موبایل

سری جدید گوشی‌های «گلکسی A» سامسونگ این هفته رونمایی می‌شود

سامسونگ اخیرا دعوتنامه‌های مراسم Galaxy A Event را برای رسانه‌ها ارسال کرد.

رویدادی در ۱۷ ماه مارس (۲۶ اسفند) که قرار است در آن از نسل جدید گوشی‌های میان رده سری گلکسی A رونمایی شود. این شرکت کره‌ای سال گذشته و در چنین روزی از گوشی گلکسی A۵۲s که نسخه ارتقایافته‌ای از مدل گلکسی A۵۲ محسوب می‌شد، رونمایی کرده بود.  

به گفته سامسونگ، علاقه‌مندان می‌توانند این کنفرانس را از وب‌سایت این شرکت و همچنین کانال یوتیوب آن تماشا کنند و با اعضای جدید خانواده گلکسی A آشنا شوند. این رویداد در حالی برگزار می‌شود که تقریبا یک ماه پیش، سامسونگ با برگزاری رویدادی تحت عنوان Unpacked از سری جدید گوشی‌های گلکسی اس۲۲ پرده برداشت.  

این شرکت در کنار گلکسی اس۲۲ و گلکسی اس۲۲ پلاس، از مدل گلکسی اس۲۲ اولترا نیز رونمایی کرد که با توجه به مشخصات و قابلیت‌ها به کاررفته در این گوشی، آن را نتیجه ترکیب خط تولید گلکسی اس و گلکسی نوت قلمداد می‌کنند.  

این گوشی علاوه بر حفظ شکل مستطیلی مدل‌های گلکسی نوت، از محفظه قلم هوشمند S Pen نیز بهره می‌برد که آن را از دو مدل دیگر متمایز کرده است. این شرکت اخیرا نسخه جدیدی از پرچمدار سال قبل خود را تحت عنوان گلکسی S۱۲ Fan Edition معرفی کرد که از نمایشگر ۶.۴ اینچی و البته قیمتی مقرون به‌صرفه بهره می‌برد.  

حال در رویداد Galaxy A Event که در هفته جاری برگزار خواهد شد، شاهد رونمایی از مدل‌های جدیدی از سری گلکسی A خواهیم بود که به لطف برخورداری از مشخصات فنی قابل قبول و قیمت مناسب، جزء محصولات پرفروش سامسونگ به حساب می‌آیند.  

در میان مدل‌های موجود در بازار، نسل سوم آیفون SE اپل که به تازگی رونمایی شده و قرار است روز ۱۸ مارس با قیمت ۴۲۹ دلار عرضه شود، می‌تواند رقیبی جدید برای مدل‌های جدید گلکسی A باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا