تکنولوژی

معرفی ویدئو پروژکتور لیزری L200F اپسون

اپسون نامی است که قطعا در صنعت ساخت ابزارهای الکترونیکی باکیفیت درخشش خوبی دارد. این قدمت و سابقه درخشان در سال‌های متمادی از 1942 تا به امروز ادامه داشته و با قدرت بیشتر پیش خواهد رفت. اپسون در زمینه تولید ویدئو پروژکتورها نیز سرآمد بازار است. یکی از بهترین برندهای فعال در حوزه پروژکتورها که ابتدا در تولید پرینتر جایگاه ویژه‌ای را بدست آورده بود. اگر شما در زمینه خرید ویدئو پروژکتور تحقیق کرده باشید و یا برای محل مورد نظرتان یکی از آنها را تهیه کردید، قطعا با پروژکتورهای اپسون نیز آشنا شده‌اید. EPSON با توجه به کاربری‌های خانگی، کلاسی – اداری، سینما و سالن کنفرانس و… دیتا پروژکتورهایی با فناوری متفاوت تولید کرده است. در ادامه با یکی از محصولات اپسون به نام ویدئو پروژکتور EB-L200F آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

خرید ویدئو پروژکتور EPSON EB-L200F

دیتا پروژکتور eb-l200f یک ویدئو پروژکتور لیزری با رزولوشن FULL HD است و جایگزینی ایده‌آل برای مدل‌‌های مبتنی بر لامپ محسوب می‌شود. شدت روشنایی 4500 انسی لومن، طیف وسیعی از اتصالات بی‌سیم و اندازه صفحه نمایش تا 500 اینچ همگی جزو مشخصات پررنگ این دستگاه هستند. همچنین کنتراست بالای 2500000:1 و فناوری 3LCD، محتوا را با بهترین کیفیت در هر محیطی ارائه می‌دهد و مخاطبان را درگیر می‌کند. این ویدئو پروژکتور برای نصب یا استفاده قابل حمل کاملا مناسب است. در حالی که بیشتر پروژکتورهای لیزری بزرگ و حجیم هستند، EB-L200F تنها 4.1 کیلوگرم وزن دارد. به این معنی که می‌توانید به راحتی آن را با استفاده از کیف قابل حمل، جابه‌جا کنید. زوم اپتیکال 1.6 برابر و کیستون عمودی – افقی باعث منعطف بودن دستگاه است و می‌توان آن را روی پایه سقفی نصب کرد.

ویدیو پروژکتور 3LCD اپسون

روشنایی سفید به تنهایی نمی‌تواند رنگ‌های واقعی را به ارمغان بیاورد. برخی تولیدکنندگان فناوری 1 تراشه‌ای DLP، معتقد هستند که می‌توانند کیفیت تصویر را با افزایش روشنایی پروژکتور، بهبود ببخشند. اما در مقابل ویدئو پروژکتور اپسون تضمین می‌کند که روشنایی و رنگ واقعی برای ایجاد تصاویر زنده و حقیقی با تکنولوژی 3LCD امکان‌پذیر است. فناوری 3 تراشه 3LCD، یک تراشه را به پردازش هر رنگ اصلی (قرمز، سبز، آبی) به صورت مداوم اختصاص می‌دهد و برخلاف فناوری تک تراشه‌ای DLP، شما رنگ‌ها را به طور دائمی دریافت می‌کنید.

معرفی ویدئو پروژکتور لیزری L200F اپسون

کاربرد Epson EB-L200F

با خرید پروژکتور l200f از پرو استور، می‌توانید آن را در اتاق‌های بزرگ و کوچک استفاده کنید. اندازه صفحه نمایش می‌تواند حداقل تا 40 اینچ کاهش داد که امکان همکاری و اشتراک اطلاعات در اتاق‌‍‌های کوچک مانند کلاس درس و اتاق جلسه را فراهم می‌شود. همچنین نصب و راه‌اندازی پروژکتور نیازمند زمان اضافی نیست. ویدئو پروژکتور EB-L200F برخلاف پروژکتورهای لامپی قدیمی، تصویر را در لحظه روشن شدن در چند ثانیه نمایش می‌دهد. با صرفه‌جویی در زمان می‌توانید وقت بیشتری را به تدریس و ارائه محتوای خود اختصاص دهید.

با وجود بلندگوهای داخلی قدرتمند با توان 16 وات، از این ویدئو پروژکتور کلاسی در آموزشگاه‌ها نهایت بهره را ببرید. در حالی که نمایشگرهای لمسی به ارتفاع و عرض مشخصی محدود شده‌اند، ویدئو پروژکتورها با چنین محدودیتی مواجه نیستند. با افزایش صفحه و اندازه تصویر تا 500 اینچ، کاربران می‌توانند جزئیات را مشاهده کنند. به خصوص در یک سالن کنفرانس بزرگ و یا سالن سینما خرید ویدئو پروژکتور لیزری همانند l200f پیشنهاد می‌شود.

مزایای خرید دیتا پروژکتور EPSON

پروژکتورها در دنیای فناوری اطلاعات، ابزار نمایش عمومی محتوایی بودند که معمولا تنها هدف از آنها تماشای همزمان چندین نفر بوده است. این کارکرد به مرور زمان تغییر یافته است و در چند سال اخیر بدل به یک نمایشگر برجسته خانگی و تجاری نیز شده است. به همین دلیل دسته‌بندی‌های نوین در پروژکتورها شامل مواردی مانند شخصی و سینمای خانگی نیز شده است. این موضوع نشان‌دهنده توسعه کاربری و نفوذ برای جایگزینی با مانیتورهای رایج بازار است. اپسون در این مسیر از جمله پیشروهای بازار بوده است. آنها به حدی در فرآیند ساخت و تولید پروژکتورهای بازار سهیم بوده و نقش مهمی بازی می‌کنند که معمولا بدون محصولات اپسون، خلاء بزرگی خصوصا در مورد پروژکتورهای خانگی احساس خواهد شد.

اگر نگاه اجمالی به پروژکتورهای تولید شده در بازار داشته باشیم و آنها را از منظر زیبایی‌های بصری مورد ارزیابی قرار دهیم، می‌توانیم به جرات ادعا کنیم که epson projector با رنگ‌بندی روشن و انحنای بدنه، محل قرارگیری چراغ‌ها و نمایشگر کوچک روی آن، لنز بزرگ و در عین حال حجم متناسب، یکی از زیباترین نمونه‌های موجود می‌باشد. اغلب پروژکتورهای اپسون از اندازه‌های کوچکی تشکیل شده‌اند و قابلیت حمل آنها در کنار اشغال بهینه فضا، بهترین انتخاب را برای کاربران فراهم کرده است.

معرفی ویدئو پروژکتور لیزری L200F اپسون

از بعد کیفیت تصاویر و همچنین پارامترهای اجرای بدون وقفه و اختلال تصاویر، اپسون به درجه‌های بالایی از تکنولوژی رسیده است. آنها در زمینه نرخ بروزرسانی و زمان پاسخ مرزهای عرف بازار را شکسته‌اند و به همین دلیل از گزینه‌های ایده‌آل برای گیمینگ نیز هستند. نور پس زمینه به شدت در پروژکتورهای اپسون ارتقاء ‌یافته است و محدودیت‌های نور محیطی تقریبا حذف شده است.

قیمت پروژکتور اپسون پرو استور

این برند معتبر ژاپنی که زیرمجموعه‌ای عظیم از شرکت سیکو است، متنوع‌ترین پیش‌بینی را برای درگاه‌های پروژکتور خود کرده است. با توجه به مصارف بالای خانگی و تجاری، امکان اتصال اغلب سیستم‌ها و کنسول‌های باکیفیت امروزی در آن تدارک دیده شده و پورت‌های لازم برای آن تعبیه شده است. در کنار این قابلیت‌های گوناگون اتصال، از لوازم جانبی مفیدی مانند کیف‌های حمل و کابل‌های اتصال و انتقال باکیفیت و تمامی موارد دیگر می‌توان به عنوان نقاط تمایز اپسون با سایر برندهای بازار یاد کرد. درگاه‌های USB از انواع A ،B و C می‌باشند که به همراه ورودی‌های HDMI، امکان اتصال دانگل وایرلس برای موبایل و همچنین جک هدفون 3.5 میلی‌متری، دیگر موارد قابل طرح برای پورت‌های اپسون هستند. قیمت ویدئو پروژکتور اپسون در رده‌های متفاوتی قرار دارد و خریداری این محصولات نوعی از دسترسی به برندی است که هر نوع ارتقای بعد و پشتیبانی‌های ممکن را از کالاهای خود بعمل خواهد آورد. کار ارائه شده به بازار به حدی باکیفیت و خاص است که قطعا در هر فرآیند مقایسه‌ای با نمونه‌های مشابه خود سربلند باشد. بنابراین بهتر است در پرو استور نیازهای خود را از طریق سبد کالاهای اپسون تامین کنید. تنها کافی است با شماره‌ی 88970214 تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا