تکنولوژی

دستگاه‌های لنوو‏، سامسونگ و مایکروسافت به اندروید 12L مجهز می‌شوند

سامسونگ، لنوو و مایکروسافت اولین شرکت‌هایی خواهند بود که قرار است سیستم عامل جدید اندروید 12L را که ویژه تبلت‌ها و دستگاه‌های تاشو طراحی شده، در محصولات خود استفاده کنند.

آندری پاپسکو، مدیر مهندسی اندروید شرکت گوگل با اعلام این خبر، عنوان کرد که در اواخر سال جاری میلادی، چند دستگاه متعلق به این سه شرکت مجهز به اندروید 12L وارد بازار خواهند شد. البته در این بین، شرکت لنوو یک گام جلوتر بوده و پیشتر تبلت پی 12 پرو خود را مجهز به نسخه آزمایشی این پلتفرم عرضه کرد.

هنوز مشخص نیست که چه دستگاه‌هایی از این شرکت‌ها، این آپدیت جدید را دریافت خواهند کرد اما گفته می‌شود که مدل‌های سری گلکسی تب و گوشی‌های زد فولد این شرکت می‌توانند گزینه‌های احتمالی برای دریافت اندروید 12L باشند.

گوگل در اندروید 12L، قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی را به منظور استفاده بهینه از ابعاد بزرگ نمایشگر این سری از محصولات گنجانده است. از جمله این قابلیت‌ها می‌توانند به سایه اعلانات جدید با امکان نمایش اعلان‌ها در ستون‌هایی مجزا، طراحی دو ستونی تنظیمات و فرآیند نصب و تسک‌بار جدید با قابلیت انتخاب اپلیکیشن‌ها برای اجرا در کنار هم اشاره کرد.

درواقع، اندروید 12L نسخه جدیدی از پلتفرم اندروید محسوب می‌شود که صرفا در تبلت‌ها و گوشی‌های تاشو استفاده خواهد شد و با تغییراتی در رابط کاربری همراه شده است. پاپسکو در این خصوص گفت: ما به ایجاد ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتر در این نسخه ادامه خواهیم داد تا به شما کمک کنیم از دستگاه‌هایی با نمایشگرهای بزرگ خود به شیوه بهتری استفاده کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    وب‌سایت شیائومی فیلتر شد [به‌روزرسانی]

    بررسی و نظرات کاربران در مورد گوشی ردمی 9 پرایم شیائومی – Xiaomi Redmi 9 Prime

    سوالات و پاسخ‌ های مرتبط با گوشی ردمی 9A شیائومی – Xiaomi Redmi 9A

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا