اپل

آموزش جامع ساخت رایگان و خرید اپل آیدی با آریاپی

هویت دستگاه‌های شرکت اپل مانند آیفون و آیپد و غیره، به اپل آیدی مرتبط است. اپل آیدی به نوعی معرف هویت و مالکیت شما برای آیفون، مک بوک و غیره است و ضروری‌ترین کاربرد آن در دسترسی به سرویس‌های اپل خلاصه می‌شود.

برای ساخت رایگان و خرید اپل آیدی، باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید تا اپل آیدی خود را بدون دردسر استفاده کنید. اولین نکته در مورد اپل آیدی، رایگان بودن آن است؛ اما به دلیل سیاست‌های شرکت اپل در مقابل کشور ما، ساخت آن برای کاربران ایرانی مشکلاتی را به وجود آورده که ما در این آموزش سعی کردیم روش‌های مختلفی را برای ساخت اپل آیدی رایگان و یا خرید اپل آی دی برای استفاده بهتر در اختیار شما بگذاریم.

ساخت اپل آیدی با روش‌های مختلف

به طور کلی از سه راه می‌توان اپل آیدی ساخت. روش اول این که با شماره و آدرس یکی از دوستان یا آشنایان خود در خارج از کشور اقدام کنید که این روش دردسرهایی دارد. روش دیگر، استفاده از سایت‌های پیامک رایگان است که با توجه به عدم اطمینان و امنیت و سخت‌گیری‌های اپل، پیشنهاد می‌کنیم که از این روش اصلا استفاده نکنید. روش سوم که از دو روش قبلی بهتر است، خرید شماره مجازی برای ساخت اپل آیدی است که امنیت بالاتری دارد.

قبل از ساخت اپل آیدی، باید مواردی را مد نظر قرار داد. اول اینکه باید حتما یک ایمیل آمریکایی داشته باشید و نکته دوم، استفاده از ابزارهای تغییردهنده آی پی است تا با آی پی آمریکایی متصل شوید. برای آموزش کامل ساخت اپل آیدی رایگان به وبسایت آریاپی به آدرس https://ariapay. io/create-apple-id/ مراجعه کنید.

ساخت اپل آیدی رایگان از سایت

یکی از روش‌های متداول برای ساخت اپل آیدی رایگان، از طریق وبسایت است که بدون نیاز به آیتونز نیز ساخت اپل آیدی را ممکن می‌کند. برای ساخت اپل آیدی از طریق سایت، ابتدا وارد وبسایت ساخت اپل آیدی به آدرس Appleid. apple. com شوید و در قسمت بالایی سایت، گزینه Create your apple id را انتخاب کنید.

پس از ورود، در این قسمت باید اطلاعات خود را در قسمت‌های مشخص شده وارد کنید. این مشخصات شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و کشور شما می‌شود. فراموش نکنید که در قسمت کشور، باید United states را انتخاب کنید.

ساخت اپل آیدی رایگان با استفاده از گوشی iPhone

اگر به کامپیوتر دسترسی ندارید و با ساخت اپل آیدی از طریق سایت راحت نیستید، یک روش بسیار راحت دیگر، ساخت اپل آیدی با استفاده از گوشی آیفون است. در این مورد نیز باید یک ایمیل و همچنین یک شماره مجازی آمریکایی در اختیار داشته باشید.

برای ساخت اپل آیدی با استفاده از گوشی آیفون، ابتدا وارد قسمت Setting خود شده و گزینه Sign in to your iPhone را بزنید. پس از ورود، گزینه Don’t have an apple id or forget it را انتخاب کرده و در ادامه، create apple id را بزنید.

در این بخش از ساخت اپل آیدی رایگان با گوشی، ایمیل خود را وارد کرده و رمز عبور معتبری شامل حروف بزرگ، کوچک و اعداد را وارد کنید و پس از زدن تیک گزینه Agree to terms and conditions، گزینه next را بزنید تا وارد مرحله بعدی شوید.

در این مرحله، اطلاعات شخصی شامل نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد میلادی خود را وارد کنید و در صورتی که به دریافت ایمیل‌های تبلیغاتی علاقه ندارید، تیک گزینه apple update را غیرفعال کرده و گزینهnext را بزنید.

در این مرحله از ساخت اپل آیدی، باید شماره تلفن و آدرس خود را وارد کنید. برای آدرس، همان طور که در قسمت ساخت اپل آیدی از طریق سایت اشاره کردیم، از سایت‌های ارائه دهنده آدرس فیک استفاده کنید؛ ولی برای شماره، برای اینکه بعدا مشکلی وجود نداشته باشد و اتفاقی برای اپل آیدی شما نیفتد، از شماره مجازی معتبر یا از شماره گوگل ویس استفاده کنید.

ساخت اپل آیدی
ساخت اپل آیدی

بهترین روش ساخت اپل آیدی با آیتونز

یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌ها برای ساخت اپل آیدی رایگان، استفاده از برنامه آیتونز است. برای این کار، برنامه آیتونز iTunes را در سیستم خود دانلود و نصب کنید. سپس برنامه را باز کرده و در قسمت Account، گزینه sign in و سپس گزینه create new apple id را انتخاب کنید.

در این قسمت ایمیل، رمز عبور، تایید رمز عبور و کشور خود را (آمریکا) وارد کنید و تیک گزینه terms & conditions را فعال کنید. در این مرحله، پس از نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد، سه سوال امنیتی وجود دارد که در صورت بروز مشکل، یکی از راه‌های احراز هویت برای ورود به اکانت خواهد بود.

خرید اپل آیدی با آریاپی

بدون شک خرید اپل آیدی برای دارندگان آیفون، آیپد یا لپ تاپ مک اهمیت زیادی دارد. اگر قصد خرید محصولات شرکت اپل را دارید، در گام اول باید اقدام به خرید اپل آیدی (Apple Id) کنید. این آیدی شامل آدرس ایمیل و گذرواژه‌ای می‌شود که برای ورود به سیستم IOS و ذخیره اطلاعات لازم است. با خرید اپل آیدی نگران موارد امنیتی و سایر موارد ساخت رایگان اپل آیدی نباشید.  برای خرید اپل آیدی می‌توانید از آریاپی؛ ارائه دهنده معتبر اپل آیدی و شماره مجازی اپل آیدی استفاده کنید.

مزایای خرید اپل آیدی

  • لزوم خرید اپل آیدیبرای دانلود نرم‌افزار و بازی، دانلود موزیک و ویدیو و بک آپ گیری از شماره‌های تلفن
  • امکان همگام سازی عکس‌هاو فیلم‌ها،  فایل‌ها،  پیام‌ها، شماره تماس‌ها و غیره
  • جلوگیری از ورود به سیستم‌های اپل در صورت دزدی و سرقت، با فعالسازی قفل دستگاه از راه دور
  • ردیابی دستگاه اپل گمشده به کمک find my iPhone و دسترسی به موقعیت مکانی دستگاه اپل مفقودی
  • امکان همگام سازی چندین دستگاه اپل با خرید و یا ساخت اپل آیدی
  • امکان دسترسی و لذت بردن از سیستم‌های Apple Music، Apple Arcade وApple TV+ و سرویس‌های بی‌نظیر دیگر
  • دسترسی به سیستم سفارش و چاپ عکس آلبوم عکس اپل و اپرچر (aperture)
  • امکان دسترسی برنامه نویسان و توسعه دهندگان به امکانات متنوع همراه با پرداخت مبلغ عضویت

خرید شماره مجازی اپل آیدی Apple ID

با توجه به تحریم‌های شرکت اپل علیه کاربران ایرانی، استفاده از اپل آیدی (Apple ID)  برای کسانی که از گوشی آیفون یا دیگر محصولات اپل مانند آیپد استفاده می‌کنند،  ناممکن شده است؛  اما با خرید شماره مجازی اپل آیدی از طریق آدرس https://ariapay.io/virtual-number/apple-id/ از آریاپی، همچنان امکان دور زدن این تحریم‌ها و استفاده از تمام امکانات دستگاه‌های اپل وجود دارد.

بهترین گزینه؛ یعنی خرید شماره مجازی اپل آیدی

امن‌ترین و بهترین روش برای ساخت اپل آیدی که برای کاربران ایرانی دستگاه‌های اپل نیز در دسترس است، استفاده از شماره مجازی است. برای خرید شماره مجازی در ایران، سایت‌ها و سرویس‌های زیادی اقدام به ارائه این خدمات می‌کنند. این راه با اینکه هزینه‌ای در بر خواهد داشت، اما مطمئن‌ترین شیوه است تا با خیال راحت و بدون نگرانی از مشکلات احتمالی در آینده، اپل آیدی خود را در اختیار داشته باشید و از امکانات مختلف اپل در دستگاه‌های مختلف استفاده کنید.

آریاپی؛ بهترین شرکت در زمینه پرداخت و خدمات ارزی

آریاپی (ariapay. io)  به عنوان مجموعه‌ای فعال در زمینه پرداخت و خدمات ارزی شناخته می‌شود. آریاپی با کمک کارشناسان باتجربه‌ای که در زمینه پرداخت‌های بین المللی فعالیت دارند، بستری را فراهم کرده تا با تجربه یک کاربری ساده، خدمات ارزی گسترده‌ای را در اختیار تمامی مشتریان خود قرار دهد؛ پس می‌توانید همین حالا با خیالی آسوده از تمامی خدماتی استفاده کنید که توسط مجموعه آریاپی ارائه می‌شوند.

  • آدرس وبسایت: آریاپی https://ariapay .io
  • ایمیل:  info@ariapay. io
  • شماره تماس: ۷۱۰۵۳۹۷۲-۰۲۱

 

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام. اپل آیدی واقعا از مشکلات بسیار جدی برای آیفون داران هست. من خودم یبار 20 گیگ اطلاعاتم سر همین جریان مسدود شده و نمیتونم بازگردانی کنم. ممنون از آموزش خوبتون امیدوارم روزی تحریمی نباشه تا مثل یک شخص عادی از تکنولوژی استفاده کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا