شبکه‌های اجتماعی

واکنش‌های ایموجی به واتساپ اضافه می‌شود

این قابلیت با شش ایموجی پیش‌فرض عرضه خواهد شد.

واتساپ به‌تازگی از اضافه شدن قابلیت واکنش به پیام‌ها (Emoji Reactions) با کمک ایموجی‌ها خبر داد.

به لطف این قابلیت که اخیرا مشابه آن به تلگرام هم اضافه شده، دیگر نیازی نیست که کاربر برای بیان احساسات خود نسبت به پیام‌ها، یک ایموجی را به شکل یک پیام مجزا ارسال کند بلکه می‌تواند از مجموعه ایموجی‌هایی که برای این منظور طراحی شده، استفاده کند.

امکان ارسال فایل‌های دو گیگابایتی در واتساپ به صورت آزمایشی[/box]

به گفته واتساپ، ویژگی واکنش‌های ایموجی در تمامی‌چت‌ها قابل استفاده خواهد بود و به زودی در دسترس تمامی‌کاربران این پلتفرم در سراسر جهان قرار خواهد گرفت.  

با این حال، در مرحله نخست تنها شش ایموجی قابل استفاده خواهد بود که البته این شش نمونه، جزو پرکاربردترین ایموجی‌ها به شمار می‌روند. در همین رابطه، ویل کتکارت، مدیر واتس اپ عنوان کرد که در آینده، ایموجی‌های بیشتر با رنگ پوست‌های متفاوت به این قابلیت اضافه خواهد شد.

این قابلیت در حالی به واتس اپ اضافه می‌شود که پیشتر برخی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان همانند تلگرام و اسلک نیز این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده بودند.  

واتس اپ همچنین اعلام کرد که با تغییرات جدیدی که در این پتلفرم اعمال شده، کاربران می‌توانند فایل‌هایی تا حجم ۲ گیگابایت را برای هم ارسال کنند. همچنین تعداد افرادی که می‌توانند به صورت همزمان با یکدیگر تماس صوتی داشته باشند، به ۳۲ کاربر افزایش خواهد یافت.

این شرکت علاوه بر قابلیت مذکور، ویژگی دیگری به نام تب Communities را نیز معرفی کرده که بر اساس آن، مدیران می‌توانند گروه‌ها را به یکدیگر متصل کنند و یک انجمن تشکیل دهند. در واقع، با کمک این امکان، افراد می‌توانند تمامی‌پیام‌ها در گروه‌های مختلف را یک جا دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا