ایرانتکنولوژی

شهرداری تهران : با تلاش شبانه‌روزی مدیران سازمان فاوا اختلال را برطرف کردیم

سرانجام شهرداری تهران اعلام کرد که موفق شده سامانه‌های شهرداری را پس از یک هفته اختلال به حالت عادی برگرداند. در همین حال چمران رییس شورای شهر تهران نیز گفته که مردم از روز شنبه می‌توانند به این سامانه‌ها دسترسی داشته باشند. سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کارشناسان و مدیران این سازمان توانسته‌اند اختلال در سامانه‌های شهرداری را برطرف کنند. سامانه‌های شهرداری بیش از یک هفته است که در دسترس نیست. شهرداری تهران علت آن را اختلال عنوان کرده اما دلیل این اختلال را شرح نداده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان فاوای شهرداری تهران در خصوص اختلال ایجاد شده در سامانه‌های مدیریت شهری اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

به استحضار می‌رساند، با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی مدیران و کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، اختلال به‌وجود آمده در شبکه‌ی شهرداری برطرف شده است.
سامانه‌های داخلی نیز پس از حصول اطمینان از امنیت کامل آن‌ها به مرور در حال فعال‌سازی هستند.

در حال حاضر امکان دسترسی به سامانه‌های منابع انسانی، میز کار الکترونیک کارکنان، حضور غیاب، حقوق و دستمزد، مکاتبات اداری، اطلاعات مکانی، جامع معاملات، ماده صد، بازدید / ممیزی، املاک مستغلات، فضای سبز و شهرسازی فراهم شده است و همکاران محترم می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های مندرج در پرتال داخلی شهرداری تهران نسبت به بهره‌برداری از این سامانه‌ها اقدام کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا