موبایل

تصاویر نسل سوم گوشی موتورولا ریزر لو رفت

اخیرا تصاویری متعلق به محصولی جدید از شرکت موتورولا ریزر (Razr) در فضای وب منتشر شده که به نظر می‌رسد متعلق به نسل سوم گوشی‌های هوشمند این شرکت است.

این دستگاه که با اسم رمز Maven شناخته می‌شود، توسط اوان بلاس، افشاگر معروف منتشر شده و طبق شواهد، مجهز به دو دوربین ارتقایافته در قسمت پشتی بدنه عرضه خواهد شد. سیستم دوربین این گوشی از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۸ و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های ماکرو و اولترا-واید تشکیل شده است.

در تصویری که توسط بلاس منتشر شده، مشاهده می‌شود که طراحی لبه‌های کناری دستگاه دستخوش تغییراتی شده و نحوه تا شدن آن نیز به گونه‌ای است که بعد از تا شدن، ظاهری مربعی‌شکل را به خود می‌گیرد.

این افشاگر همچنین اعلام کرد که سنسور اثرانگشت این گوشی تاشوی جدید به قسمت کناری بدنه منتقل شده است. موتورولا پیشتر و در سال ۲۰۱۹، این سنسور را در قسمت حاشیه پایینی بدنه تعبیه کرد و در سال ۲۰۲۰ و در نسخه ۵G گوشی، این سنسور را به قسمت پشتی بدنه منتقل کرد.

بلاس می‌گوید این گوشی که احتمالا ریزر ۳ نام خواهد داشت، مجهز به نمایشگر داخلی فول اچ‌دی پلاس و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات مورد انتظار برای این دستگاه می‌توان به Snapdragon ۸ Gen ۱ اشاره کرد.

البته شنیده‌هایی نیز مبنی بر عرضه نسخه پلاس این گوشی به گوش می‌رسد که هنوز اطلاعاتی در خصوص مدل پردازنده آن به گوش نرسیده است. در خصوص حافظه ذخیره‌سازی نیز باید گفت که برای ریزر ۳ رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی پیش‌بینی شده است.

با این طراحی جدید و دوربین دوگانه، به نظر می‌رسد که موتورولا قصد دارد ریزر ۳ را برای رقابت با گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ روانه بازار کند. این گوشی در حالی عرضه می‌شود که دو مدل قبلی آن نتوانست آنچنان که باید و شاید نظر خریداران را به خود جلب کند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا