اپل

انتشار جزییاتی جدید از نسل سوم آیفون SE

مینگ- چی کو، تحلیلگر برجسته دنیای فناوری و محصولات اپل، اطلاعات تازه‌ای را در خصوص ویژگی‌های نسل جدید آیفون SE اپل منتشر کرد.

محصولی که طبق آخرین شنیده‌ها، در رویداد ۸ مارس اپل معرفی خواهد شد و این روزها اغلب شایعات حول این گوشی جدید و مشخصات احتمالی آن می‌چرخد. طبق ادعای این تحلیلگر، نسل سوم آیفون SE از طراحی نزدیکی به مدل فعلی یعنی نسل دوم بهره می‌برد و مجهز به پردازنده A۱۵ Bionic و فناوری ۵G عرضه خواهد شد.

بر اساس توییتی که مینگ-چی کو منتشر کرده، اپل در این گوشی از حافظه داخلی جدید ۲۵۶ گیگابایتی استفاده خواهد کرد که در کنار مدل‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به دست خریداران خواهد رسید. وی همچنین مدعی شد که فناوری ۵G از فرکانس‌های mmWave و Sub-6GHz نیز پشتیبانی خواهد کرد.

البته برخی منابع خبری نیز از مجهز بودن این گوشی به پردازنده A۱۴ خبر داده‌اند که احتمال عرضه این گوشی با چیپست A۱۵ را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

یکی دیگر از قابلیت‌های مورد اشاره برای نسل سوم آیفون SE می‌توان به عرضه آن در رنگ‌های سفید، مشکی و قرمز اشاره کرد که البته این رنگ‌ها در مدل فعلی نیز مشاهده می‌شود. اما کو، هیچ اشاره‌ای به جزییات دوربین این گوشی نداشت.

این تحلیلگر مدعی شد که تولید انبوه نسل سوم آیفون SE در ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد و این شرکت تولید ۲۵ تا ۳۰ میلیون دستگاه را برای سال جاری میلادی در دستور کار دارد.

همانطور که اشاره شد، این گوشی در جریان رویداد Peek Performance در هشتم مارس رونمایی خواهد شد و باید منتظر ماند و دید که تا چه میزان از این اطلاعات به واقعیت تبدیل خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا