اپلموبایل

بازرگانی سیب، تنها فروشگاه عرضه کننده آیفون ۱۳ پرو مکس با ساده ترین شرایط اقساطی

شرکت اپل یکی از برترین پیشگامان تولید محصولات هوشمند در دنیا است. این شرکت با تولید بهترین گوشی‌های هوشمند، توانسته سهم قابل توجهی از بازار را تسخیر کند. چیزی که باعث شد در سال جاری، سهام این شرکت در بالاترین حد خودش قرار بگیرد و رکورد ارزشمندترین سهام جهان را از آن خود بکند. آخرین سری گوشی‌های آیفون توانستند بیشترین آمار فروش را در بازار گوشی‌های هوشمند ثبت کنند. با این که قیمت آیفون ۱۳ بسیار بالاتر از گوشی‌های هوشمند دیگر است، اما همچنان طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. چرا که امکانات و کیفیت ساخت این گوشی‌های هوشمند بسیار بالاتر از برخی محصولات اندرویدی هستند.

یکی از محبوب‌ترین این نسخه‌ها، آیفون ۱۳ پرو مکس است. گوشی که توانسته جایگاه ویژه‌ای میان طرفدارانش پیدا بکند. آیفون ۱۳ پرو مکس، نسبت به نسل قبلی‌اش پیشرفت چشمگیری کرده و همین موضوع باعث محبوبیت بالای این گوشی هوشمند شده است. طراحان شرکت اپل، سعی کرده‌اند در به‌روزرسانی جدید آیفون ۱۳ پرو مکس، بهترین امکانات را در نظر بگیرند. با این که چنین چیزی در قیمت آیفون۱۳ هم مشخص است، اما تمام طرفدارانش بر این باور هستند که محصولات جدید، ارزش خریداری کردنشان را دارند.

دلیل محبوبیت محصولات اپل و استقبال بالای مردم

آیفون ۱۳ پرو مکس فقط به خاطر صفحه نمایشگر بزرگی که دارد، معروف نشده است. از طرفی دیگر، قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس هم بی‌خود و بی‌جهت بیشتر از سایر نسخه‌ها نیست. بلکه شما با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس، از امکانات ویژه‌ای برخوردار خواهید شد که در سایر مدل‌ها وجود ندارند. از این روی، طرفداران گوشی‌های آیفون، علاقه‌ی زیادی به خرید این نسخه بی‌نظیر پیدا کرده‌اند. وضوح بی‌نظیر صفحه نمایشگر و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی در آیفون ۱۳ پرو مکس، باعث شده تا کاربرانش، تجربه بسیار لذت‌بخشی از این گوشی داشته باشند. ناگفته نماند که کیفیت دوربین و لنزهای آیفون ۱۳ پرو مکس هم بسیار پیشرفت کرده است.

حتی به طور ظاهری هم می‌توانیم متوجه بیشتر شدن قطر لنزها، در نسخه‌های پرو آیفون ۱۳ باشیم. شما می‌توانید انتظار ثبت بهترین و باکیفیت‌ترین تصاویر و ویدئوها با آیفون ۱۳ پرو مکس باشید. به همین دلیل، در مقایسه با سایر مدل‌ها، ممکن است قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس، بیشتر باشد، اما به طور کلی، ارزش خرید کردنش را دارد. حتی جالب است بدانید، کاربرانی که آیفون ۱۲ پرو مکس داشتند، فقط به خاطر امکانات عالی آیفون ۱۳ پرو مکس، اقدام به خریداری این گوشی خارق‌العاده کرده‌اند. چرا که شاید از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی بین این دو نسخه وجود نداشته باشد، اما از لحاظ امکانات، هرگز قابل مقایسه نیستند.

آیفون ۱۳ پرو مکس؛ محصولی گران‌قیمت نسبت به سایر مدل‌ها

همان‌طور که در بالا توضیح دادیم، قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس، معمولا بیشتر از سایر مدل‌ها است. چرا که در این نسخه، شما از امکانات بسیار ویژه‌تری برخوردار خواهید بود. در کل، نسخه‌های پرو (Pro) مدل‌های نسبتا پیشرفته‌تری در مقایسه با مینی و… هستند. یعنی شرکت اپل در این نسخه‌ها، امکانات بیشتری قرار داده و به همین دلیل قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس، بیشتر از سایر مدل‌های سری جدید است. مثلا می‌توانیم به وجود حافظه ۱ ترابایتی در آن، اشاره کنیم. اما شما حتی اگر قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس را در سایت‌های خارجی جست‌وجو کنید متوجه خواهید شد که بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار هستند.

خرید آیفون ۱۳
خرید آیفون ۱۳

حالا تصور کنید که این گوشی‌ها بخواهند وارد کشور خودمان بشوند و هزینهّهای گمرک، رجیستری، گارانتی و… هم روی آن‌ها اضافه شود. بدون شک، در چنین شرایطی، قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس داخل کشور، بسیار زیادتر خواهد شد. چرا که قیمت ارز هم، همیشه دارای نوسان بوده و نرخ ثابتی ندارد. اما زمانی که آیفون ۱۳ پرو مکس را از یک فروشگاه معتبر تهیه بکنید خیالتان بابت چنین مشکلاتی راحت‌تر خواهد شد. از طرفی دیگر، تمام کسانی که قصد خرید آیفون ۱۳ پرو مکس را دارند، هزینه بالایی بابت این گوشی هوشمند پرداخت می‌کنند. پس در نتیجه، باید این گوشی را از یک فروشگاه کاملا معتبر تهیه بکنند که دچار هیچ گونه مشکلی نشوند.

هزینه بسیار گران گوشی‌های پرچم‌دار شرکت اپل در داخل کشور

همان‌طور که در بالا توضیح دادیم قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس ۱ ترابایتی، داخل کشورمان می‌تواند بسیار گران باشد. در واقع، نوسانات قیمت ارز روی گران‌تر شدن چنین محصولاتی، تاثیر کاملا مشهودی دارند. یعنی هر چقدر که نرخ دلار بالاتر برود، به همان اندازه خرید گوشی‌هایی که بالای ۱۰۰۰ دلار هستند هم، برای تمام هم‌وطنانمان کار بسیار سختی می‌شود. البته این موضوع فقط شامل حال آیفون ۱۳ پرو مکس نمی‌شود. بلکه تمام گوشی‌های پرچم‌دار برندهای مطرح بازار، قیمت‌های دلاری بالایی دارند و هنگامی که وارد کشور می‌شوند، قیمت‌شان به صورت کاملا نجومی بالاتر می‌رود.

به همین دلیل، هر کسی که قصد خرید گوشی‌های پرچم‌دار را داشته باشد، با هزینهّهای بسیار نجومی روبه‌رو می‌شود. مانند قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس که هزینه‌ی بسیار بالایی دارد. از طرفی دیگر، اکثر محصولات آیفون همگی پرچم‌دار هستند. چرا که کیفیت آن‌ها بسیار بالا بوده و حتی قیمت برخی محصولات میان‌رده این شرکت هم نسبتا گران است. در چنین شرایطی، شاید تمام مردم در داخل کشور، قادر به خرید این محصولات به صورت نقدی نباشند. اما اگر یک شرایط کاملا ویژه وجود داشته باشد، همگی به راحتی می‌توانند گوشی‌های موردنظرشان را خریداری بکنند. در انتهای این مطلب، به یک روش کاملا کاربردی و موثر اشاره خواهیم کرد.

شرایط ویژه برای خرید آیفون ۱۳ پرو مکس از بازرگانی سیب

شما می‌توانید آیفون ۱۳ پرو مکس، اپل واچ و تمامی محصولات دیگر این شرکت را با شرایط ویژه از فروشگاه بازرگانی سیب خریداری نمایید. فارغ از قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس، می‌توانید فقط با پرداخت ۴۰ درصد به صورت نقدی، مابقی را کاملا اقساطی خریداری نمایید. چنین شرایطی می‌تواند برای بسیاری از کسانی که بخشی از هزینه گوشی را به صورت نقدی در اختیار دارند، کاملا ایده‌آل باشد. به خاطر این که شما نیازی به صبر کردن برای جمع کردن بودجه بیشتر را نخواهید داشت. برای خرید اپل واچ و یا ایرپاد هم نیازی به هیچ پیش‌پرداختی وجود ندارد و می‌توانید این محصولات را هم به صورت کاملا اقساطی از این فروشگاه خریداری نمایید. توجه داشته باشید که جهت خرید اقساطی از بازرگانی سیب، باید حتما به صورت حضوری و به همراه دسته‌چک‌تان، به این مجموعه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا