اپل

رویداد ۸ مارس اپل تایید شد

در این مراسم احتمالا آیفون SE جدید٬ آیپد ایر و آی او اس ۱۵.۴ معرفی می‌شوند.

اپل با ارسال دعوتنامه برای رسانه‌ها رسما برگزاری رویداد ۸ مارس را تایید کرد. این رویداد با عنوان پیک پرفورمنس (Peek Performance) در یوتیوب و وب سایت اپل مستقیما پخش خواهد شد. این رویداد نیز همانند رویداداهای قبلی اپل به دلیل شیوع کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

با توجه به استفاده از عنوان «Peek Performance» برای این رویداد و همچنین رنگ‌های مختلفی که در دعوتنامه دیده می‌شود احتمال معرفی دیوایس‌های جدید با قدرت سخت‌افزاری به‌روزشده و همچنین رنگ‌ها جدید برای محصولات فعلی افزایش می‌دهد. اپل اطلاعات بیشتری در خصوص جزئیات این رویداد را اعلام نکرده است.

با این وجود طبق آنچه که مارک گرمن به عنوان یکی از افراد نزدیک به منابع داخلی اپل اعلام کرده در این رویداد شاهد معرفی نسل جدید آیفون‌های ارزان قیمت SE خواهیم بود. گفته می‌شود این دیواس با پشتیبانی از 5G، چیپست A15 و دوربین‌های قدرتمندتر نسبت به نسل قبلی عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی از لحاظ ظاهری مشابه نسخه فعلی آن است و در این زمینه انتظار تغییر چندانی دیده نمی‌شود.

علاوه بر این گومن احتمال می دهد اپل از نسل جدید آیپد ایر نیز رونمایی کند. گفته شده اپل احتمالا این نسل از آیپد را با پشتیبانی از 5G و پردازنده جدید معرفی خواهد کرد. گرمن همچنین احتمال داده که در جریان این رویداد اپل از نسخه ۱۵.۴ آی او اس نیز رونمایی کند. در این نسخه قرار است انلاک کردن گوشی از طریق چهره در حالی که کاربر ماسک بر صورت دارد نیز امکان‌پذیر شود

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا