بازیسونی

کشف ناشناخته‌های دنیای پلی استیشن با گیفت کارت‌های پلی استیشن

نام گیفت کارت‌ها به امکان هدیه دادن این کارت‌های اعتباری اشاره دارد. اما برای یک گیمر، گیفت کارت می‌تواند فراتر از یک هدیه باشد. برای مثال، گیفت کارت‌های پلی‌استیشن کاربردهای متعددی در فروشگاه پلی استیشن دارند. بنابراین، اگر قصد صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده از تمام محتوای موجود در این فروشگاه را دارید، می‌توانید یکی از این کارت‌های پلی استیشن را خریداری کنید. در حال حاضر، انواع گیفت کارت پلی استیشن به شکل فیزیکی یا در قالب یک کد دیجیتال در فروشگاه‌های آنلاین عرضه می‌شوند.

انواع گیفت‌کارت‌های پلی استیشن

گیفت کارت‌های پلی‌استیشن یک کارت فیزیکی حاوی یک کد دیجیتال چند رقمی هستند که از آن‌ها برای خرید بازی، محتوا و خدمات از فروشگاه پلی‌استیشن استفاده می‌شود. این کارت‌ها در چند نوع؛ پلی‌استیشن نتورک، پلی استیشن نو و گیفت کارت پلی استیشن پلاس عرضه می‌شوند و می‌توان آن‌ها را از فروشگاه‌های آنلاین در ایران خریداری کرد.

از بهترین روش‌هایی که کاربران پلی استیشن می‌توانند محصولات مختلف شرکت سونی را با آن خریداری کنند، استفاده از گیفت کارت‌های پلی استیشن است. این روش برای کاربران ایرانی گزینه بسیار مناسبی است. چرا که با وجود تحریم‌ها و عدم امکان پرداخت با کارت‌های اعتباری بین المللی، این گیفت کارت می‌تواند نیاز کاربران ایرانی را به بهترین شکل برطرف کند. با استفاده از کارت‌های پلی استیشن می‌توان برای خرید بازی، آیتم‌های درون بازی و سایر محتواها استفاده کرد.

گیفت کارت پلی استیشن

کمپانی سونی به عرضه بازی‌های انحصاری و جذاب معروف است. در نتیجه، برخی از برترین بازی‌های دنیای گیم در فروشگاه پلی‌استیشن وجود دارند. البته برخی از این بازی‌های قیمت‌های بالایی دارند. اگر می‌خواهید یک بازی جدید بخرید، اما بودجه کافی ندارید، خرید گیفت کارت پلی‌استیشن یکی از بهترین راه‌حل‌ها است. با این کارت، شما می‌توانید بهترین بازی‌ها را در حالی که در خانه و پشت کنسول خود نشسته اید، از برترین بازی‌ها لذت ببرید. حتی می‌توانید افزونه‌های مختلف را با گیفت کارت خود دانلود کنید.

گاهی اوقات، بازی‌های سونی آنقدر سرگرم‌کننده هستند که فراموش می‌کنیم پلی‌استیشن به عنوان یک ابزار رسانه‌ای نیز کاربرد دارد. در این بین، شما می‌توانید با گیفت کارت‌ها، فیلم‌ها و موسیقی‌های متنوع را دانلود کنید. همچنین این امکان برای بازیکنان فراهم شده است که لیست پخش موسیقی خود را با استفاده از یک حساب Spotify شخصی‌سازی کنند. فقط کافیست وارد این اپ شوید، از اعتبار گیفت کارت خود برای انتخاب موسیقی‌های مختلف استفاده کرده و آن‌ها را به فهرست آهنگ‌های موردعلاقه خود اضافه کنید. پس از این، شما می‌توانید در حین بازی به موسیقی موردعلاقه خود گوش دهید.

کاربرد گیفت کارت پلی استیشن

اگر اهل بازی‌های آنلاین و چند نفره هستید، گیفت کارت Playstation گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده از پلی‌استیشن است. شما می‌توانید از گیفت کارت خود برای ثبت اشتراک در این سرویس استفاده کنید و به دنیای سرگرمی‌ها قدم بگذارید. از دیگر کاربردهای گیفت کارت PSN می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی اختصاصی به نسخه بتا و دمو بازی‌ها
  • خرید و استفاده از تم بازی‌های آنلاین
  • تجربه برخی از بازی‌های رایگان
  • پیش خرید بازی‌های پلی استیشن با قیمت کمتر
  • استفاده از تخفیفات بازی ها
  • خرید موسیقی از فروشگاه سونی
  • خرید بازی‌های پلی استیشن
دسترسی اختصاصی به نسخه‌ بتا بازی‌ها با گیفت کارت پلی استیشن
دسترسی اختصاصی به نسخه‌ بتا بازی‌ها با گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن ناو

یکی از محصولات اختصاصی کمپانی سونی گیفت کارت پلی استیشن نو است؛ زیرا که با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن نو می‌توان به کالکشن کامل بازی‌های ارائه شده در پلی استیشن به راحتی دسترسی داشت. از دیگر ویژگی‌های گیفت کارت پلی استیشن ناو می‌توان به امکان خرید اشتراک بازی ها، محتوای درون بازی و امکان دانلود ۴۰۰ نوع بازی اشاره کرد.

گیفت کارت پلی استیشن پلاس

کارت پلی‌استیشن پلاس یک کارت اشتراک است که به شما امکان دسترسی به سرویس‌های آنلاین را می‌دهد. کارت‌های پلی‌استیشن پلاس در نیز به صورت ۳ ماهه، ۱۲ ماهه و ۲۴ ماهه عرضه می‌شوند. لازم به ذکر است که دارندگان کارت پلی‌استیشن پلاس، می‌توانند تم‌ها و آیکون‌های پولی را به صورت رایگان دریافت کنند.

اکانت پلی استیشن پلاس ۱۴ روزه

در حال حاضر، اکانت ۱۴ روزه پلی استیشن پلاس به گزینه‌ای محبوب برای گیمرها تبدیل شده است. بازیکنان می‌توانند با صرف هزینه‌ای حدود یک دلار برای خرید اکانت ۱۴ روزه پلاس از تمام قابلیت‌های سرویس پلی استیشن پلاس استفاده کنند.

دسترسی به بازی‌های پلی استیشن با گیفت کارت‌های پلی استیشن
دسترسی به بازی‌های پلی استیشن با گیفت کارت‌های پلی استیشن

کاربردهای گیفت کارت‌های پلی استیشن برای کاربران ایرانی

در خارج از ایران، گیمرها می‌توانند از طریق کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت یا مستر کارت، آیتم‌های موجود در فروشگاه پلی‌استیشن را خریداری کنند. از سوی دیگر، خرید خود گیفت کارت پلی‌استیشن نیز با کارت‌های اعتباری انجام می‌شود. اما در ایران، خرید کارت‌هایی مانند، PlayStation Network با این روش ممکن نیست. از این رو، می‌توانید با مراجعه به بخش خرید گیفت کارت Playstation آی گیم، این کارت را در کمترین زمان و با نازل‌ترین قیمت تهیه کنید.

بنیاد بازیهای رایانه ای  / اخبار تکنولوژی  / کرونا ویروس  /  اندروید / مایکروسافت

 

 

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا