سامسونگموبایل

تصاویر گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ سامسونگ لو رفت

وان بلاس، افشاگر معروف اطلاعات گوشی‌های هوشمند اخیرا تصاویری از گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زدف فولد ۴ را منتشر کرده که نمایی احتمالی از ظاهر این دو محصول تاشوی جدید را نشان می‌دهد.

این دو گوشی هوشمند تاشو تا چند روز دیگر معرفی خواهند شد و بنابر پیش‌‎بینی سامسونگ، با استقبال خوبی از سوی خریدارن مواجه می‌شوند. این شرکت در سال گذشته مدعی شد که بخش زیادی از تمرکز خود را روی مدل‌های تاشو معطوف خواهد کرد تا آن را به محصولی اصلی این شرکت تبدیل کند.  

در گزارش چند ماه قبل سامسونگ نیز آمده که میزان فروش گوشی‌های تاشوی این شرکت به طور قابل‌توجهی افزایش یافته به طوری که میزان عرضه آن در سال ۲۰۲۱ به نسبت سال قبل، رشد ۴ برابری داشته است.  

این یعنی سامسونگ توانسته تا حد زیادی به هدف خود یعنی تبدیل کردن مدل‌های تاشو به محصولات اصلی خود نزدیک شود. حال که تنها چند روز تا رونمایی از گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴ باقی مانده، تصاویری منتسب به این گوشی‌ها در فضای وب منتشر شده که آنها را در رنگ‌بندی‌های متنوع نشان می‌دهد.

با استناد به این تصاویر رندرشده، گلکسی زد فلیپ ۴ در رنگ‌های بنفش، آبی، مشکی و طلایی عرضه خواهد شد و گلکسی زد فولد ۴ نیز در رنگ‌های مشکی، خاکستری تیره و بژ به دست خریداران خواهد رسید.  

از لحاظ ظاهری، به نظر می‌رسد که تفاوتی با مدل قبلی این خانواده یعنی گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ ندارند و تفاوت آشکاری در طراحی آنها مشاهده نمی‌شود. اما بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ بخواهد عینا از همان طراحی قبلی برای مدل‌های جدید استفاده کرده باشد و قطعا در روز رونمایی، جزییات بیشتر و تفاوت‌های احتمالی در طراحی این مدل‌ها اعلام خواهد شد.

تصاویر گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ سامسونگ لو رفت

با این حال، در تصاویر منتشر شده به طور دقیق مشخص نیست که آیا زد فولد ۴ دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر است یا خیر و همچنین فضایی برای تعبیه S Pen در این گوشی طراحی شده یا خیر.  

طبق آخرین شنیده‌ها و با توجه آن که مدل زد فولد ۳ از قلم S Pen پشتیانی می‌کند، انتظار می‌رود که در نسل جدید این گوشی، شاهد اختصاص فضایی برای جای دادن این قلم باشیم.

برخی از منابع خبری نیز مدعی شدند که مدل‌های تاشوی امسال، چین کمتری در وسط صفحه نمایش در حین باز شدن صفحه مشاهده خواهند شد و حتی استفاده از یک صفحه نمایش ثانویه بزرگ‌تر برای زد فلیپ ۴ نیز پیش‌بینی شده است. ارتقای بخش‌های نرم‌افزاری برای مدل‌های تاشوی امسال نیز دور از ذهن نیست.

با این حال، تا روز معرفی و رونمایی رسمی‌از این گوشی‌ها نمی‌توان با قاطعیت درباره تغییرات سخن گفت. سامسونگ کمتر از دو هفته دیگر یعنی در ۱۰ آگوست و در جریان رویداد Unpacked از این گوشی‌ها رونمایی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا