اپل

اپل زمان برگزاری رویداد WWDC ۲۰۲۲ خود را اعلام کرد

کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل در سال جاری میلادی موسوم به WWDC ۲۰۲۲ در روزهای ششم تا دهم ژوئن (۱۶ تا ۲۰ خرداد) و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

رویدادی که طبق روال سال‌های قبل اپل، در آن اطلاعات و جزییات تازه‌ای از پلتفرم‌های جدید آی او اس، آیپد او اس، مک او اس، واچ او اس و تی‌وی او اس اعلام خواهد شد.  به گفته اپل، این مراسم به دلیل نگرانی از همه‌گیری ویروس کرونا، به صورت آنلاین از علاقه‌مندان و توسعه‌دهندگان میزبانی خواهد کرد.

تصویری که اپل همراه با انتشار خبر زمان برگزاری این رویداد منتشر کرده، لوگوی زبان برنامه‌نویسی چند منظوره این شرکت، سوئیفت (Swift) را نشان می‌دهد. بنابراین، انتظار اعلام خبر مهمی‌در این خصوص، دور از ذهن نیست.

اپل همچنین از تصمیم خود برای برگزاری گردهمایی تحت عنوان Special Day در روز ششم ژوئن برای برخی توسعه‌دهندگان و دانشجویان در مقرهای این شرکت در اپل پارک خبر داد تا از این طریق بتوان این مراسم را مشاهده کرد.

گفته می‌شود که با توجه به محدودیت فضا و عدم امکان حضور همه توسعه‌دهندگان، این افراد می‌توانند با مراجعه به وب‌سایتِApple Developer، جزییات بیشتری را در این خصوص کسب کنند.

این سومین سال متوالی است که اپل تصمیم گرفته تا رویداد توسعه‌دهندگان خود را به صورت آنلاین برگزار کند. اگرچه این فرمت، چندان ایده‌آل توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان به‌ای حوزه نیست اما بهتر از لغو کامل این مراسم است.

در همین رابطه اخیرا، مسئولان برگزاری رویداد E۳ از لغو کامل برگزاری این مراسم خبر دادند. رویدادی که قرار بود در اوایل سال و به صورت آنلاین برگزار شود اما در نهایت و به دلیل همه‌گیری کرونا، امسال برگزار نخواهد شد.

گفتنی است این رویداد در سال ۲۰۲۰ نیز به صورت کامل لغو شد اما در سال ۲۰۲۱ به صورت آنلاین برگزار شد. مسئولان ESA اعلام کردند این مراسم در سال ۲۰۲۳، متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا