گجتگوناگونلپ‌تاپموبایل

مقداد آی تی کامل ترین فروشگاه اینترنتی برای دوست داران تکنولوژی

با بیش از 200 برند و پنج هزار محصول، «فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی» اکنون پلتفرمی جامع برای علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی است. از مشاوره تخصصی در خرید محصولات گرفته تا پشتیبانی‌های پس از فروش، مقداد آی تی طیف گسترده‌ای از خدمات و قابلیت‌های مختلف را در اختیار مردم قرار می‌دهند تا آنها بتوانند یک تجربه کاربری مناسب را تجربه کنند. در این بررسی، ما به شما نشان می‌دهیم که چرا مقداد آی تی کامل ترین فروشگاه اینترنتی برای دوست داران تکنولوژی است.

محدوده وسیعی از محصولات فناوری

محصولاتی که در مقداد آی تی به فروش می‌رسند، در طیف گسترده ای از تجهیزات قرار می‌گیرند. شما به هر وسیله الکترونیکی که علاقه مند باشید، این فروشگاه اینترنتی محصولی برای عرضه دارد. محصولات مقداد آی آتی شامل موارد زیر هستند:

  • دستگاه‌های شخصی: تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر رومیزی، گجت‌ها (ساعت هوشمند و غیره) و قطعات
  • سیستم‌های سرگرمی: تلویزیون، سیستم‌های صوتی، دستیاران خانگی و کنسول و لوازم بازی
  • لوازم خانگی: پخش و رسانه، تهویه، سرمایش و گرمایش، صوتی تصویری خودرو، لوازم برقی خانه، لوازم پخت و پز و تجهیزات کنترل محیط
  • لوزم اداری: لوازم اداری، لوازم فروشگاهی و هوشمند سازی
  • دوربین‌ها و لوازم جانبی: دوربین عکاسی دیجیتال، دوربین فیلمبرداری، لوازم عکاسی و فیلمبرداری، تجهیزات نور پردازی و آتلیه، لنز دوربین، تصویر برداری هوایی و وسائل امنیتی نظارتی
  • شبکه و سرور: تجهیزات شبکه، تجهیزات VOIP، ملزومات شبکه و سرور

همه این محصولات به صورت دسته بندی کامل براساس مشخصات مختلف ارائه می‌شوند. برای مثال، در کنار قیمت لپ تاپ ایسوس می‌توانید محصول خود را براساس مدل، قدرت پردازنده، اندازه صفحه نمایش، قدرت پردازنده گرافیکی و نوع کاربرد خود انتخاب کنید. این کار باعث می‌شود خیلی سریع محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

تنوع گسترده از برندهای بزرگ دنیا

تجربه خرید اینترنتی برندهای مشهور جهان را از دست ندهید! شما می‌توانید هر محصول را بسته به نوع برند انتخاب خود و سفارشتان را در نهایت آسانی ثبت کنید. در زیر به معرفی انواع برندها در دسته‌های محبوب از محصولات در فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی اشاره می‌کنیم:

انواع لپ تاپ

لپ تاپ اپل لپ تاپ اچ پی لپ تاپ دل
لپ تاپ ایسوس لپ تاپ هوآوی لپ تاپ ام اس آی
لپ تاپ لنوو لپ تاپ ایسر لپ تاپ مایکروسافت

انواع موبایل

گوشی اپل گوشی هواوی گوشی گوگل
گوشی سامسونگ گوشی نوکیا گوشی ایسوس
گوشی شیائومی گوشی ال جی گوشی موتورولا
گوشی وان پلاس    

انواع تبلت

تبلت سامسونگ تبلت اپل تبلت مایکروسافت
تبلت هواوی تبلت لنوو تبلت ایسوس

انواع لوازم اداری (پرینتر، اسکنر و دستگاه کپی)

اچ پی لکسمارک زی
اپسون توشیبا کانن
برادر ریکو کداک
کانن شارپ فوجیتسو
سامسونگ کانن اپسون
ریکو ای ویژن تالی داسکام

کنسول بازی

Playstation 5 Xbox One Series S Xbox One
Playstation 4 Xbox One Series X Nintendo

دوربین عکاسی

دوربین کانن دوربین نیکون دوربین پاناسونیک
دوربین سونی دوربین فوجی  

تلویزیون

تلویزیون سامسونگ تلویزیون پاناسونیک تلویزیون شهاب
تلویزیون ال جی تلویزیون مارشال تلویزیون دوو
تلویزیون سونی تلویزیون اسنوا  
تلویزیون ایکس ویژن تلویزیون شارپ  

ارائه محصولات در بازه قیمتی مختلف

یکی از ویژگی های منحصر به فرد مقداد آی تی، فروش محصولات تکنولوژی در قیمت‌های مختلف است. از این نظر، شما هیچگونه نگرانی نخواهید داشت زیرا می‌توانید برحسب بودجه مورد نظر خود، محصول مناسب را خریداری کنید. برای مثال، قیمت لپ تاپ لنوو از کمترین تا بیشترین مبلغ در سایت دسته بندی شده است تا حداکثر راحتی را برای شما فراهم کند. بازه قیمتی محصولات مقداد طبق جدول زیر هستند:

محصول قیمت
لپ تاپ از 7 میلیون تا 136 میلیون
موبایل از 400 هزار تومان تا 56 میلیون
تبلت از 2 میلیون تا 73 میلیون
لوازم اداری از 1 میلیون تا 70 میلیون
کنسول بازی از 7 میلیون تا 23 میلیون
دوربین از 2 میلیون تا 94 میلیون

ارائه تخفیف‌ها و شرایط ویژه فروش

در مقداد آی تی همیشه می‌توان از تخفیف‌های ویژه و هیجان انگیز استفاده کرد. این تخفیف های شامل کلیه محصولات از جمله لپ تاپ، موبایل تا وسائل اداری می‌شود. این تخفیف‌ها معمولاً مدت‌دار هستند و شما باید در طی مدت زمان مشخص، از این تخفیف استفاده کنید. از سویی دیگر، در روزهای مهم سال مانند عید نوروز، شب یلدا و غیره، مقداد آی تی اقدام به ارائه جشنواره‌های فروش می‌کند. در این رویدادها می‌توانید تخفیف‌های خوبی دریافت کنید. برای مثال، قیمت لپ تاپ اچ پی ممکن است تا 10 درصد کاهش پیدا کند.

از سویی دیگر، مقداد آی تی امکان خرید قسطی محصولات را نیز فراهم کرده است. خرید اقساطی می‌توان راهی برای پرداخت راحت هزینه خرید محصولات باشد. ویژگی‌های خرید قسطی شامل عدم نیاز به ضامن، اقساط طولانی مدت و نرخ سود پایین است.

بهترین تجربه خرید از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی

تیم فروش مقداد آی تی این اطمینان را ایجاد می‌کنند که محصول مورد نظر را مطابق با نیازهای شخصی و بودجه هر مشتری ارائه دهند و در عین حال به آنها کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را انجام دهند. شما می‌توانید هر محصول را در برندها و قیمت های مختلف سفارش دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، سفارش خود را تحویل بگیرید. تضمین اصالت کالا، هفت روز ضمانت بازگشت و ارسال به سراسر کشور از خدمات منحصر به فرد مقداد آی تی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا