ایرانبازیسرگرمیسونی

با گیفت کارت‌های مخصوص پلی استیشن آشنا شوید

کمتر گیمری در دنیا وجود دارد که یک بار از خدمات شرکت سونی در حوزه بازی و سرگرمی استفاده نکرده باشد. این شرکت هزینه خدمات خود را با گیفت کارت‌هایی که به گیفت کارت‌های پلی استیشن معروف هستند دریافت می‌کند. متقاضیان خدمات روی کنسول‌های پلی استیشن و خدمات گسترده این شرکت، با خرید گیفت کارت پلی استیشن، پلی استیشن ناو یا پلی استیشن پلاس به انبوهی از خدمات این شرکت دسترسی خواهند داشت.

شرکت سونی، شرکتی با اصالت ژاپنی و واقعیتی چند ملیتی، در زمینه‌های کاری متفاوت فعال است. فعالیت در زمینه خدمات مالی، لوازم الکترونیکی، تجهیزات بازی و سرگرمی، موسیقی، فیلم سازی و تولید بازی‌های ویدئویی گسترده شده است. البته این شرکت اخیرا پای به عرصه تولید خودرو نیز گذاشته است.

یکی از زیر مجموعه‌های این شرکت شرکت سونی اینتراکتیو اینترتینمنت است. این شرکت به صورت اختصاصی روی صنعت بازی و سرگرمی‌های کامپیوتری و سرویس‌های مربوط با آن تمرکز دارد. این مجموعه یکی از بزرگترین فعالان در زیمنه سرگرمی بوده و هست. حتی بدون توجه به قیاس نامتقارن این مجموعه با شرکت مایکروسافت، محصولات و سرویسهای این شرکت از محبوبیت بالایی بین گیمرها برخوردار است.

آشنایی با انواع گیفت‌کارت‌های پلی استیشن

Sony Intractive Entertaiment برای ارائه تسهیلات به کاربران خود، یا همان گیمرها، سرویس‌های زیادی را ارائه کرده است. گیمرها می‌توانند برای استفاده از این امکانات کافیست گیفت کارت مختص به سرویس موردنظرشان را خریداری کرده و با استفاده از همان گیفت کارت محصول یا سرویس موردنظرشان را دریافت کنند.

اینکه گیفت کارت‌های پلی استیشن به عنوان یک مدل پرداخت برای خرید خدمت از مجموعه سونی محسوب می‌شود مفهومیست که اغلب گیمرها با آن آشنایی کافی دارند. اما همیشه سوالاتی برای کاربران پلی استیسن و سرویسهای سونی پیش می‌آید.

چند نوع گیفت کارت مختص پلی استیشن و سونی وجود دارد؟ کاربرد هر کدام چیست؟ چطور این گیفت کارتها را بخریم؟ و در نهایت چطور از آنها استفاده کنیم؟

گیفت کارت‌های پلی استیشن، چه از نوع گیفت کارت فیزیکی و یا مجازی دارای کد ۱۶ رقمی هستند که برای با فعال سازی (Redeem) آن روی اکانت شما، به همان اندازه اعتبار درج شده یا اعتبار اسمی آن در حساب کاربری شما شارژ می‌شود. در این مطلب با انواع گیفت‌کارت‌های پلی استیشن آشنا می‌شویم و طرز خرید و استفاده از گیفت کارت‌های پلی استیشن را برای شما شرح خواهیم داد.

سرویس پرکاربرد پلی استیشن
سرویس پرکاربرد پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن

یکی از خدماتی که شرکت سونی برای کاربرانش ارائه کرده است، گیفت کارت پلی استیشن می‌باشد. این کارت هدیه برای کاربران کنسول‌های پلی استیشن مناسب بوده و با خرید آن می‌توان به مزایای زیادی دست پیدا کرد. فروشگاه پلی استیشن مملو از بازی‌های سونی در سبک و ژانرهای متنوع است. کاربرانی که قصد خرید این بازی‌ها را دارند، باید یا از طریق کارت‌های اعتباری مثل مستر کارت یا ویزا کارت اقدام کنند و یا خریدشان را با گیفت کارت پلی استیشن انجام دهند. خرید از طریق گیفت کارت PSN بسیار آسان است و کاربر دچار مشکلاتی همچون واریزی و احراز هویت نخواهد شد.

کاربرد گیفت کارت پلی استیشن

در ایران استفاده از کارت‌های بین‌المللی مانند ویزا کارت و مستر کارت برای خرید از PlayStation Network راه مناسبی نیست. استفاده از گیفت کارت PSN یا پلی استیشن پلاس می‌تواند راهکار بهتری برای خریدهای درون برنامه‌ای بازی‌های مختلف باشد. دلیل این امر این است که با ورود یک کد چند رقمی، کاربر می‌تواند اکانت پلی استیشن خود را به مقدار اعتبار خریداری شده شارژ کند. همچنین از دیگر کاربردهای گیفت کارت PSN می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید آسان و سریع بازی‌های پلی استیشن از فروشگاه آن
  • امکان خرید انواع بازی‌های روز دنیا
  • عدم نیاز به مراجعه حضوری برای خرید بازی‌ها
  • پشتیبانی از بازی‌های دیجیتالی و فیزیکی مشابه
  • پیش خرید یا Pre-Order بازی‌ها
  • استفاده از انواع تخفیفات برای بازی‌های مختلف
  • خرید تم‌های مختلف بازی آنلاین
  • انجام بازی‌های رایگان
  • دسترسی ویژه به نسخه‌های بتا و دموهای بازی‌ها
  • یک گیگ فضای ابری برای ذخیره بازی‌ها
گیفت کارت پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن ناو

قبل از هر چیز بهتر است بدانیم که گیفت کارت PlayStation now چیست و چه کاربردی دارد؟ این سوال برای افرادی که به تازگی پلی استیشن خریده‌اند، پیش می‎‌آید. در جواب باید گفت که گیفت کارت پلی استیشن ناو یکی از بهترین گیفت کارت‌های شرکت سونی  بوده و در دسته گیفت کارت‌های بازی قرار می‌گیرد. با استفاده از گیفت کارت و سرویس آن می‌توانید اشتراک، بازی‌ها و آیتم‌های درون بازی را خریداری کنید. این گیفت کارت برای اکثر بازی‌های شرکت سونی قابل استفاده است و طرفداران زیادی نیز در سراسر جهان دارد. این گیفت کارت‌ها اغلب برای پلی استیشن استفاده می‌شود، اما برای کامپیوتر نیز قابل استفاده است.

گیفت کارت پلی استیشن پلاس

برای استفاده از سرویس پلی استیشن پلاس، باید گیفت کارت پلی استیشن پلاس (PlayStation Plus)  شرکت سونی را تهیه کنید. این کارت برای کلیه کاربرانی که دوست دارند به صورت آنلاین به اجرای بازی‌ها بپردازند مناسب است. گیمرهایی که کنسول‌های سونی را برای بازی انتخاب کرده باشند، حتما با شبکه بزرگ و محبوب پلتفرم پلی استیشن آشنا هستند. گیمرها با ورود به شبکه این پلتفرم و استفاده از پلی استیشن پلاس به امتیازات ارزشمندی می‌رسند. اگر شما هم طرفدار کنسول پلی استیشن هستید می‌خواهید زودتر به این امتیازها برسید، بهتر است که هرچه سریع‌تر اشتراک پلاس شبکه این کنسول را تهیه کنید.

گیفت کارت‌های پلی استیشن پلاس
گیفت کارت‌های پلی استیشن پلاس

شما با خرید گیفت کارت‌های پلی استیشن پلاس از محتویات آنلاین سونی بهره‌مند خواهید شد. همچنین برای تجربه بازی‌های آنلاین باید حتما عضو پلی استیشن پلاس باشید. در غیر این صورت نمی‌توانید بازی‌های آنلاین را حتی در صورت خریداری، تجربه کنید. اشتراک پلی استیشن پلاس قابلیت استفاده در تمامی کنسول‌های پلی استیشن از جمله PS5، PS4 و PS Vita را دارد. از دیگر ویژگی‌های PS+ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت بازی کردن چند نفره به صورت آنلاین
  • ارائه بازی‌های رایگان به مشترکین به صورت ماهانه
  • برخورداری از تخفیف‌های گوناگون هفتگی و ماهانه
  • ارائه DLCهای بازی‌های مختلف به صورت رایگان در ماه
  • ارائه تم‌ها و آیکون‌های پولی به صورت رایگان در ماه

اکانت پلی استیشن پلاس ۱۴ روزه

اکانت ۱۴ روزه پلی استیشن پلاس به عنوان ارزانترین و در عین حال محبوب‌ترین اکانت بین گیمرها در این سرویس شناخته شده است. در واقع گیمرها با پرداختی نزدیک به یک دلار می‌توانند برای ۱۴ روز از تمام امکانات سرویس محبوب پلی استیشن پلاس استفاده کنند.

پلی استیشن پلاس
پلی استیشن پلاس

مزایای گیفت کارت‌های پلی استیشن برای کاربران ایرانی

گیفت کارت‌های شرکت سونی به عنوان گیفت کارتهای پلی استیشن شناخته می‌شوند. این گیفت کارت‌ها برای خرید بازی، خدمات و سرویس‌های سونی در حوزه بازی کاربرد دارند و در سه دسته به بازار عرضه می‌شوند.   با توجه به محدودیت پرداخت و خرید سرویس‌ها با ریال، خرید گیفت کارت‌های پلی استیشن و خرید آنچه برای پلی استیشن نیاز دارید، یکی از بهترین راهکارها برای گیمرهای ایرانیست. گیفت کارت‌های پلی استیشن تاریخ انقضا ندارند. همچنین قیمت خرید محصولات و سرویسها با گیفت کارت و یا کارت‌های اعتباری هیچ تفاوتی با هم ندارند. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت از فروشگاه‌های معتبر مثل فروشگاه آی گیم (https://igame .ir/) به راحتی از خدمات و سرویس‌های شرکت سونی استفاده کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا