موبایل

انتشار تیزر موتورولا از گوشی مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی 

دوربین سه گانه، پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و شارژ ۱۲۵ واتی از ویژگی‌های احتمالی این گوشی هستند.

موتورولا اخیرا با انتشار تیزری از تلاش مهندسان این شرکت برای ساخت گوشی هوشمند جدید مجهز به دوربینی ۲۰۰ مگاپیکسلی خبر داد.  

در تصویری که توسط مدیر لنوو، شرکت مادر موتورولا، منتشر شده، یک لنز بزرگ در کنار پیامی ‌مبنی بر ورود به عصر جدیدی از عکاسی موبایلی مشاهده می‌شود. اگرچه جزییات مربوط به این دوربین ارائه نشده اما اعلام شده که این دوربین از رزولوشن بسیار بالای ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.  

طبق این اطلاعات، می‌توان حدس زد که این دوربین به احتمال زیاد مجهز به سنسور ایزوسل HP1 سامسونگ که در پاییز گذشته معرفی شد، عرضه خواهد شد. اگرچه استفاده از یک سنسور بزرگ در گوشی می‌تواند برای کاربران بسیار جذاب و کار با آن وسوسه‌انگیز باشد، اما نباید فراموش کرد که ثبت یک عکس حرفه‌ای به عوامل دیگری فراتر از مگاپیکسل بالا نیاز دارد.  

انتشار تیزر موتورولا از گوشی مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی 

طبق آخرین گزارش‌ها، بسیاری از گوشی‌های موتورولا از توانایی ثبت عکس‌های باکیفیت در محیط‌های کم‌نور برخوردار نیستند و شاید یکی از دلایل استفاده از سنسور جدید سامسونگ، رفع این مشکل باشد.  

گفته می‌شود که این سنسور از قابلیت ترکیب ۱۶ پیکسل برای ارتقای کیفیت عکاسی در محیط‌هایی با نور کم بهره می‌برد که در کنار سایر ویژگی‌های دستگاه و دوربین، می‌تواند عکس‌هایی با وضوح و کیفیت بالا را به ارمغان آورد.  

طبق آخرین شنیده‌ها، این گوشی مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، احتمالا همان مدل Frontier است که اطلاعات منتسب به آن در ماه ژانویه در فضای وب منتشر شد. از جمله مشخصات این دستگاه می‌توان به دوربین سه گانه، پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، شارژ سریع ۱۲۵ واتی ئ نمایشگر اولد ۶.۶۷ اینچی با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی اشاره کرد.  

موتورولا اخیرا اعلام کرد که علاوه بر این گوشی، محصول دیگری را نیز مجهز به پردازنده جدید شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ عرضه خواهد کرد که البته از طراحی تاشو بهره می‌برد.  

به هر روی، طبق اطلاعاتی که تابه امروز به بیرون درز کرده، موتورولا به دنبال عرضه یک گوشی پرچمدار تمام‌عیار است تا بتواند نگاه خریداران گوشی‌های هوشمند را به خود جلب کند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا