اپلتکنولوژی

عینک واقعیت افزوده اپل وارد فاز طراحی شد؛ عرضه در سال ۲۰۲۴

یک تحلیلگر مدعی شد هدست واقعیت افزوده اپل که چند سالی است زمزمه‌های ورود آن به بازار به گوش می‌رسد، وارد مرحله توسعه طراحی شده و تا پایان سال جاری میلادی نمونه اولیه آن تولید خواهد شد.

جف پو، تحلیلگر مرکز تحقیقاتی Haitong Internatinal Securities همچنین اعلام کرد این عینک که طبق شنیده‌ها، Apple AR Glass نام خواهد داشت، در سال ۲۰۲۴ به فروشگاه‌ها راه خواهد یافت.  

در بخش دیگری از مطلب منتشرشده توسط جف پو آمده که یک یا دو مدل از آیفون ۱۵ پرو امسال اپل، مجهز به لنز پریسکوپ عرضه خواهد شد. این لنز می‌تواند ارتقای عملکرد دوربین را در این گوشی به دنبال داشته باشد.  

با این حال، این تحلیلگر با اشاره به اینکه نمونه اولیه عینک واقعیت افزوده اپل در اواخر امسال تولید می‌شود، افزود شرکت‌های کورنینگ (Corning) و هویا (Hoya) در حال تولید نمونه‌های اولیه گلس این عینک هستند. گفته می‌شود این عینک به فناوری هدایت امواج مجهز خواهد بود.

جف پو در ادامه افزود که به احتمال زیاد، شرکت Latne، تامین‌کننده لنز پریسکوپ برای گوشی آیفون امسال خواهد بود. طبق آخرین گزارش‌ها، آیفون ۱۵ پرو مکس، مجهز به این لنز عرضه خواهد شد.  

در گزارش‌های پیشین آمده بود که مدل‌های آیفون ۱۵ به جای درگاه لایتنینگ، با درگاه USB-C عرضه خواهند شد. همچنین استفاده از دوربین مجهز به فیس آیدی زیر نمایشگر نیز برای این گوشی‌ها پیش‌بینی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا