالیدی

هالیدی یک هتل چهار ستاره دیگر در منطقه مورد نظر ما، کادیکوی، است. این هتل به دلیل خدمات مناسب خود جزو هتل‌های معروف کادیکوی به حساب می‌آید.

فاصله کم این هتل از خیابان بغداد از نقاط قوت آن بوده و سبب می‌شود افرادی که به قصد خرید به استانبول آمده‌اند این هتل را برای اقامت انتخاب نمایند. هتل هالیدی یک هتل زیبا و شیک با امکانات و خدمات مناسب است که یک شب اقامت در آن حداقل ۷۳۳ لیر برای مسافران هزینه در بر خواهد داشت.

هتل بلا

هتل بلا
هتل بلا

هتل سه ستاره بلا یک هتل قیمت مناسب‌تر نسبت به موارد قبلی است. امکانات و خدمات این هتل در سطح استاندارد و قابل قبولی ارائه می‌شود و برای مسافرانی که می‌خواهند با صرف بودجه کمتر در کادیکوی اقامت داشته باشند مناسب است. هتل بلا امکانات ورزشی، رستوران، کافه و اتاق‌هایی با امکانات مناسب و البته تمیز را برای مسافران خود آماده اقامت کرده است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا