لپ‌تاپ

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ برای دانشجویان 

با توجه به شرایط فعلی بازار و قیمت بالای کالاهای الکترونیکی مثل لپ تاپ، کامپیوتر، گوشی موبایل و… خرید لپ‌تاپ‌های نسبتا ارزان‌تر به ویژه برای دانشجویان و دانش‌آموزان رونق بیش‌تری پیدا کرده است؛ چرا که دانشجویان می‌توانند در صورت در نظر گرفتن معیارهای یک لپ‌تاپ خوب، با هزینه کمتر لپ تاپ مورد نیازشان را خریداری کنند؛ بدون اینکه هزینه زیادی برای خرید لپ‌تاپ صرف کرده باشند. در ادامه ویژگی‌های مهم و برندهای پرطرفدار لپ تاپ‌های اقتصادی و به صرفه را بررسی کرده‌ایم تا با اطمینان خاطر بهترین لپ تاپ دانشجویی را خریداری و نیازتان را برطرف کنید.

۳ نکته مهم در انتخاب بهترین لپ تاپ برای دانشجویان

در خرید لوازم دیجیتال توجه به نظرات دیگران و مقایسه قیمت‌ها می‌تواند به انتخاب شما کمک کند. برای این کار بهتر است با مراجعه به سایت‌های معتبر فروش آنلاین، امتیاز و قیمت انواع لوازم دیجیتال مانند لپ تاپ، تلفن همراه، هندزفری بلوتوث، ساعت هوشمند و… را مشاهده و بهترین مدل را انتخاب کنید. بنابراین قبل از این که لپ تاپ دانشجویی مورد نیازتان را خریداری کنید لازم است با ویژگی‌های مهم برای یک لپ تاپ به صرفه و مرغوب آشنا شوید تا با اطلاعات کافی و آگاهی کامل محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

  • CPU یا پردازنده مرکزی، مهم‌ترین مشخصه برای لپ تاپ

یکی از اصلی‌ترین عواملی که لازم است موقع خرید یک لپ تاپ مرغوب و به صرفه به آن توجه کرد، پردازنده لپ تاپ است. شما می‌توانید برای خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی، پردازنده‌های نسل سوم و نسل پنجم (Core i۳- Core i۵) را انتخاب کنید؛ چرا که علاوه بر کیفیت و کارایی بالا، قیمت مناسبی هم دارند و می‌توانند نیاز شما دانشجویان را برآورده کنند.

  • SSD یا هارد دستگاه، نگه‌دارنده اطلاعات شما

اگر شما، دانشجوی رشته معماری، کامپیوتر و…هستید و حجم وسیعی از اطلاعات را در لپ تاپ خود نگهداری می‌کنید، لازم است لپ تاپی با حافظه SSD یک ترابایت خریداری کنید تا با کمبود حافظه مواجه نشوید. اما اگر دانشجوی رشته مدیریت، زبان، علوم پایه و… هستید و گنجینه بالایی از اطلاعات ندارید و معمولا نرم‌افزارهای خیلی سنگین در لپ تاپ خود اجرا نمی‌کنید، می‌توانید لپ تاپی با حافظه SSD ۲۵۶ تهیه کنید. در صورتی که لپ تاپ مورد نظر شما با رده قیمتی نسبتا پایین، مجهز به حافظه SSD نباشد، می‌توانید بعد از خرید لپ‌تاپ، این حافظه را جایگزین هارد دیسک کنید و از سرعت نسبتا خوب دستگاهتان لذت ببرید.

  • رم لپ تاپ، ارتقای سرعت دستگاه

اگر برای شما سرعت دستگاه مهم است و می‌خواهید موقع انجام فعالیت‌های روزمره و دانشگاهی خود با مشکل کندی دستگاه مواجه نشوید، لپ تاپی با رم ۸ گیگابایتی تهیه کنید تا با سرعت مناسب کارهایتان را انجام دهید. اما اگر به دلیل استفاده از نرم‌افزارهای سنگین سرعت بالاتری نیاز دارید، می‌توانید لپ تاپی با رم ۱۶ گیگابایت تهیه و خریداری کنید و از خرید لپ تاپ دانشجویی نهایت بهره را ببرید.

علاوه بر مطالب فوق، عواملی مثل قدرت باتری دستگاه، سایز صفحه‌نمایش، مجهز بودن به شبکه وای‌فای و… هم در خرید لپ تاپ موثرند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود و همچنین در نظر گرفتن بودجه، سلایق و علایقتان محصول مورد نظر را خریداری کنید. در همین راستا می‌توانید با مراجعه به یک سایت معتبر و کامل از تمام برندهای موجود در بازار، قیمت آن‌ها و ویژگی‌هایی که هر یک از لپ تاپ‌ها دارند، مطلع شوید. پس با مراجعه به صفحه خرید لپ تاپ در سایت تیمچه کالای مورد نیازتان را خریداری کنید. حالا با توجه به تمام ویژگی‌های مطرح شده، ۳ مورد از برندهای پرطرفدار و پرفروش لپ تاپ‌های اقتصادی و به صرفه را بررسی کرده‌ایم تا به شما در انتخاب لپ تاپ دانشجویی کمک کنیم.

خرید لپتاپ
خرید لپتاپ

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان کدام است؟

  • لپ تاپ‌های ایسر

اگر برای خرید لپ تاپ مورد نظر خود با کمبود بودجه مواجه هستید و می‌خواهید تنها ۱۰ تا ۱۳ میلیون تومان برای تهیه کالای مورد نیازتان هزینه کنید، لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل Aspire3 A315-56-356N-B پیشنهاد خوبی برایتان است. این نوع لپ تاپ با پردازنده Core i۳، رم ۸ گیگابایتی و قیمت حدودا ۱۳ میلیون تومان یک گزینه مناسب برای لپ تاپ‌های دانشجویی و اقتصادی است و نیاز شما را کامل برطرف می‌کند. پس شما می‌توانید با خرید یک لپ تاپ مقرون به صرفه هم از امکانات آن برای امور دانشجویی استفاده کنید، هم از دنیای تکنولوژی عقب نمانید.

  • لپ تاپ‌های لنوو

اگر برای خرید لپ تاپ دانشجویی، برند خاصی مد نظرتان نیست و کارایی و کیفیت همراه با قیمت مناسب، برایتان اهمیت دارد، لپ تاپ‌های لنوو در سری‌های مختلف می‌توانند نیاز شما را برطرف کنند. این لپ تاپ‌ها از ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان در بازار موجود هستند و شما می‌توانید با بودجه‌ای که در نظر دارید و همچنین بررسی موارد مهم، یکی از لپ تاپ‌های لنوو را انتخاب و خریداری کنید. برای مثال لپ تاپ ۱۵اینچی لنوو مدل IdeaPad ۳ – TTF، با پردازنده مرکزی Core i۳، رم ۱۲ گیگابایت و هارد ۱ ترابایت  SSD ۲۵۶ با قیمت حدودا ۱۵ میلیون تومان می‌تواند گزینه خوبی برای شما دانشجویان باشد.

  • لپ تاپ های‌ام اس آی

یکی از برندهایی که برای خرید لپ تاپ دست کم یک‌بار شنیده‌ایم، ام اس آی است. لپ تاپ‌های این برند قدرت زیادی دارند و از این لپ تاپ‌ها علاوه بر کارهای روزمره و دانشجویی، در کارهای صنعتی و حرفه‌ای هم استفاده می‌شود. لپ تاپ های‌ام اس آی در بازه قیمتی ۲۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شوند که با توجه به نیاز و بودجه مورد نظرتان می‌توانید یکی از لپ تاپ‌های مدل‌ام اس آی را انتخاب و خریداری کنید. به طور مثال لپ تاپ‌ام اس آی مدل Modern ۱۵ A10RBS، با پردازنده Core i۳، نمایشگر فول اچ دی، رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت SSD با قیمت حدودا ۲۰ میلیون تومان می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای خرید لپ تاپ دانشجویی باشد.

  • لپ تاپ‌های ایسوس

همه ما خوب می‌دانیم که برند ایسوس یکی از شناخته‌شده‌ترین و بهترین برندهای لپ تاپ است. زمانی که نام این برند به گوشمان می‌خورد، قیمت بالا برایمان تداعی می‌شود؛ در حالی که لپ تاپ‌های ایسوس از ۱۰ تا ۶۰ میلیون تومان در بازار کالاهای دیجیتال موجود هستند و این شما خریداران هستید که مدل مورد نیاز را با قیمت مورد نظر انتخاب و خریداری می‌کنید. لپ تاپ‌های ایسوس سخت‌افزارهای قوی و خوبی دارند و نسبت به سایر لپ تاپ‌ها از مقاومت بیشتری برخوردار هستند. شما می‌توانید لپ تاپ مورد نظرتان را از مدل‌های سری ذن بوک ایسوس انتخاب کنید تا تجربه خرید دلچسب بهترین لپ تاپ برای دانشجویان را به دست آورید. لپ تاپ ۱۴ اینچی ایسوس مدل ZenBook UM425UA-KI174، با پردازنده مرکزی ریزن ۵، رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت SSD با قیمت حدودا ۲۵ میلیون تومان می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای شما باشد.

حالا با توجه به معرفی سه برند معتبر و کارآمد برای خرید لپ تاپ دانشجویی، ممکن است قصد خرید چند کالا را به طور همزمان داشته باشید. پس به سایتی نیاز دارید که هم راهنمای کامل شما در زمینه برند و قیمت محصول مورد نظرتان باشد و هم بتواند نیاز شما را به سایر کالاهای هوشمند و دیجیتال مانند یک تلفن همراه با قیمت و کیفیت مناسب، رفع کند؛ بنابراین همین حالا به صفحه موبایل در سایت تیمچه مراجعه و گوشی و کالای دیجیتال مورد نظر را مشاهده و خریداری کنید.

خرید اقساطی لپ‌ تاپ دانشجویی
خرید اقساطی لپ تاپ دانشجویی

خرید اقساطی لپ تاپ دانشجویی

اگر لپ تاپ مورد نظر را انتخاب کرده‌اید و برای خرید آن با کمبود بودجه مواجه شده‌اید، می‌توانید به خرید اقساطی فکر کنید.   فروشگاه اینترنتی تیمچه از طریق سامانه لندو که یک پلتفرم خرید اقساطی است، با ارائه خدمات اقساطی امکان خرید لپ تاپ مورد نیاز را با شرایط آسان فراهم کرده است. شما بدون نیاز به چک و ضامن می‌توانید کالای مورد نظر را خریداری و هزینه‌های خود را مدیریت کنید. بنابراین یکی از به‌صرفه‌ترین روش‌های خرید اینترنتی بهترین لپ تاپ دانشجویی «تیمچه» است که در نهایت به آن پرداخته‌ایم.

بهترین روش خرید اینترنتی لپ تاپ دانشجویی

در دنیای امروز بهترین روش خرید، مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی با تضمین صحت و اصالت کالاست تا با خیال راحت و آسودگی خاطر خرید کنید و تجربه خوبی از خرید اینترنتی داشته باشید. در میان صدها فروشگاه آنلاین بهترین روش خرید محصول، فروشگاه اینترنتی تیمچه است که می‌توانید با مراجعه به سایت، نه‌تنها لپ تاپ، بلکه انواع کالا را مشاهده کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. از مزایای دیگر تیمچه، ارسال رایگان محصولات است. پس اگر دانشجو هستید و نیاز ضروری به لپ تاپ و کالاهای دیجیتال دارید، همین حالا به سایت تیمچه وارد شوید و از میان محصولات متنوع، کالای مورد نیاز خود را ثبت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا