تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

قابلیت جدید واتساپ؛ پنهان کردن آخرین بازدید از مخاطبان خاص

واتساپ به تازگی تست قابلیت جدیدی را در پلتفرم خود آغاز کرده که به کاربران اجازه می‌دهد تا «آخرین بازدید» خود را از دید مخاطبان خاص پنهان کنند.

آزمایش این قابلیت برای کاربران نسخه iOS اپلیکیشن واتساپ در حالی آغاز شد که این شرکت اخیرا قابلیت جدید دیگری به نام واکنش‌های ایموجی را نیز به پلتفرم خود اضافه کرده است. قابلیتی که با کمک آن، کاربران می‌توانند واکنش‌های خود را نسبت به پیام‌های دیگران، با یک ایموجی روی همان پیام ارسال کنند و نیازی به ارسال ایموجی جداگانه در قالب یک پیام نخواهند داشت.

در خصوص قابلیت آخرین بازدید نیز باید گفت که این گزینه، نشان می‌دهد که آخرین بار چه زمانی واتساپ را باز کرده‌اید. اما با کمک قابلیت جدیدی که احتمالا به زودی عرضه می‌شود، شما می‌توانید آخرین زمان باز کردن واتساپ خود را از برخی کاربران پنهان کنید.

تا پیش از این، کاربران واتساپ می‌توانستند وضعیت بازدید خود را از دید مخاطبانشان مخفی کنند و گزینه‌ای برای پنهان کردن زمان بازدید از برخی افراد خاص وجود نداشت.

حال در نسخه بتای آی او اس 22.9.0.70 واتساپ، گزینه‌ جدیدی تحت عنوان My Contacts Expects… اضافه شده که در بخش حریم خصوصی تنظیمات این اپلیکیشن قابل مشاهده خواهد بود.

بر اساس گزارش WABetaInfo، با اضافه کردن افراد به این لیست، آنها دیگر قادر به مشاهده زمان آخرین بازدیدتان نخواهند بود. این وب‌سایت همچنین اعلام کرد که واتساپ به دنبال اضافه کردن قابلیت‌های بیشتری به منظور کنترل دقیق‌تر حریم خصوصی برای عکس‌های پروفایل و بخش‌های مرتبط با آن است.

واکنش‌های ایموجی به واتساپ اضافه می‌شود

همانطور که اشاره شد، این قابلیت در مرحله بتا قرار دارد و احتمالا زمان زیادی تا عرضه رسمی ‌آن فاصله نداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا